Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Strach o služební Touaregy. Šéf VW ordinuje podřízeným elektromobily

Ředitel koncernu Volkswagen Herbert Diess chce, aby jeho kolegové šli ve snižování emisí CO2 příkladem. Namísto modelů Touareg a Audi A6 by měli přesednout do elektroaut. Ať si sami okusí, jak velkou změnu v uvažování a používání aut svým zákazníkům naplánovali.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DP

Souhlas. Měli by jít příkladem jako první. R^

Takže buď elektromobily, nebo u běžných modelů jen úspornější základní motorizace s menším výkonem.

2 0
možnosti
Foto

Mám za sebou víkendovou zkušenost s e-Golfem 100kW, ve kterém jsem najel asi 500 km. Dobré auto, ale jakmile si zatopíte, nebo pustíte klimu, letí dojezd razantně dolů. Ani jízda po dálnici není příjemná. V Humpolci jsem musel baterky oživovat abych dojel do Třebíče, kde jsem jí poté zase dobil. Cestu zpět jsem již dal na jeden zátah, ale pouze s Eko+ kdy to jelo max 95kmh a s vypnutou ventilací, což bylo ve 12 stupních paráda.. Zatím v tom vidím spoustu kompromisů, ale ještě tak 5 let a bude to už použitelné.. :-)

2 0
možnosti
DH

Dodavame VW komponenty do elektroaut. Uz dva roky mame sluzebni Passaty na elektro. Zpocatku nechut, obavy, nezvyk. Nyni je pro vetsinu kolegu i pro mne elektroauto normalni zalezitost. Jedine omezeni jsem mel v lete, kdy jsme chteli na Jadran. To jsem si na tyden vymenil auto za benzinove od kolegy, co e jeste nedostal

1 3
možnosti
MK

VW dela elektricke passaty? Odkdy?8-o

4 0
možnosti
MH

Dokud bude elektromobil nabíjet hodiny, tak zůstane omezujícím. Samotný limitovaný dojezd by nebyl problém a výkony motorů jsou příjemné. Ale to nabíjení....

1 0
možnosti
JV

Půl hodiny není zas tak moc.

1 1
možnosti
SC

To je chyba. VW by mělo naordinovat Bruselským úředníkům auta typu Audi A8 1,0 TSI, nebo rovnou se šlapadlama. Ostatním nutí tyhle šitovky, ale vozí si zadele ve V8.

5 0
možnosti
MK

Tak ono jen kdyby presedli z touarega do passatu GTE tak je uspora jako pra.e........

1 0
možnosti
JV

Ale zas to výrazně víc drncá.

1 0
možnosti
MP

Tak ať si podřízení vyvinou elektro Tuareg

0 0
možnosti
JK

Dobrý nápad. Ať okusí, co chtějí vyrábět pro jiné. Ale rozhodně bych to rozšířil i na politiky, co o těch předpisech rozhodují. Irituje mne, když přijede tlachat o emisích a propagovat elektroauta politik v Q8.

6 0
možnosti
ZP

Naše firma slušně prosperuje, ale takovou hloupost jako nákup elektroauta neplánuje. Zatím to je házení peněz z oken. Většinu aut máme v naftě. Auto na baterii nabíjíte několik hodin, naftu máte "nabitou" za 1 minutu.

3 1
možnosti
JK

U auta pro servisáka na popojíždění po městě by to šlo. On víc, než 100km za den nenajede. Ale pak by musela ta elektroauta stát stejně, jako Golfy, které používají dnes.

5 0
možnosti
JV

J21o25s75e23f 23V92a45l53a

7. 9. 2018 8:04

ano, elektromobilita nastupuje a bude hlavne pro bohate. Pred tydnem jsem na dalnici mezi Norimberkem a Regensburgem predjizdel Teslu S plouzici se tak stovkou, zrejme aby vubec dojel k nejblizsi nabijecce. To jsou nase vyhlidkyn :-(

7 4
možnosti
Foto

I40v74a22n 61K49o66p86t76a

7. 9. 2018 8:34

Tamtéž můžete vidět ve stejné rychlosti třeba člověka s Porsche 911, nebo supersportem na německých značkách . A to nikoliv jen výjimečně.

2 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...