Diskuze
Dobito za hodinu. Najeli jsme tisíc kilometrů v novém elektrickém nissanu
Děkujeme za pochopení.
M69a35r90e77k 17Š47i69m40o13n
Až bude auto mít dojezd 1000 km na jedno hodinové nabití, tak to začne být atraktivní. Čekat hodinu jednou za 1000 km si dovedu představit, stejně bych to dělal kvůli odpočinku. Ale podle článku tak daleko nejsme.
I30v21a21n89a 25N68o49v82a67k94o51v80a
to chcete rict ze jezdite bezne 2000 km s jednou hodinovou pauzou?
F56r93a11n62t98i17š29e95k 89S34t33r16a33k44a
Přes všechny současné technické výhrady (krátký dojezd, trvání nabíjení, hustota nabíjecích přípojek, jak bude vypadat nabíjecí síť až těch aut budou desetitisíce atd. ) má elektroauto rozhodně budoucnost. Vzpomeňme si na patálie s prvními auty na benzín/naftu/piliny a jak to dopadlo. Technologicky je tady ještě obrovský prostor na zásadní vylepšení.
L60a26d17i25s42l37a35v 26Z44o36c16h
Pokud to má průměrný výkon 20kW, ujede za hodinu 60km a má dojezd 250km, musí být na hodinové dobíjení (při stoprocentní účinnosti) přípojka 80kW.
J85a57n 69T91a61r89a30b68a
To by samo o sobě nebyl až tak problém, to v pohodě vyřeší vysokonapěťová přípojka a lokální trafo, navíc elektřina je řadou skrytých procesů zatížena nepřiznanou spotřební daní víc, než fosilní palivo, takže je pro stát výhodné ji protlačovat. Problém je v tom, že pokud se na tom "parkovišti" sejde moc aut najednou, řídící systém jim nedá všem plný výkon nabíjení, ale bude to podle jakési ajťácké logiky rozdělovat.... a co je ajťácká logika, bohužel všichni víme....
M88a78r96t76i54n 47B62ř21e16z66i94n87a
Dobito za hodinu, natankováno za 10 minut.
J14a65r79o18m32í74r 52K61r24á55l
A nezapomeňte na čekání. U pumpy s 10 stojany čekáte chvilku, pokud vůbec čekat musíte. Pokud budou obsazeny všechny el. přípojky, můžete čekat klidně hodinu i víc. Navíc u benzínu nebo nafty není problém vézt kanystr na dalších 150 km jízdy.
P40a58v74e55l 22M58a59r14t38i43n12e47k
Doufam, ze zlepsili dojezd. Pred 3. lety jsme je dostali v UK, 2 ks, jakozto sluzebni auta pro sefy provozu. Dojezd nula cela nic, topit se v tom nedalo, jinak to sezralo baterku i s obalem. Nezapomenu kdyz pro me prijeli a potom jsme volali at nas odtahnou, protoze dosla stava. A to ty vzdalenosti vazne nebyly velke. 10 mil tam a 10 zpatky, jenomze byla holt zima.
V44l65a63d49a62n 76Č79e26r29n58ý
Fujtajbl... Hnusnější auto jsem už dlouho neviděl. Proti tomu je i ta Thalia krasavice!
K49a48r12e30l 76M60a68z85a47č
Takže reálný dojezd při svižnější jízdě s nákladem a klimou cca 150 km. Na prd, nedojedu do z Prahy do Plzně a zpět.
Dokud eAuta nebudou mít dojezd cca 500 km a "natankováno" za 10 - 15 min, je to bezpředmětný. A moc se těším na trh s ojetinama. Po pár letech bude nutný kupovat nový aku a elektromotory, což bude neúměrně drahý.
P68a54v43e47l 47M11a97r34t13i60n11e37k
Nedejboze kdyz budete popojizdet. Tech 150 kilaku je potom z rise snu.
R60o84m66a31n 24A53d82á22m74e80k
Pro většinu lidí je rozhodující cena auta a je jim jedno na co jezdí.
J96a36r80o19m36í53r 91K80r97á45l
Pokud je to auto pro manželku na nákupy, pak ano. Ale rozhodně nehodlám dávat trojnásobek ceny jen za to, že to je elektrovůz. Ta úspora v ceně na km se totiž nikdy nevrátí.
J51i95n43d92ř10i27c25h 48P63i51l76i64č27e31k
No,je to sice test nového auta,ale mě zajímají spíš ojetiny. Na kolik tak přijde 6 let stará elektrika pro 4 členou rodinu? a vydrží dalších 6 let v provozu?? hmm
J87a63n 44T98a62r16a84b73a
Pokud dáte 300 000 za novou baterku, tak jo.
A72n86t56o17n66í38n 74S53v42o31b61o64d84a
Srovnatelné auto na CNG je minimálně o 300 000 KČ levnější, beru Golf CNG a eGolf, , takže eGolf je pro nadšence, jinak ekonomický nesmysl
J50i73ř30í 95V38e44l57í32š13e42k
Nesrovnávejte nesrovnatelné. Golf a jemu podobné parodie na auta nemají nic společného s pohodlím, které nabízí Leaf. Obecně koncernová auta jsou pro lidi, co musí pohodlí doslova nenávidět.
Kdybychom měli řešit pohon, opravdu neznám nic lepšího než elektriku. Leafa mám před domem v té starší verzi a i když ho mám už nějaký čas, pořád se ho nemůžu nabažit. Je znatelně pohodlnější než Superb. Ano, vím, že elektrický čas ještě nenastal, ale zkuste si s tím sjet a v ten okamžik úplně zapomenete na CNG a podobné věci. Leaf je spíše srovnatelný se Superbem než s Golfem. Zkuste si oba a zjistíte, že Superb je sice dražší, ale je spíš Leafovým chudým příbuzným.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Prodej stavebního pozemku 1 253 m2
Týnec nad Sázavou - Čakovice, okres Benešov
2 790 000 Kč