Diskuze
Hloupá překážka: Chybí jednotný systém dobíjení elektromobilů
Děkujeme za pochopení.
V51í12t 75O13ž38a19n90a
Nic horšho než Plyfazer si ČEZ vybrat nemohl!
J96o88s69e18f 81Š59o30l93t82e98s
To je pravda. Zvlášť když si klidně mohl vybrat českého provozovatele.
K58a74r19e56l 12M54a66z96a53č
Za současných technologií, cen a infrastruktury je elektromobilita tak, jak je pojímána, obrovský nesmysl.
Ona totiž není ani ekologičtější než nové benzínové motory. Jestli EU bude takto silou dále postupovat, vyvolá je krizi a nepokoje. V Francii to už začalo - jedním z důvodů původně plánovaného zdražení benzínu je podpora "ekodopravy". Dnes tady byl také článek o tom, kolik lidé přijde o práci atd.
J19a51r74d86a 32S25o26k59o78l
Takže jako vždy. Pravice neví co dělá levice
P62a96v15e96l 44S78o58b90o66t18k83a
Ale kdepak.
Vědí to moc dobře, a levice naopak ví moc dobře co dělá pravice, proto teď vyplouvá na povrch tolik korupčních afér.
M46a58r64t64i16n 79P80r55o44k10o14p
Nový rodinný pětimístný EV hatchback stojí již od cca 900 000,- . A je jedno jaký konektor napětí, nebo proud používá.
Je opravdu problém systém nabíjení , nebo někdo v předtuše , že EV tak už neuspějí hledají objetniho beránka na kterého ten nápad hodí ?
Protože nebudou chtít uznat že od začátku to byl nereálný dráhy sen pro "elitu".
J36o67s44e81f 37Š85o72l29t58e96s
Tak když si vezmu třeba Kia Niro, tak tu máte ve fosilní verzi již od 610 tisíc. Plug-in verze stejného modelu stojí od 984 tisíc, nicméně když si zjistíte rozdíly ve výbavě, tak je rozdíl jenom asi 100 tisíc korun. A elektrická verze bude stát asi 1,1 milionu. Takže jenom asi o 200 tisíc korun dražší než spalovací verze s 1,6 benzínem. Přitom bude mít 150 kW, zrychlení kolem 6 s na 100 km/h, dojezd 500 km a prakticky nulové provozní náklady. Za jak dlouho projezdíte 200 tisíc? Docela rychle. Započítejte do toho taky to, že nemusíte každý rok na prohlídky do servisu, tady se jezdí obrok a nic se v podstatě nemění, jenom brzdovka, stěrače a kabinový filtr... A jezdit můžete asi za 30 halířů na km. Benzínová verze by jezdila tak za 2 Kč na km. Při takovém rozdílu se vám cenovka vrátí po ujetí méně než 80 000 km.
K92a73r13e98l 78N29o33v62á43k
No tak to by mohla EU v rámci politiky snižování elektroodpadu nařídit USB-C, ne?
A91n19t32o25n45í44n 13S43v62o91b77o38d98a
projeďte Evropu autem na LPG a budete potřebovat několik redukcí, takže nic nového :-(
M95a31r14e92k 87J35a96n95e66č52k84a
To není nic nového, protože každý výrobce vždy chce prosadit své řešení konektoru a je to napříč elektrotechnickým odvětvím již dlouhé roky zcela běžná věc. Stačí se jenom podívat na rozdílné síťové zásuvky v domácnostech v jiných státech. A ony LPG redukce se vám vlezou v pohodě do menší krabičky všechny, ale ty potřebné nemalé konektory s kabely pro elektromobil vám zaberou velkou část kufru
M64a37r59t57i92n 11M37a22i27k44s29n46a91r
Mě by asi ani nevadilo, pokud by šlo místo čipů používat čipovou občanku... :)
J82o39s66e65f 28Š24o38l96t51e97s
Tohle ovšem už neplatí. Jednotný systém skutečně neexistuje, ale existuje zákonná povinnost, že i když ke stanici přijede zahraniční zákazník bez registrace, musí mít nějakou okamžitou možnost si nabít. ČEZ to takto řeší přes službu Polyfazer (aplikace v mobilu). Ostatní to řeší zase jinak. Nicméně ta možnost existuje, byť zpravidla není moc ekonomická.
J15i90ř93í 36S66e76h29n17a57l
Proc musim mit mobil (zrejme s datovym pripojenim a potazmo roamingem), abych si natankoval (nabil) auto? Proc proboha nemuzu normalne zaplatit hotove nebo kartou jako za benzin nebo za noviny v traficea v klidu odjet?
Proc si lidi myslej ze je normalni se furt ohanet najekajma aplikacema v mobilu, ktery ale z principu vubec potreba nejsou? Vam to prijde normalni, pouzivat misto penez aplikaci, resp. pouzivat penize a jeste k tomu aplikaci?
T19o42m35á79š 60K92u79c59h38a31ř
Vrážet peníze do bateriové elektromobility mi přijde asi jako vrážet peníze do veterináře, aby zachránil život neživotaschopnému kotěti, co se narodilo jen se třema nohama, jedním okem a bez ledvin.
I když nakonec za spoustu peněz (dotací) kotě bude chvíli žít, vždy bude mít jen tři nohy, jedno oko a denně bude na dialýze.
M63a31x 68D77e80v37a55i42n63e
Někteří si nekupují elektromobil kvůli ekologickému cítění, ale kvůli požitku z jízdy (zrychlení, styl ovládání plynu a brzdy atd.).
Zdar Max
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Prodej bytu 1+1, 41 m2 Seifertova, Praha - Žižkov
Seifertova, Praha 3 - Žižkov
4 990 000 Kč