Diskuze
Test ADAC šokoval: Nové diesely jsou extrémně čisté
Děkujeme za pochopení.
P64e84t24r 28V42l90a66d86i89m21í24r 29Č28e94r70m11á79k
Krásná čísla, to už tady bylo. Jenže pak to jede před vámi do kopce, šlápne víc na plyn a jste v oblaku sazí. Zrovna včera za novým Passatem s německou značkou. Ten, jak předpokládám, DPF filtr měl.
J11o70s58e60f 58V11a88l39a
NOx vznikaji pri jizde na volnobeh z kopce, pri extremne chude smesi. A nejsou videt. A Vase auto vytvari uhlikove mikrocastice (ne NOx), i kdyby ho jenom tahl na lane ( vznika treba oderem pneumatik)
A NOx vznikaji taky paradoxne tim, ze puvodni normy nutily kontruktery snizit CO2.
P13e12t40r 11K62l73o63s
... eurobolševickobruselská hysterie! nic víc ...
J35i85ř56í 23S82c13h63w94a84c74h
Pleteš si pojmy a dojmy.
Bolševik na nějakou ekologii vždy totálně kašlal, protože na ni neměl prachy
Z59d35e33n73ě90k 62D28u64f72e20k
ADAC možná a s to Vámi souhlasím měřilo za ideálních podmínek. Rozhodně si nemyslím, že by ADAC či TUV v Německu protežoval značku, naopak do nich často šije a to co se týče statistik spolehlivosti vs stáří vozu
J69o44s33e71f 51V37a57l55a
text clanku Až na Hondu Civic Diesel splnila všechna vozidla normu 168 mg/km, která je povolená při testu RDE v reálném provozu......
takze test byl provaden asi i v realnem provozu, ne ?
E69m87i76l 77M28i39n55á65ř
Nová auta jsou OK! Policie by měla zabavovat techničáky těm s vymontovaným filtrem. Dle výzkumu ČVUT v Praze 5-10% aut vyhulí polovinu emisí, ta je třeba dostat z provozu. Měřit to jde viz:
P84e74t91r 11Č59e10r35m16á31k
Měřit to jde akorát na stanici emisí, to orientační měření co provádělo čvut bylo naprosto k ničemu (a taky se mu každý vysmál), protože absolutně nebylo schopné rozlišit z jakého auta emise jsou a už vůbec ne zdali má mít filtr z výroby nebo ne..
P15e54t38r 49Č82e75r37m51á14k
A čím proboha šokoval? Šokující by bylo naopak kdyby to bylo jinak, vzhledem k tomu že po mediálních kauzách byl na oxidy dusíku kladen velký důraz i ve formální rovině v rámci metodik měření a i norem samotných, tak to jinak ani dopadnout nemohlo.
Proto také většina z těch měst co uvažují o nějakém omezení dieslů v centru (což je naopak samo o sobě naprostá menšina měst), uvažuje pouze o rovině zpřísnění klasických emisních zón a zavedení modrých plaket které novější diesly bez problému splní, nikoliv plošném zákazu dieslů v centru.
M29a11r24t15i84n 34K56a92r17á17s95e40k
Me by zajimalo jak ty medialni kauzy ovlivnily ty starsi auta, ktera byla vyrobena davno pred nimi? :-D
P62e23t20r 44J37a12r65o95š
Az ze silnic dostanou vsechny stary Avie, Liazky a Tatry, po kterych je dymu jak u Verdunu, tak jim budu nejakej boj proti emisim verit.
J98a18n 72H92a59v34r73d98a
tak předevčírem jsem jel za truckem - celkem "novým" Volvem, a to tedy vypouštělo kouře tak za 100 aut.
Napadly mě přitom úplně stejné myšlenky - vzhledem k tomu, jaká je intenzita nákladní dopravy, že ten ukrutnej boj proti osobákům (néé že by mě neštěvaly ty hodně kouřící osobáky) je fakt směšný...
J17i51ř91í 38B74a35b37i46n32s61k56ý
jediné co tuším je že benzín vynáší víc než nafta a tak se všichni tváří jako zachránci planety a přitom jde jen a jen o prachy ,jaké normy platí v Číně ? Indii ? Africe? notabene v USA ? na ALjašce a to nemluvím o Rusku ??? takže sqvadra v Evropě to zachrání ? nevím nic o tom že by nákladáky přecházely na benzín , že by lokomotivy tankovaly čistý petrolej , že by se přenosová soustava mohutně budovala aby byl dostatek elektřiny pro elektroauta , je to jen švindl jak vydělat prachy donutit lidi hodit nafťáky do kovošrotu a nakupovat benzíňáky , marketingové triky
P23a24v41e68l 90M98a58t18o84u26š83e10k
No tak samozřejmě, že nejvíc bordelu ve vzduchu, který dýcháš, udělá znečištění přímo v místě...
P56e82t31r 41K66n45ě56b16o47r91t
Tak ono se podvádí na miliónech aut a najednou to je za pět minut vyřešený. Mno...to zase bude nějaká bouda.
J55i70ř28í 15S61c76h37w58a76c55h
Tak vzhledem k tomu, že dieselgate se týkala motorů s euro 5 a euro 6 a SCR tu máme cca čtvrtým rokem, tak ta tvoje pětiminutovka bude o hodně ale opravdu o hodně delší.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Prodej pozemku k bydlení, 1689 m2, Bítovany
Bítovany, okres Chrudim
2 480 000 Kč