Diskuze

Dobito za hodinu. Najeli jsme tisíc kilometrů v novém elektrickém nissanu

Vyzkoušeli jsme nový elektromobil Nissan Leaf. Podívejte se na naši stručnou videoreportáž po ujetí bezmála tisícovky kilometrů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

M20a20r52e91k 89Š14i70m57o27n

15. 6. 2018 16:26

Až bude auto mít dojezd 1000 km na jedno hodinové nabití, tak to začne být atraktivní. Čekat hodinu jednou za 1000 km si dovedu představit, stejně bych to dělal kvůli odpočinku. Ale podle článku tak daleko nejsme.

1 0
možnosti

to chcete rict ze jezdite bezne 2000 km s jednou hodinovou pauzou?

0 0
možnosti

Přes všechny současné technické výhrady (krátký dojezd, trvání nabíjení, hustota nabíjecích přípojek, jak bude vypadat nabíjecí síť až těch aut budou desetitisíce atd. ) má elektroauto rozhodně budoucnost. Vzpomeňme si na patálie s prvními auty na benzín/naftu/piliny a jak to dopadlo. Technologicky je tady ještě obrovský prostor na zásadní vylepšení.

2 0
možnosti

Pokud to má průměrný výkon 20kW, ujede za hodinu 60km a má dojezd 250km, musí být na hodinové dobíjení (při stoprocentní účinnosti) přípojka 80kW.

2 0
možnosti

J70a95n 12T20a72r28a72b91a

12. 6. 2018 13:41

To by samo o sobě nebyl až tak problém, to v pohodě vyřeší vysokonapěťová přípojka a lokální trafo, navíc elektřina je řadou skrytých procesů zatížena nepřiznanou spotřební daní víc, než fosilní palivo, takže je pro stát výhodné ji protlačovat. Problém je v tom, že pokud se na tom "parkovišti" sejde moc aut najednou, řídící systém jim nedá všem plný výkon nabíjení, ale bude to podle jakési ajťácké logiky rozdělovat.... a co je ajťácká logika, bohužel všichni víme....Rv

0 0
možnosti

Dobito za hodinu, natankováno za 10 minut.;-)

3 1
možnosti

A nezapomeňte na čekání. U pumpy s 10 stojany čekáte chvilku, pokud vůbec čekat musíte. Pokud budou obsazeny všechny el. přípojky, můžete čekat klidně hodinu i víc. Navíc u benzínu nebo nafty není problém vézt kanystr na dalších 150 km jízdy.

2 0
možnosti
Foto

Doufam, ze zlepsili dojezd. Pred 3. lety jsme je dostali v UK, 2 ks, jakozto sluzebni auta pro sefy provozu. Dojezd nula cela nic, topit se v tom nedalo, jinak to sezralo baterku i s obalem. Nezapomenu kdyz pro me prijeli a potom jsme volali at nas odtahnou, protoze dosla stava. A to ty vzdalenosti vazne nebyly velke. 10 mil tam a 10 zpatky, jenomze byla holt zima.

1 1
možnosti

Fujtajbl... Hnusnější auto jsem už dlouho neviděl. Proti tomu je i ta Thalia krasavice! 8-o

2 0
možnosti

Takže reálný dojezd při svižnější jízdě s nákladem a klimou cca 150 km. Na prd, nedojedu do z Prahy do Plzně a zpět.

Dokud eAuta nebudou mít dojezd cca 500 km a "natankováno" za 10 - 15 min, je to bezpředmětný. A moc se těším na trh s ojetinama. Po pár letech bude nutný kupovat nový aku a elektromotory, což bude neúměrně drahý.

3 1
možnosti
Foto

Nedejboze kdyz budete popojizdet. Tech 150 kilaku je potom z rise snu.

2 0
možnosti

Pro většinu lidí je rozhodující cena auta a je jim jedno na co jezdí.

0 0
možnosti

Pokud je to auto pro manželku na nákupy, pak ano. Ale rozhodně nehodlám dávat trojnásobek ceny jen za to, že to je elektrovůz. Ta úspora v ceně na km se totiž nikdy nevrátí.

1 0
možnosti

No,je to sice test nového auta,ale mě zajímají spíš ojetiny. Na kolik tak přijde 6 let stará elektrika pro 4 členou rodinu? a vydrží dalších 6 let v provozu?? hmm:-/

0 0
možnosti

J36a12n 18T51a17r37a30b43a

12. 6. 2018 13:46

Pokud dáte 300 000 za novou baterku, tak jo.

0 0
možnosti

Srovnatelné auto na CNG je minimálně o 300 000 KČ levnější, beru Golf CNG a eGolf, , takže eGolf je pro nadšence, jinak ekonomický nesmysl

7 0
možnosti

Nesrovnávejte nesrovnatelné. Golf a jemu podobné parodie na auta nemají nic společného s pohodlím, které nabízí Leaf. Obecně koncernová auta jsou pro lidi, co musí pohodlí doslova nenávidět.

Kdybychom měli řešit pohon, opravdu neznám nic lepšího než elektriku. Leafa mám před domem v té starší verzi a i když ho mám už nějaký čas, pořád se ho nemůžu nabažit. Je znatelně pohodlnější než Superb. Ano, vím, že elektrický čas ještě nenastal, ale zkuste si s tím sjet a v ten okamžik úplně zapomenete na CNG a podobné věci. Leaf je spíše srovnatelný se Superbem než s Golfem. Zkuste si oba a zjistíte, že Superb je sice dražší, ale je spíš Leafovým chudým příbuzným.

1 1
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!