Diskuze
Paradox: Boj proti emisím má za následek růst emisí
Děkujeme za pochopení.
V15a66c65l17a52v 57B74u31r49e81š
Vzhledem ke statistickému průměru tady za 20 let nebudu, tak jsem rád, že se těchto neomarxistických počinů ekoteroristů, lepšolidí a totalitních eurobolševiků nedožiji.A naše děcka at se s těmito totalitními praktikami poperou.Jako vystudovaný technik o tom něco vím...
J81i94ř54í 56S20c64h98w34a55c94h
a za co by se měly ty děcka prát? Za znovuzašpinění vzduchu, jak to bylo za toho skutečnýho boševika? Za znovuzašpinění řek jak to bylo za skutečnýho bolševika? Ty techniku co studoval za dělnický skutečně bolševický peníze.....a držel tehdy hubu a krok a teď tu vykřikuješ nesmysly o totalitě....
J35i29n90d71ř73i54c39h 43Š30k83o49p13e53k
Jestli chce něco udělat EU pro životní prostředí, at omezí dovoz zboží z Číny a toto zboží se začne opět vyrábět v EU. Úspora emisí z přepravy bude výrazně vyšší než honění se za nějakým g CO2 a NOx mezi EURO 6 a 7
V52l62a48d48i89s65l78a68v 46B64u26r93y56š97e11k
EU bohužel není v pozici, kdy by mohla něco omezovat, co se začne dělat tady a když se přestane honit za CO2 a NOX a hlavně za sazemi z výfuků, tak to tady v našich městech dopadne jako v Pekingu a to jsem si jist, že by se nám nikomu nelíbilo
M14a92r13t16i71n 52D75o85h75n93a42l
Tady je vidět, kam vede zaslepené tažení ekologů, pokud alternativní způsoby pohonu nejsou reálně hromadně použitelné. Norsko je toho krásným případem, řidiči tam nabíjejí svoje Tesly kde se dá, jenom aby někam dojeli:o)
D27a40n10i64e41l 77V51a12h93a70l26a
Nejlepší jsou BIOPALIVA!!!!! To sníží emise zaručeně! Teda ve městech kde to je nejvíce potřeba. Na litr biopaliva se sice spotřebuje 1,4 litrů fosilu, ale rozprostře se po dědinách a polích, kde je relativně čistější prostředí a nezasírá se vzduch měst. Sláva EU a chytrým politikům v europarlamentu!
J35i87r64i 73F76i27n55k
Ty vaše přepočty jsou mimo, na litr biopaliva vychází 0,9 jednotky u řepky a 0,55 u kukuřice.
Nejde o přímou spotřebu fosilního paliva, ale přepočet z investované energie.
Na litr klasického benzínu připadá dalších 0,6 l ve formě energie na těžbu, rafinaci a dopravu.
V38l39a37d80i43s41l10a75v 75B72u54r56y67š61e37k
Tak na závěr diskuze se pokusím vysvětlit proč vzrostly emise CO2 u nově prodávaných vozů a to tak, že by to měl pochopit i hodně hloupý člověk s nenávistným pohledem na EU. Výrobci automobilů, ve snaze ušetřit výrobní náklady, aby získali výhodu oproti konkurenci, montovali do svých aut levnější motory, které ale nesplňovaly normy týkající se oxidů dusíku, ne uhlíku, ale dusíku. Aby tyto motory splňovaly normy, byly v jejich řídících jednotkách podvodné programy. Když to prasklo, ne v EU, ale v USA, tak výrobci zjistili, že by nepodvodná auta byla drahá a začali sami od sebe vyhlašovat, že výrobu dieselů ukončí. Také města začala vyhlašovat, že auta se vznětovými motory zakáže, mimo jiné Paříž. Spotřebitelé na celou situaci reagovali větším zájmem o vozy se zážehovými motory, kde emise oxidu dusíku lze lépe a hlavně levněji splnit. Tyto motory však pracují na jiném principu a mají nižší účinnost, takže vyšší spotřebu benzínu a vyšší produkco oxidu uhlíku, ne dusíku. Takhle to snad pochopí i hodně hloupí lidé
V45á98c83l26a14v 95Z16e43l75i93n48k94a
Kdyby sociopati a ekofanatici z EU nevymýšleli krávoviny, které se už málem dostávají do rozporu z fyzikálními zákony a především fanaticky nebojovali proti každému gramu toho strašného CO2, tak na tohle vůbec nemuselo dojít. Ono v tom, že diesel nepatří do ulic ale na pole nebo alespoň mezi pole, měli ti skuteční odborníci celkem jasno od prvopočátku, ale politika to zvrhla jinam.
D26a87n31i11e26l 25V51a87h11a71l83a
Problém je i v životnosti aut. Vsadím boty, že sousedovic škoda 100 s OR6, které měnil tak 1x za století bude mít za těch 35 let provozu podstatně nižší dopad na životní prostředí, než nová fiesta či fábie. Málokdo si uvědomuje, kolik se toho musí spotřebovat a pak potažmo zlikvidovat jako nebezpečný odpad při výrobě auta. Kolik plastů v dnešních autech je, kolik dílů, systémů, atd. Všechno se musí někde vyrobit, někam převézt, někde skladovat a nějak montovat a to vše stojí energii a suroviny. Blujno mi je...
V96l46a50d35i28s97l71a61v 98B23u97r51y64š89e60k
lidi nechtějí jezdit celý život ve škodovce stovce a pak jí dát vnukovi aby s ní jezdil dalších 50 let, prostě to dělat takhle nechtějí, nám se to nelíbí, protože bychom chtěli, aby to tak dělali, nemůžeme jim to však poručit, tak vidím jako nejlepší se tím netrápit, když už to změnit nemůžeme
J58i32r94i 61F86i94n45k
Hlavne se hned v uvodu otrit o zle uredniky a ekology, to maji ctenari radi...
Nebude ta tabulkova spotreba dana treba tim ze lidi si kupuji vetsi,drazsi tezsi auta s horsi aerodynamikou (typicky SUV)?
V83l87a54d70i37s41l26a73v 35B73u24r86y78š62e70k
nebude, je to odklonem od vznětových motorů a ty mají z principu vyšší emise oxidu uhlíku, tím je ta vyšší spotřeba dána, moderní zážehové motory mají menší účinnost a tím asi o 15% vyšší spotřebu, vyšší spotřebou pak roste i množství CO2, které vypouštějí, ničím jiným to dáno neni
Z87b44y13n42ě48k 81P27o45i65s21l
A bude mnohem hůř. Elektromobil potřebuje na 100km cca 20kWh elektrické energie. To odpovídá 20kg spáleného uhlí. Při dnešním reálném energetickém mixu je to cca 10kg uhlí a tedy 10kg CO2. Já ujedu se svojí Zafirou 100km za 6l nafty, což je cca 5kg paliva a tedy 5kg CO2! Ať žije elektrodebilita!!! :-)
V64l12a92d65i15s20l96a12v 11B66u47r72y37š44e30k
ve městech, kde lidi dýchají bordel z vaší zafiry, která žere 6 litrů nafty hůř nebude, když jim tak s tou zafirou kouřit nebudete, tam bude líp
P82e49t71r 77K50a13u81c59k87ý
Dnes jsem si otevřel limonádu a půlku bublinek z ní rovnou vyhnal. Snad jsem tím nezpůsobil skleníkový efekt.
P60a57v53e55l 62J65e52ř88á59b71e38k
Přispěl jste k němu svým dílem.
Když to udělá 7,5 miliardy lidí, tak to je už nášup.
Naštěstí, bublinky zas tolik lidí nemá k dispozici.
J32i18ř30í 62H27l83a76d95í32k
nejde ani tak o emise jako spíš návyky lidí k používání aut . odbourejte ranní maminky vozící děti do škol a ubude 20proc. ranního provozu.
P24e17t68r 22K65a41u55c66k25ý
Tak to musím ženu a dceru vzbudit tak ve dvě, aby těch 10km do rána do školky došly.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se
Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Přejmenujte ho! Milano není prvním autem, které se nakonec jmenuje jinak
Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...
Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert
Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...
Diář petrolheada: Do Kolína na mercedesy, do Poděbrad za švarnými Italkami
Navzdory chladnému počasí, které má panovat, je nadcházející víkend akcemi prosycenými vůní benzínu...
Rodiny bez životního pojištění přicházejí o peníze
Řada maminek řeší u dětí odřená kolena, škrábance, neštovice nebo třeba záněty středního ucha. Z těchto příhod se děti většinou velmi rychle...