Diskuze

EU chce odškodnění pro majitele aut z Dieselgate a přísnější testy

Evropský parlament se vyslovil pro přísnější pravidla kontroly automobilových emisí a pro odškodnění podvedených majitelů aut v aféře Dieselgate.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak šílená Jourová,šílená eu a komise v čele s všehoschopným junkerem a eurosockomunisty v akci;-€Pryč s nimi-ale ́jak,když je evropa komunistická:-/

1 0
možnosti

Jourová úplně zešílela?tato všehoschopná úřednic a vykonavatelka by měla od babiše dostat stopku-ať si ji zase užijí socánci:-/Rv

1 0
možnosti

VW je pro mě nedůvěryhodný. Nyní lze na webech přečíst, jaké konstrukční nedostatky mají TSI motory. Je to až neuvěřitelné. A s diesely zase šulil. Až EPA tomu udělala konec.

Nechápu, jak po tom krajně neseriozním chování VW (stačí projít weby o konstrukčních nedostatcích, na které doplácejí zákazníci) tady VW stále někdo obhajuje.

Leda si nechtějí přiznat, že prostě platili firmě, která lže.

0 5
možnosti

Motory TSI nemaji žádné výrazné konstrukční nedostatky nad rámec toho co s sebou downsizingový motor jako takový a s čím má tedy problém i konkurence. Nikdo netvrdí že je to nějaký vrchol nabídky trhu, ale nic "neuvěřitelného" na tom není.

EPA ničemu konec neudělala, posloužila jen rolí užitečnéno idiota v politicko-ekonomické kauze dieselgate.

3 1
možnosti

Majitelé těch aut měli s toho podvůdku VW prospěch.

EU by měla požadovat odškodnění pro nás ostatní, co jsme to dýchali a žádného prospěchu z užívání neměli. A to odškodnění by mělo přijít od všech firem, jejichž diesely v Evropě jezdí. ;-)

2 6
možnosti

V tomhle bych videl to , že chtějí chovat máslo na hlavě. Tedy, že stavíme na testech, které nejsou simulaci reality.

Císař je nahý se ukázalo, lidi zajímá cena, spotřeba, výdrž . Normy na spaliny a ekologičnost naprostou většinu lidí u automobilů nezajímají .

A to že kupující/majitelé nestojí za EU a europoslanci, jim začíná silně docházet.

Proto rozhodně cena těch motorů/aut neklesla. Protože z pohledu uživatelů dělá to co má.

4 0
možnosti
Foto

Už vidím jak Němci ( vůdci druhé třetí říše ) budou požadovat po VW odškodnění pro majitele aut této značky ;-D;-D;-D

3 0
možnosti

J22o85s92e41f 22V60a37l61a

6. 4. 2017 19:49

Nemci njsou tak blbi. protoze nelze pozadovat zadne pravni odskodneni po nekom, kdo v Evrope nic neprovedl. Ta VW auta jsou i bez SW upgradu pravne naprosto v poradku a odpovidaji vsem pro ne platnym evropskym normam. Ale po managementu VW jde nemecka vlada jako slepice po flusu, protoze VW poskodil prestiz vsech nemeckych vyrobku.

1 0
možnosti

Kravina, nesmysl, zbytečnost a hlavně krásný a jasný důkaz neschopnosti EU řešit podstatné věci

0 0
možnosti

J24a55n 89T58a28r39a55b65a

6. 4. 2017 17:45

Já se podveden necítím, takže ať mi Eurokomise laskavě vleze na záda. A upgradovat si SW v 3,0BiTDI na eurokomiseverzi rozhodně nenechám.

2 0
možnosti

J32o57s10e33f 79V19a52l15a

6. 4. 2017 19:25

v Nemecku bez SW upgradu nedostanete zelenou plaketu povolujici vjezd do vetsiho mesta

0 0
možnosti

Je krásné jak skandální dokáže být notoricky známý fakt, když se pouze napíše oficiálně. Všichni kdo mají se škodlivostí spalovacích motorů co do činění a to teď nemyslím jen výrobce aut a ekology v Evropě a Americe, ale klidně i v Africe nebo Grónsku, museli vědět jak nereálné jsou testy a jak automobilky dělají všechno proto, aby jimi za pomoci různých triků prošly. Že to nemá nic společného s reálným provozem, že se dělají různé pololegální a nelegální úpravy vozidel, aby se snížila spotřeba a s ní i veškeré emise. Povídalo se o tom v každé hospodě, takže stačilo jen aby přišel někdo kdo to myslí skutečně vážně a má na to dostatek peněz na nezávislé testování a mohlo to takhle oficiálně vylézt na světlo už dávno. A všichni ti kdo rozhořčeně šoupali nohama a ptali se proč s tím někdo něco neudělá (aby dali na jevo aktivitu a nemuseli to "něco" udělat sami) , teď svoje rozhořčení nad vlastní nečinností nebo neschopností za posledních deset let vybíjejí na jediné automobilce, která jim to ulehčila tím, že se přiznala. A tak se snaží chrlit jeden trest za druhým, aby ukázali jak jsou vlastně hrozně aktivní a spravedlivě rozhněvaní, co si to ten VW dovolil.

To je jako když ve fabrice všichni dělníci příležitostně po troškách kradou drobný materiál a obecně se o tom ví a nikdo to neřeší. Pak jednoho chytnou na vrátnici s hrstí šroubků v kapse a on namísto aby zatloukal a tvrdil že to koupil včera v kovomatu, tak kápne božskou, že to teda ukradl. Protože se to přece obecně ví, nikdo z toho do teď nic nedělal a on nejspíš dostane nějaké slovní pokárání od mistra, šroubky vrátí do bedny a bude vyřízeno. No jenže bác a je bez práce, protože z něj udělali exemplární případ aby na něm potrestali i všechny ostatní a ještě si na něm nějaký ambiciózní náměstek vrátného svojí horlivostí a založením vyšetřovací komise udělal kariéru.

1 0
možnosti

To je vskutku komické kdy orgány EU kritizují sami sebe za to jaké nastavili podmínky, a ještě by rádi stáhli VW o peníze i když absolutně nic neporušil. Vskutku schizofrenie Rv

14 1
možnosti

Pardon, samozřejmě plus.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!