Diskuze
Německá organizace podezřívá BMW z manipulací s emisemi
Děkujeme za pochopení.
V66i18t 24C48h72a97l34u63p56a
To je zvláštní, že všechny tyhle "průsery" semisemi se vždy týkají dieslů. Nikdy ani zmínka o benzínech, autech na LPG či CNG nebo hybridech.....že by bylo něco špatně??
R59o10b28e29r22t 87M20a35t64u45l18a
LOL "Testování ukázalo, že BMW 320d v laboratoři bez problémů splňuje normu Euro 6, ale ve skutečném provozu produkuje násobně více oxidů dusíku. "
Testováním jsem zjistil, že auto při jízdě z kopce má menší spotřebu než při jízdě do kopce. Navrhuji zakázat jízdu do kopce
J20i26ř55í 57S40c70h55w53a38c14h
ale při větší spotřebě produkce NOx klesá.....
P62e65t10r 95Č40e43r91m78á97k
Měřit si může kdo chce co chce, podstatné jsou ty oficiální měření dle předepsané metodiky u homologačních autorit, a ty jsou v pořádku.
J84a50k15u45b 54P21o32k44o74r13n10ý
uz dlouho nebudou
J14a45n 91H32e71r49i61n65g
Ano, VW jednal nelegálně, protože auto ve chvíli, kdy bylo v testovacím režimu, systémy redukce zapnulo. Všichni ostatní legálně (!) redukci emisí vypínají, když auto není v testovacím režimu. Výsledné množství emisí při provozu na ulici je stejné, ale šéf BMW a ostatní se mohou dušovat, že nedělají nic nelegálního...
P80e34t52r 95Č43e27r33m80á53k
Ani ne, VW jednalo také legálně, šlo o to že jízdní režim odpovídal přesně homologačnímu cyklu. Nic se tedy nezapínalo ani nevypínalo s ohledem na test, ale na jízdní režim, a to povolené je.
P56e65t59r 66H15o80r10á45k
Jestli ta popelnice chrlí tolik emisí, pak ať to na místě zakážou provozovat.
J17i35ř79í 49H38u98m27l
nerad to říká, ale já to říkal že to používají všichni
H69o79n91z57a 77T14a21r
Nekonečný příběh. Když to prošlo jedné automobilce tak to začaly v testu dělat všechny .
Když někdo dokáže naprogramovat řídíci jednotku motoru Tak přídání podprogramu který detekuje měřící cyklus Je už banalita .
https://www.youtube.com/watch?v=B6RQBxYCbGY&t=1658s
Podvody na emisích
https://www.youtube.com/watch?v=r7Ed02jGBGs&index=13&list=PLP_v1iyTagYrCRowuYv-dEzNsl4LqEb5x
J81a57k78u42b 64F65e68i60f30a10r
Já si myslím, že podváděli všichni, kdo prodávali auta v EU. A nelze se tomu divit.
Požavky bruselských negramotů jsou nesmyslné.
M76i72c40h95a53l 78Š69v49é98d89a
1. Na všech rozhodnutích EU se podílíme prostřednictvím zástupců naší vlády a námi zvolených europoslanců. Bruselští úředníci nemají pravomoc cokoli schvalovat sami.
2. Když výrobce není schopen naplnit zákonné normy na určitý produkt, nesmí ho vůbec prodávat. Diesely se nikde na světě neprodávají tak moc, jako v Evropě, za což může nesmyslná daňová politka. Emisní normy jsou jedním z nástrojů, jak je postupně z trhu vytlačit.
J72o90s85e70f 28J96o35r87d52a
Slovo podezření je nesmysl, BMW tak jako VW a trojcípa hvězda Mercedesu, tito všichni prokazatelně podváděli při zkouškách a měřeních u dieslů, v USA začínají soudy s manažery těchto firem, jen v Evropě k tomu specielně německé soudy nemají dost síly
P12e24t85r 90Č56e50r48m41á23k
Při zkouškách nepodváděl nikdo (alespoň prozatím se nic takového nestalo), problém byl v homologační dokumentaci pro US trh, proto tam dnes platí. V EU k žádnému takovému porušení nedošlo tak tu logicky soudy nemají co soudit.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!