Diskuze
Elektromobily mají stejný dopad na životní prostředí jako diesely
Děkujeme za pochopení.
VEGR
BLBOST
. Kdo si studii objednal a kdo ji také zaplatil? My , , kteří sdružujeme příznivce a majitele elektrických vozidel víme,že elektromobily mohou jezdit i na zcela obnovitelnou energii bez jakýchkoli emisí.Více informací najdete na našem webu http://www.elektromobily-os.cz .
Uvažoval také někdo kolik energie je potřeba na to, abychom dostali benzin či naftu do výdejního stojanu?
Osobně za 100 km dostanu od ČEZu 150 Kč. Zkontroluji tlak v pneumatikách , po cca 50 000 km zkontroluji a případně vyměním uhlíky. U skútrů toto odpadá , žádné tam nejsou. Do poklesu kapacity akumulátoru na 80% ,kdy už se považuje za nepoužitelný pro vozidlo, lze najet 500 000km. Dokud s tím nejezdíte, moc toho nevíte. Akumulátory SAFTdo padesáti tisíc km svou kapacitu dokonce zvyšují a na 80% jdou po 2800 cyklech a to je 20 let stará technologie, která pořád funguje. http://www.elektromobil.wz.cz
Až si sjedete v elektromobilu poznáte o čem to je. Proudu zdar!!
Antonín, topič
Re: BLBOST
No jo, ale pokud dostanu nabídku na přestavbu Fábie za cenu 750 tisíc (bez auta), tak sorry, to je mimo mísu. Kdo najede 500tkm a zároveň mu stačí dojezd 200 km?
Jako já elektroauta silně podporuji, ale ració se nesmí vytrácet!
randomofamber
Ach jo...
Nevíte jak pro danou diskuzi odregistrovat "Zasílat emailem přímé reakce na Váš příspěvek"?
vlskrbek
Pokrok spalovacích motoru nečeká elektromobily?
"...Pokrok, který zažily v poslední době spalovací motory, je ale asi nečeká. ..." A to je jako jaký? Spalovací motory stejně jako elektrické žádný pokrok nezažili.
Už 100 let platí:
- spalovací motor - účinnost asi 30%
- elektrický motor - účinnost asi 90%
Tak co se tady sakra furt řeší. To že přes 70% benzínu, nafty se spálí na teplo i v parném létu nikoho nehřeje :-)
JohnyD
a co treba ekonomika provozu :-)
Zdravim, tady vsichni resi neco s CO2 a ekologii atd atd. Podival se nekdy nekdo na to kolik vlastne clovek utrati za provoz Elektromobilu???? Osobne si chcu elektromobil koupit, driv nebo pozdeji. Z jednoducheho duvodu Provoz je levnejsi. Nechcu si koupit auto proto abych setril zivotni prostredi, ale proto abych setril svou penezenku. Zkuste si vypocitat CENU ZA UJETY KILOMETR. Jsou to jednoduche pocty:
Nissan Leaf ma baterie 24 KWh cena nabiti pres den 24*cca5kc = 120kc a nabiti pres noc 24*cca3.5kc = 84kc
podle testu Nicka Chamberse se s plne nabitou baterkou da ujet 185 km se zapnutou klimatizaci po celou dobu testu -- ja beru 150 km +- podle terenu kterym budete jezdit. Takze cena za kilometr jizdy je pod 1 kc kolem:
denni proud => 0.8kc/km
nocni proud => 0.56kc/km
bapial88
Re: a co treba ekonomika provozu :-)
Tak ještě připočítej toto:
Těch 185km na jedno nabití ujedeš první rok, druhý rok to bude 140km, třetí rok to bude 100 km, čtvrý rok to bude 60km a pak budeš muset vyměnit baterie a ty budou stát kolik? Asi jako půlka auta...
bobbie
Nissan Leaf electromobil
Nissan Leaf - za 439 000 kc v prepoctu.
bobbie
pseudopravice
Přečetl jsem.
viz " Na druhou stranu výroba elektromobilu je vzhledem k technologii baterií podstatně náročnější než výroba klasického vozu." Mám tomu rozumět tak, že u klasického vozu baterie není?
.
Andee
Re: Přečetl jsem.
Ta, která by poháněla kola, v klasickém voze opravdu není. O té se mluví, ne o té mrňavé na startování a obsluhu elektrosoučástí v autě.
hokejový expert von Kei
Plesk!
Splaskla bublina egologičnosti elektromobilů.
kandaharista
kecají blbosti
Jasně, pokud tu elektřinu drtí v plynových elektrárnách, pak je tu šetrnost daná max. účinnějšími filtry na komíně, než může mít auto ve výfuku. Ale až se konečně proberou a začnou to dělat skutečně z čistých zdrojů (což je dnes reálně hlavně jádro), tak to bude opravdu úleva živ. prostředí. Protože, i když unikne nějaká ta radiace jako dnes z Fukušimy, tak na ekosystém to má dopad nevelký a hlavně velice dočasný - na rozdíl od CO2, skleníkových efektů a dalších legrácek.
Benito Juarez
Re: kecají blbosti
Tak v tomto případě lze velmi výhodně využít OZE, jelikož se zároveň řeší problém s akumulací.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Prodej rodinného domu Stradonice
Stradonice, okres Kladno
2 900 000 Kč