Diskuze
Elektromobily mají stejný dopad na životní prostředí jako diesely
Děkujeme za pochopení.
VEGR
BLBOST
. Kdo si studii objednal a kdo ji také zaplatil? My , , kteří sdružujeme příznivce a majitele elektrických vozidel víme,že elektromobily mohou jezdit i na zcela obnovitelnou energii bez jakýchkoli emisí.Více informací najdete na našem webu http://www.elektromobily-os.cz .
Uvažoval také někdo kolik energie je potřeba na to, abychom dostali benzin či naftu do výdejního stojanu?
Osobně za 100 km dostanu od ČEZu 150 Kč. Zkontroluji tlak v pneumatikách , po cca 50 000 km zkontroluji a případně vyměním uhlíky. U skútrů toto odpadá , žádné tam nejsou. Do poklesu kapacity akumulátoru na 80% ,kdy už se považuje za nepoužitelný pro vozidlo, lze najet 500 000km. Dokud s tím nejezdíte, moc toho nevíte. Akumulátory SAFTdo padesáti tisíc km svou kapacitu dokonce zvyšují a na 80% jdou po 2800 cyklech a to je 20 let stará technologie, která pořád funguje. http://www.elektromobil.wz.cz
Až si sjedete v elektromobilu poznáte o čem to je. Proudu zdar!!
Antonín, topič
Re: BLBOST
No jo, ale pokud dostanu nabídku na přestavbu Fábie za cenu 750 tisíc (bez auta), tak sorry, to je mimo mísu. Kdo najede 500tkm a zároveň mu stačí dojezd 200 km?
Jako já elektroauta silně podporuji, ale ració se nesmí vytrácet!
randomofamber
Ach jo...
Nevíte jak pro danou diskuzi odregistrovat "Zasílat emailem přímé reakce na Váš příspěvek"?
vlskrbek
Pokrok spalovacích motoru nečeká elektromobily?
"...Pokrok, který zažily v poslední době spalovací motory, je ale asi nečeká. ..." A to je jako jaký? Spalovací motory stejně jako elektrické žádný pokrok nezažili.
Už 100 let platí:
- spalovací motor - účinnost asi 30%
- elektrický motor - účinnost asi 90%
Tak co se tady sakra furt řeší. To že přes 70% benzínu, nafty se spálí na teplo i v parném létu nikoho nehřeje :-)
JohnyD
a co treba ekonomika provozu :-)
Zdravim, tady vsichni resi neco s CO2 a ekologii atd atd. Podival se nekdy nekdo na to kolik vlastne clovek utrati za provoz Elektromobilu???? Osobne si chcu elektromobil koupit, driv nebo pozdeji. Z jednoducheho duvodu Provoz je levnejsi. Nechcu si koupit auto proto abych setril zivotni prostredi, ale proto abych setril svou penezenku. Zkuste si vypocitat CENU ZA UJETY KILOMETR. Jsou to jednoduche pocty:
Nissan Leaf ma baterie 24 KWh cena nabiti pres den 24*cca5kc = 120kc a nabiti pres noc 24*cca3.5kc = 84kc
podle testu Nicka Chamberse se s plne nabitou baterkou da ujet 185 km se zapnutou klimatizaci po celou dobu testu -- ja beru 150 km +- podle terenu kterym budete jezdit. Takze cena za kilometr jizdy je pod 1 kc kolem:
denni proud => 0.8kc/km
nocni proud => 0.56kc/km
bapial88
Re: a co treba ekonomika provozu :-)
Tak ještě připočítej toto:
Těch 185km na jedno nabití ujedeš první rok, druhý rok to bude 140km, třetí rok to bude 100 km, čtvrý rok to bude 60km a pak budeš muset vyměnit baterie a ty budou stát kolik? Asi jako půlka auta...
bobbie
Nissan Leaf electromobil
Nissan Leaf - za 439 000 kc v prepoctu.
bobbie
pseudopravice
Přečetl jsem.
viz " Na druhou stranu výroba elektromobilu je vzhledem k technologii baterií podstatně náročnější než výroba klasického vozu." Mám tomu rozumět tak, že u klasického vozu baterie není?
.
Andee
Re: Přečetl jsem.
Ta, která by poháněla kola, v klasickém voze opravdu není. O té se mluví, ne o té mrňavé na startování a obsluhu elektrosoučástí v autě.
hokejový expert von Kei
Plesk!
Splaskla bublina egologičnosti elektromobilů.
kandaharista
kecají blbosti
Jasně, pokud tu elektřinu drtí v plynových elektrárnách, pak je tu šetrnost daná max. účinnějšími filtry na komíně, než může mít auto ve výfuku. Ale až se konečně proberou a začnou to dělat skutečně z čistých zdrojů (což je dnes reálně hlavně jádro), tak to bude opravdu úleva živ. prostředí. Protože, i když unikne nějaká ta radiace jako dnes z Fukušimy, tak na ekosystém to má dopad nevelký a hlavně velice dočasný - na rozdíl od CO2, skleníkových efektů a dalších legrácek.
Benito Juarez
Re: kecají blbosti
Tak v tomto případě lze velmi výhodně využít OZE, jelikož se zároveň řeší problém s akumulací.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....