Diskuze
Dobito za hodinu. Najeli jsme tisíc kilometrů v novém elektrickém nissanu
Děkujeme za pochopení.
M20a20r52e91k 89Š14i70m57o27n
Až bude auto mít dojezd 1000 km na jedno hodinové nabití, tak to začne být atraktivní. Čekat hodinu jednou za 1000 km si dovedu představit, stejně bych to dělal kvůli odpočinku. Ale podle článku tak daleko nejsme.
I79v35a52n51a 60N90o68v87a67k42o47v18a
to chcete rict ze jezdite bezne 2000 km s jednou hodinovou pauzou?
F73r51a12n92t80i91š28e58k 11S84t74r55a23k30a
Přes všechny současné technické výhrady (krátký dojezd, trvání nabíjení, hustota nabíjecích přípojek, jak bude vypadat nabíjecí síť až těch aut budou desetitisíce atd. ) má elektroauto rozhodně budoucnost. Vzpomeňme si na patálie s prvními auty na benzín/naftu/piliny a jak to dopadlo. Technologicky je tady ještě obrovský prostor na zásadní vylepšení.
L96a61d79i81s55l82a88v 40Z44o26c66h
Pokud to má průměrný výkon 20kW, ujede za hodinu 60km a má dojezd 250km, musí být na hodinové dobíjení (při stoprocentní účinnosti) přípojka 80kW.
J70a95n 12T20a72r28a72b91a
To by samo o sobě nebyl až tak problém, to v pohodě vyřeší vysokonapěťová přípojka a lokální trafo, navíc elektřina je řadou skrytých procesů zatížena nepřiznanou spotřební daní víc, než fosilní palivo, takže je pro stát výhodné ji protlačovat. Problém je v tom, že pokud se na tom "parkovišti" sejde moc aut najednou, řídící systém jim nedá všem plný výkon nabíjení, ale bude to podle jakési ajťácké logiky rozdělovat.... a co je ajťácká logika, bohužel všichni víme....
M25a46r68t50i97n 18B21ř51e97z26i94n60a
Dobito za hodinu, natankováno za 10 minut.
J95a37r40o93m17í18r 84K86r63á28l
A nezapomeňte na čekání. U pumpy s 10 stojany čekáte chvilku, pokud vůbec čekat musíte. Pokud budou obsazeny všechny el. přípojky, můžete čekat klidně hodinu i víc. Navíc u benzínu nebo nafty není problém vézt kanystr na dalších 150 km jízdy.
P42a17v84e36l 20M95a26r47t38i66n11e62k
Doufam, ze zlepsili dojezd. Pred 3. lety jsme je dostali v UK, 2 ks, jakozto sluzebni auta pro sefy provozu. Dojezd nula cela nic, topit se v tom nedalo, jinak to sezralo baterku i s obalem. Nezapomenu kdyz pro me prijeli a potom jsme volali at nas odtahnou, protoze dosla stava. A to ty vzdalenosti vazne nebyly velke. 10 mil tam a 10 zpatky, jenomze byla holt zima.
V97l83a38d20a80n 72Č44e40r89n24ý
Fujtajbl... Hnusnější auto jsem už dlouho neviděl. Proti tomu je i ta Thalia krasavice!
K49a65r69e42l 64M17a13z64a42č
Takže reálný dojezd při svižnější jízdě s nákladem a klimou cca 150 km. Na prd, nedojedu do z Prahy do Plzně a zpět.
Dokud eAuta nebudou mít dojezd cca 500 km a "natankováno" za 10 - 15 min, je to bezpředmětný. A moc se těším na trh s ojetinama. Po pár letech bude nutný kupovat nový aku a elektromotory, což bude neúměrně drahý.
P85a38v95e13l 60M64a70r97t24i34n59e86k
Nedejboze kdyz budete popojizdet. Tech 150 kilaku je potom z rise snu.
R58o42m39a56n 64A95d36á22m51e33k
Pro většinu lidí je rozhodující cena auta a je jim jedno na co jezdí.
J38a27r67o29m66í76r 41K18r44á72l
Pokud je to auto pro manželku na nákupy, pak ano. Ale rozhodně nehodlám dávat trojnásobek ceny jen za to, že to je elektrovůz. Ta úspora v ceně na km se totiž nikdy nevrátí.
J34i25n34d11ř79i76c55h 19P73i29l15i39č37e21k
No,je to sice test nového auta,ale mě zajímají spíš ojetiny. Na kolik tak přijde 6 let stará elektrika pro 4 členou rodinu? a vydrží dalších 6 let v provozu?? hmm
J36a12n 18T51a17r37a30b43a
Pokud dáte 300 000 za novou baterku, tak jo.
A67n85t92o44n14í30n 82S25v25o24b13o43d18a
Srovnatelné auto na CNG je minimálně o 300 000 KČ levnější, beru Golf CNG a eGolf, , takže eGolf je pro nadšence, jinak ekonomický nesmysl
J37i75ř87í 49V26e47l32í27š97e89k
Nesrovnávejte nesrovnatelné. Golf a jemu podobné parodie na auta nemají nic společného s pohodlím, které nabízí Leaf. Obecně koncernová auta jsou pro lidi, co musí pohodlí doslova nenávidět.
Kdybychom měli řešit pohon, opravdu neznám nic lepšího než elektriku. Leafa mám před domem v té starší verzi a i když ho mám už nějaký čas, pořád se ho nemůžu nabažit. Je znatelně pohodlnější než Superb. Ano, vím, že elektrický čas ještě nenastal, ale zkuste si s tím sjet a v ten okamžik úplně zapomenete na CNG a podobné věci. Leaf je spíše srovnatelný se Superbem než s Golfem. Zkuste si oba a zjistíte, že Superb je sice dražší, ale je spíš Leafovým chudým příbuzným.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...