Diskuze
Německá organizace podezřívá BMW z manipulací s emisemi
Děkujeme za pochopení.
V44i18t 66C39h21a68l12u34p43a
To je zvláštní, že všechny tyhle "průsery" semisemi se vždy týkají dieslů. Nikdy ani zmínka o benzínech, autech na LPG či CNG nebo hybridech.....že by bylo něco špatně??
R86o51b29e69r56t 80M19a35t50u82l31a
LOL "Testování ukázalo, že BMW 320d v laboratoři bez problémů splňuje normu Euro 6, ale ve skutečném provozu produkuje násobně více oxidů dusíku. "
Testováním jsem zjistil, že auto při jízdě z kopce má menší spotřebu než při jízdě do kopce. Navrhuji zakázat jízdu do kopce
J91i64ř33í 51S30c46h25w41a44c44h
ale při větší spotřebě produkce NOx klesá.....
P12e34t69r 86Č52e12r62m15á94k
Měřit si může kdo chce co chce, podstatné jsou ty oficiální měření dle předepsané metodiky u homologačních autorit, a ty jsou v pořádku.
J86a79n 84H25e18r73i53n70g
Ano, VW jednal nelegálně, protože auto ve chvíli, kdy bylo v testovacím režimu, systémy redukce zapnulo. Všichni ostatní legálně (!) redukci emisí vypínají, když auto není v testovacím režimu. Výsledné množství emisí při provozu na ulici je stejné, ale šéf BMW a ostatní se mohou dušovat, že nedělají nic nelegálního...
P84e27t59r 81Č13e78r55m29á54k
Ani ne, VW jednalo také legálně, šlo o to že jízdní režim odpovídal přesně homologačnímu cyklu. Nic se tedy nezapínalo ani nevypínalo s ohledem na test, ale na jízdní režim, a to povolené je.
P90e34t24r 91H40o98r85á34k
Jestli ta popelnice chrlí tolik emisí, pak ať to na místě zakážou provozovat.
J80i40ř63í 51H14u60m26l
nerad to říká, ale já to říkal že to používají všichni
H83o39n39z32a 34T71a52r
Nekonečný příběh. Když to prošlo jedné automobilce tak to začaly v testu dělat všechny .
Když někdo dokáže naprogramovat řídíci jednotku motoru Tak přídání podprogramu který detekuje měřící cyklus Je už banalita .
https://www.youtube.com/watch?v=B6RQBxYCbGY&t=1658s
Podvody na emisích
https://www.youtube.com/watch?v=r7Ed02jGBGs&index=13&list=PLP_v1iyTagYrCRowuYv-dEzNsl4LqEb5x
J81a28k72u87b 54F26e31i48f71a39r
Já si myslím, že podváděli všichni, kdo prodávali auta v EU. A nelze se tomu divit.
Požavky bruselských negramotů jsou nesmyslné.
M56i79c65h43a81l 41Š61v18é32d32a
1. Na všech rozhodnutích EU se podílíme prostřednictvím zástupců naší vlády a námi zvolených europoslanců. Bruselští úředníci nemají pravomoc cokoli schvalovat sami.
2. Když výrobce není schopen naplnit zákonné normy na určitý produkt, nesmí ho vůbec prodávat. Diesely se nikde na světě neprodávají tak moc, jako v Evropě, za což může nesmyslná daňová politka. Emisní normy jsou jedním z nástrojů, jak je postupně z trhu vytlačit.
J53o97s36e28f 31J72o12r94d50a
Slovo podezření je nesmysl, BMW tak jako VW a trojcípa hvězda Mercedesu, tito všichni prokazatelně podváděli při zkouškách a měřeních u dieslů, v USA začínají soudy s manažery těchto firem, jen v Evropě k tomu specielně německé soudy nemají dost síly
P18e39t79r 60Č78e96r36m83á71k
Při zkouškách nepodváděl nikdo (alespoň prozatím se nic takového nestalo), problém byl v homologační dokumentaci pro US trh, proto tam dnes platí. V EU k žádnému takovému porušení nedošlo tak tu logicky soudy nemají co soudit.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
2. týden: Vyhrajte dobroty pro batolata v hodnotě 3 466 Kč
Zúčastněte se volby jména roku 2024 a správně odpovězte na soutěžní otázku.