Diskuze
Paradox: Boj proti emisím má za následek růst emisí
Děkujeme za pochopení.
V30a37c32l80a57v 17B65u96r38e22š
Vzhledem ke statistickému průměru tady za 20 let nebudu, tak jsem rád, že se těchto neomarxistických počinů ekoteroristů, lepšolidí a totalitních eurobolševiků nedožiji.A naše děcka at se s těmito totalitními praktikami poperou.Jako vystudovaný technik o tom něco vím...
J84i33ř60í 29S59c18h69w31a61c54h
a za co by se měly ty děcka prát? Za znovuzašpinění vzduchu, jak to bylo za toho skutečnýho boševika? Za znovuzašpinění řek jak to bylo za skutečnýho bolševika? Ty techniku co studoval za dělnický skutečně bolševický peníze.....a držel tehdy hubu a krok a teď tu vykřikuješ nesmysly o totalitě....
J50i21n33d74ř43i10c39h 22Š53k86o87p46e77k
Jestli chce něco udělat EU pro životní prostředí, at omezí dovoz zboží z Číny a toto zboží se začne opět vyrábět v EU. Úspora emisí z přepravy bude výrazně vyšší než honění se za nějakým g CO2 a NOx mezi EURO 6 a 7
V24l90a79d68i93s60l61a51v 45B42u65r25y44š14e20k
EU bohužel není v pozici, kdy by mohla něco omezovat, co se začne dělat tady a když se přestane honit za CO2 a NOX a hlavně za sazemi z výfuků, tak to tady v našich městech dopadne jako v Pekingu a to jsem si jist, že by se nám nikomu nelíbilo
M98a50r81t57i85n 21D56o82h72n65a66l
Tady je vidět, kam vede zaslepené tažení ekologů, pokud alternativní způsoby pohonu nejsou reálně hromadně použitelné. Norsko je toho krásným případem, řidiči tam nabíjejí svoje Tesly kde se dá, jenom aby někam dojeli:o)
D25a67n75i96e86l 82V21a86h93a77l50a
Nejlepší jsou BIOPALIVA!!!!! To sníží emise zaručeně! Teda ve městech kde to je nejvíce potřeba. Na litr biopaliva se sice spotřebuje 1,4 litrů fosilu, ale rozprostře se po dědinách a polích, kde je relativně čistější prostředí a nezasírá se vzduch měst. Sláva EU a chytrým politikům v europarlamentu!
J92i59r20i 88F69i86n41k
Ty vaše přepočty jsou mimo, na litr biopaliva vychází 0,9 jednotky u řepky a 0,55 u kukuřice.
Nejde o přímou spotřebu fosilního paliva, ale přepočet z investované energie.
Na litr klasického benzínu připadá dalších 0,6 l ve formě energie na těžbu, rafinaci a dopravu.
V76l83a94d17i43s86l47a63v 29B31u60r66y17š16e13k
Tak na závěr diskuze se pokusím vysvětlit proč vzrostly emise CO2 u nově prodávaných vozů a to tak, že by to měl pochopit i hodně hloupý člověk s nenávistným pohledem na EU. Výrobci automobilů, ve snaze ušetřit výrobní náklady, aby získali výhodu oproti konkurenci, montovali do svých aut levnější motory, které ale nesplňovaly normy týkající se oxidů dusíku, ne uhlíku, ale dusíku. Aby tyto motory splňovaly normy, byly v jejich řídících jednotkách podvodné programy. Když to prasklo, ne v EU, ale v USA, tak výrobci zjistili, že by nepodvodná auta byla drahá a začali sami od sebe vyhlašovat, že výrobu dieselů ukončí. Také města začala vyhlašovat, že auta se vznětovými motory zakáže, mimo jiné Paříž. Spotřebitelé na celou situaci reagovali větším zájmem o vozy se zážehovými motory, kde emise oxidu dusíku lze lépe a hlavně levněji splnit. Tyto motory však pracují na jiném principu a mají nižší účinnost, takže vyšší spotřebu benzínu a vyšší produkco oxidu uhlíku, ne dusíku. Takhle to snad pochopí i hodně hloupí lidé
V37á44c92l74a48v 55Z82e14l56i20n41k58a
Kdyby sociopati a ekofanatici z EU nevymýšleli krávoviny, které se už málem dostávají do rozporu z fyzikálními zákony a především fanaticky nebojovali proti každému gramu toho strašného CO2, tak na tohle vůbec nemuselo dojít. Ono v tom, že diesel nepatří do ulic ale na pole nebo alespoň mezi pole, měli ti skuteční odborníci celkem jasno od prvopočátku, ale politika to zvrhla jinam.
D57a32n46i96e50l 68V51a94h80a71l18a
Problém je i v životnosti aut. Vsadím boty, že sousedovic škoda 100 s OR6, které měnil tak 1x za století bude mít za těch 35 let provozu podstatně nižší dopad na životní prostředí, než nová fiesta či fábie. Málokdo si uvědomuje, kolik se toho musí spotřebovat a pak potažmo zlikvidovat jako nebezpečný odpad při výrobě auta. Kolik plastů v dnešních autech je, kolik dílů, systémů, atd. Všechno se musí někde vyrobit, někam převézt, někde skladovat a nějak montovat a to vše stojí energii a suroviny. Blujno mi je...
V34l87a59d33i63s88l36a36v 70B44u88r32y75š94e93k
lidi nechtějí jezdit celý život ve škodovce stovce a pak jí dát vnukovi aby s ní jezdil dalších 50 let, prostě to dělat takhle nechtějí, nám se to nelíbí, protože bychom chtěli, aby to tak dělali, nemůžeme jim to však poručit, tak vidím jako nejlepší se tím netrápit, když už to změnit nemůžeme
J48i84r93i 79F48i96n11k
Hlavne se hned v uvodu otrit o zle uredniky a ekology, to maji ctenari radi...
Nebude ta tabulkova spotreba dana treba tim ze lidi si kupuji vetsi,drazsi tezsi auta s horsi aerodynamikou (typicky SUV)?
V65l20a31d64i36s68l85a88v 32B29u24r29y82š70e23k
nebude, je to odklonem od vznětových motorů a ty mají z principu vyšší emise oxidu uhlíku, tím je ta vyšší spotřeba dána, moderní zážehové motory mají menší účinnost a tím asi o 15% vyšší spotřebu, vyšší spotřebou pak roste i množství CO2, které vypouštějí, ničím jiným to dáno neni
Z98b70y12n56ě30k 65P11o11i33s20l
A bude mnohem hůř. Elektromobil potřebuje na 100km cca 20kWh elektrické energie. To odpovídá 20kg spáleného uhlí. Při dnešním reálném energetickém mixu je to cca 10kg uhlí a tedy 10kg CO2. Já ujedu se svojí Zafirou 100km za 6l nafty, což je cca 5kg paliva a tedy 5kg CO2! Ať žije elektrodebilita!!! :-)
V32l58a69d90i80s65l27a38v 14B33u66r66y49š35e18k
ve městech, kde lidi dýchají bordel z vaší zafiry, která žere 6 litrů nafty hůř nebude, když jim tak s tou zafirou kouřit nebudete, tam bude líp
P58e62t74r 64K28a23u40c25k31ý
Dnes jsem si otevřel limonádu a půlku bublinek z ní rovnou vyhnal. Snad jsem tím nezpůsobil skleníkový efekt.
P41a20v31e62l 76J10e19ř30á41b25e45k
Přispěl jste k němu svým dílem.
Když to udělá 7,5 miliardy lidí, tak to je už nášup.
Naštěstí, bublinky zas tolik lidí nemá k dispozici.
J37i29ř40í 47H58l12a53d65í89k
nejde ani tak o emise jako spíš návyky lidí k používání aut . odbourejte ranní maminky vozící děti do škol a ubude 20proc. ranního provozu.
P41e31t75r 47K70a12u35c45k14ý
Tak to musím ženu a dceru vzbudit tak ve dvě, aby těch 10km do rána do školky došly.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
2. týden: Vyhrajte dobroty pro batolata v hodnotě 3 466 Kč
Zúčastněte se volby jména roku 2024 a správně odpovězte na soutěžní otázku.