Diskuze
Němci měli velké oči. Milion elektromobilů u nich v roce 2020 jezdit nebude
Děkujeme za pochopení.
A90n25t90o71n56í35n 62S85v51o74b73o92d50a
s rozvojem CNG aut se Němci také sekli, jejich odhady jsou u alternativních pohonů vždy mimo :-(
T92o13m15á72š 11K69u49c76h94a12ř
Jedním z negativ EV je, že komu zatím stačilo jedno auto, bude potřebovat dvě. Nebo si umíte představit, že třeba všechna parkovací místa na horách v zimě u sjezdovek budou osazena dobíječkami? To asi těžko.
M39a15r28t38i31n 96K95a62r22á54s76e16k
No nevim, my mame s manzelkou dve auta, a potrebujeme dve. Kdyby jedno z nich bylo elektro, tak porad potrebujeme dve (to mensi stejne nikdy nejede vic jak 100km, nikam dal s nim nejezdime)...
K97a97r53e98l 81M64a55z46a77č
Nucené zavedení elektromobilů je za současného technologického stavu nesmysl! Co nás čeká?
- nejsou zdroje el. (jen v ČR by se mělo denně nabít cca 5 mil. automobilů)
- velmi slabá přenosová soustava el. (obrovský problém - dnes se v některých regionech nemůže moc stavět, protože chybí příkon - např. kvůli instalaci tepelných čerpadel)
- výdrž na jedno nabití a rychlost nabití
- možnost nabití (sídliště??? - vylezte si na panelák, třeba na Černým Mostě a podívejte se dolů na ty tisíce aut. Pak mi řekněte, jak budou všichni přes noc nabíjet, aby ráno mohli do práce a do školy.)
- cena
- dojde ke zdražení elektřiny, stát ztratí miliardy na spotřebních daních z paliv
- dojde k omezení vlastnictví automobilu, protože prostě nemůžou všichni přes noc nabíjet - na sídlištích nabíjecí totemy? Utopie. A jak ti lidé budou tedy jezdit? Nebudou-sdílení?
- lidé přijdou o práci (už nyní existuje několik odborných studií, které prokazují masivní nezaměstnanost v souvislosti s výrobou elektromobilů)
Cesta je v pozvolném zavádění přičemž se zlepší technologie doplnění uchování energie. Třeba vodík?
J72i10ř44í 87S30c20h84w43a50c95h
proč bz se proboha v ČR mělo denně nabít cca 5 milionů aut?
P23e60t65r 37M95i40c87h55a22l
A kdyby to nedotovali, jezdila by jich tam dnes desetina.
P50e94t39r 55B91l36á55h38a
Nechápu, proč autor článku si nedá trochu práce a neuvádí aktuální data (07/2018 = 169.112). Posílám odkazy, kde to příště dohledá pro všechny státy světa
V85á19c75l52a36v 21P36o20u76s91t41k69a
Tabulka pěkná.... akorát bych ji potřeboval vysvětlit... nechápu hned první položku. Tvrdíte že v Číně jezdí 1,7 milionu elektroaut a že mají podíl 41%, což by znamenalo že je v Číně jen 4,25 milionu aut a to je jistě blbost.
H56o67n92z18a 43T84a39r
Německo: prodej aut do zásuvky pokračuje ve výrazném růstu
http://www.hybrid.cz/nemecko-prodej-aut-do-zasuvky-pokracuje-ve-vyraznem-rustu
Německo: nejvíc elektromobilů v červenci prodala Deutsche Post DHL
http://www.hybrid.cz/nemecko-nejvic-elektromobilu-v-cervenci-prodala-deutsche-post-dhl
D97r23a32h36o54m17í68r 91B54o65k67r
I kdyby se naplnila vize ekošílenců a bylo tolik elektroaut, tak to stejně nebude fungovat. Až by vždy večer všechna elektroauta ve městě zaparkovala ke svým nabíjecím stanicím, tak okamžitě zkolabují veškeré rozvodné sítě el.en., tedy blackout. Vize o velkém rozvoji elektroaut je čirý blábol.
O67d39s81t67r53a78n79ě68n34ý 36U47ž75i44v68a43t41e68l
J81a11r31o21s17l95a56v 24V63o81l30a44v67k28a
Ovšem není to ani lepší ani výhodnější. Je to jen tupé politické rozhodnutí. Kdyby šlo jen o ekonomiku a zdravý selský rozum, tak po elektroautu neštěkne ani pes.
M80a54r19t33i11n 87K88a23r24á38s73e60k
Kdyby slo jen o ekoomiku, tak nemame ani zadne "EU normy", a ve mestech by nebylo mozne vychazet z budov bez duchacich pristroju...
J13a60r47o86s66l21a74v 10V20o52l44a55v60k42a
No pokud budou neustále dehonestovat spalovací motor, brutálně ho zdání a zakážou s ním jezdit do měst. Tak to možná splní. Nemusí ty elektrokrámy ani dotovat.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Byt 2+kk, 51 m2, OV, novostavba, parkovací stání, zahrada 318 m2 - Mratín
Kostelecká, Mratín, okres Praha-východ
4 650 000 Kč