Diskuze
Elektromobily mají stejný dopad na životní prostředí jako diesely
Děkujeme za pochopení.
VEGR
BLBOST
. Kdo si studii objednal a kdo ji také zaplatil? My , , kteří sdružujeme příznivce a majitele elektrických vozidel víme,že elektromobily mohou jezdit i na zcela obnovitelnou energii bez jakýchkoli emisí.Více informací najdete na našem webu http://www.elektromobily-os.cz .
Uvažoval také někdo kolik energie je potřeba na to, abychom dostali benzin či naftu do výdejního stojanu?
Osobně za 100 km dostanu od ČEZu 150 Kč. Zkontroluji tlak v pneumatikách , po cca 50 000 km zkontroluji a případně vyměním uhlíky. U skútrů toto odpadá , žádné tam nejsou. Do poklesu kapacity akumulátoru na 80% ,kdy už se považuje za nepoužitelný pro vozidlo, lze najet 500 000km. Dokud s tím nejezdíte, moc toho nevíte. Akumulátory SAFTdo padesáti tisíc km svou kapacitu dokonce zvyšují a na 80% jdou po 2800 cyklech a to je 20 let stará technologie, která pořád funguje. http://www.elektromobil.wz.cz
Až si sjedete v elektromobilu poznáte o čem to je. Proudu zdar!!
Antonín, topič
Re: BLBOST
No jo, ale pokud dostanu nabídku na přestavbu Fábie za cenu 750 tisíc (bez auta), tak sorry, to je mimo mísu. Kdo najede 500tkm a zároveň mu stačí dojezd 200 km?
Jako já elektroauta silně podporuji, ale ració se nesmí vytrácet!
randomofamber
Ach jo...
Nevíte jak pro danou diskuzi odregistrovat "Zasílat emailem přímé reakce na Váš příspěvek"?
vlskrbek
Pokrok spalovacích motoru nečeká elektromobily?
"...Pokrok, který zažily v poslední době spalovací motory, je ale asi nečeká. ..." A to je jako jaký? Spalovací motory stejně jako elektrické žádný pokrok nezažili.
Už 100 let platí:
- spalovací motor - účinnost asi 30%
- elektrický motor - účinnost asi 90%
Tak co se tady sakra furt řeší. To že přes 70% benzínu, nafty se spálí na teplo i v parném létu nikoho nehřeje :-)
JohnyD
a co treba ekonomika provozu :-)
Zdravim, tady vsichni resi neco s CO2 a ekologii atd atd. Podival se nekdy nekdo na to kolik vlastne clovek utrati za provoz Elektromobilu???? Osobne si chcu elektromobil koupit, driv nebo pozdeji. Z jednoducheho duvodu Provoz je levnejsi. Nechcu si koupit auto proto abych setril zivotni prostredi, ale proto abych setril svou penezenku. Zkuste si vypocitat CENU ZA UJETY KILOMETR. Jsou to jednoduche pocty:
Nissan Leaf ma baterie 24 KWh cena nabiti pres den 24*cca5kc = 120kc a nabiti pres noc 24*cca3.5kc = 84kc
podle testu Nicka Chamberse se s plne nabitou baterkou da ujet 185 km se zapnutou klimatizaci po celou dobu testu -- ja beru 150 km +- podle terenu kterym budete jezdit. Takze cena za kilometr jizdy je pod 1 kc kolem:
denni proud => 0.8kc/km
nocni proud => 0.56kc/km
bapial88
Re: a co treba ekonomika provozu :-)
Tak ještě připočítej toto:
Těch 185km na jedno nabití ujedeš první rok, druhý rok to bude 140km, třetí rok to bude 100 km, čtvrý rok to bude 60km a pak budeš muset vyměnit baterie a ty budou stát kolik? Asi jako půlka auta...
bobbie
Nissan Leaf electromobil
Nissan Leaf - za 439 000 kc v prepoctu.
bobbie
pseudopravice
Přečetl jsem.
viz " Na druhou stranu výroba elektromobilu je vzhledem k technologii baterií podstatně náročnější než výroba klasického vozu." Mám tomu rozumět tak, že u klasického vozu baterie není?
.
Andee
Re: Přečetl jsem.
Ta, která by poháněla kola, v klasickém voze opravdu není. O té se mluví, ne o té mrňavé na startování a obsluhu elektrosoučástí v autě.
hokejový expert von Kei
Plesk!
Splaskla bublina egologičnosti elektromobilů.
kandaharista
kecají blbosti
Jasně, pokud tu elektřinu drtí v plynových elektrárnách, pak je tu šetrnost daná max. účinnějšími filtry na komíně, než může mít auto ve výfuku. Ale až se konečně proberou a začnou to dělat skutečně z čistých zdrojů (což je dnes reálně hlavně jádro), tak to bude opravdu úleva živ. prostředí. Protože, i když unikne nějaká ta radiace jako dnes z Fukušimy, tak na ekosystém to má dopad nevelký a hlavně velice dočasný - na rozdíl od CO2, skleníkových efektů a dalších legrácek.
Benito Juarez
Re: kecají blbosti
Tak v tomto případě lze velmi výhodně využít OZE, jelikož se zároveň řeší problém s akumulací.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Účet za policejní manévry s radary: policie vybrala na pokutách 3,5 milionu
Dopravní policisté zaznamenali při páteční celorepublikové bezpečnostní akci 2 166 dopravních...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Šviháky lázeňské déšť nezastaví. Italové vyrazili na promenádu na kolonádu
Už po pětadvacáté si dali italští frajeři sraz na kolonádě v Poděbradech. Tradiční sraz spojený s...
Prodej pozemky pro bydlení, 942 m2 - Lešany
Lešany, okres Benešov
4 568 700 Kč