Dvouminutový divoký klip, ve kterém Elvis Presley názorně předvede, že auto uveze klidně celou kapelu i s nástroji, nebo si poradí s pouštním terénem díky vylepšenému systému pohonu všech kol, se natáčel šest dnů a podílelo se na něm 600 lidí včetně rozsáhlého komparsu.
Nejvíc práce však dala postprodukce. Zatímco tělo Elvisovi z reklamy propůjčil jeho neslavnější imitátor Dean Z., tvář a její mimika vznikla v počítači, který zpracoval skutečné Presleyho grimasy z historických videí.
Paralela s Elvisem je jasná: legendy neumírají. Nová Strada totiž nahrazuje předchozí stejnojmenný model, který byl postavený na základě lowcostového kombíku Fiat Palio a v Brazílii se vyráběl neuvěřitelných 24 let.
Nový model stojí na nové modulární platformě MC-P a technicky si vypůjčil různá řešení ze tří jiných jihoamerických modelů Fiatu – hatchbacku Argo, miniauta Mobi a dodávky Fiorino.
Skoro by se dalo říci, že zatímco v Jižní Americe Fiat ví, jak Elvise vrátit mezi živé, v Evropě by potřebovali elixír života pro celou značku.
V Jižní Americe má dnes Fiat mnohem lepší pozici, než na starém kontinentu, kde spíš přežívá a kromě nejnovějšího výhradně elektrického Fiatu 500, jsou jeho nabídka a prodeje spíš přehlídkou marnosti. Na trzích Latinské Ameriky patří fiaty k nejprodávanějším a nabídka značky je daleko rozmanitější. „Potřebujeme udělat prostor pro silnější značky. Nezabíjím Fiat, vím, že má velkou budoucnost v Latinské Americe a že v Evropě může stavět na síle modelu 500. Ale emoce musíme dát stranou: význam Fiatu se pro publikum zmenšil,“ prohlásil v březnu 2018 tehdejší šéf koncernu FCA Sergio Marchionne (více čtěte zde).