Diskuze
EU chce odškodnění pro majitele aut z Dieselgate a přísnější testy
Děkujeme za pochopení.
F40r55a34n90t44a 47Š13e15v40č52í17k
Tak šílená Jourová,šílená eu a komise v čele s všehoschopným junkerem a eurosockomunisty v akciPryč s nimi-ale ́jak,když je evropa komunistická
F21r11a32n77t78a 14Š96e48v85č22í77k
Jourová úplně zešílela?tato všehoschopná úřednic a vykonavatelka by měla od babiše dostat stopku-ať si ji zase užijí socánci
J71i82ř47í 83H68l76i87s87n31i38k72o54v24s73k76ý
VW je pro mě nedůvěryhodný. Nyní lze na webech přečíst, jaké konstrukční nedostatky mají TSI motory. Je to až neuvěřitelné. A s diesely zase šulil. Až EPA tomu udělala konec.
Nechápu, jak po tom krajně neseriozním chování VW (stačí projít weby o konstrukčních nedostatcích, na které doplácejí zákazníci) tady VW stále někdo obhajuje.
Leda si nechtějí přiznat, že prostě platili firmě, která lže.
P74e15t83r 62Č21e63r91m55á42k
Motory TSI nemaji žádné výrazné konstrukční nedostatky nad rámec toho co s sebou downsizingový motor jako takový a s čím má tedy problém i konkurence. Nikdo netvrdí že je to nějaký vrchol nabídky trhu, ale nic "neuvěřitelného" na tom není.
EPA ničemu konec neudělala, posloužila jen rolí užitečnéno idiota v politicko-ekonomické kauze dieselgate.
J85i33ř25í 25S55c98h62w96a75c88h
Majitelé těch aut měli s toho podvůdku VW prospěch.
EU by měla požadovat odškodnění pro nás ostatní, co jsme to dýchali a žádného prospěchu z užívání neměli. A to odškodnění by mělo přijít od všech firem, jejichž diesely v Evropě jezdí.
M20a17r92t94i45n 46P79r37o14k96o44p
V tomhle bych videl to , že chtějí chovat máslo na hlavě. Tedy, že stavíme na testech, které nejsou simulaci reality.
Císař je nahý se ukázalo, lidi zajímá cena, spotřeba, výdrž . Normy na spaliny a ekologičnost naprostou většinu lidí u automobilů nezajímají .
A to že kupující/majitelé nestojí za EU a europoslanci, jim začíná silně docházet.
Proto rozhodně cena těch motorů/aut neklesla. Protože z pohledu uživatelů dělá to co má.
P42a31v74e75l 77F34ü11r23s20t
Už vidím jak Němci ( vůdci druhé třetí říše ) budou požadovat po VW odškodnění pro majitele aut této značky
J22o85s92e41f 22V60a37l61a
Nemci njsou tak blbi. protoze nelze pozadovat zadne pravni odskodneni po nekom, kdo v Evrope nic neprovedl. Ta VW auta jsou i bez SW upgradu pravne naprosto v poradku a odpovidaji vsem pro ne platnym evropskym normam. Ale po managementu VW jde nemecka vlada jako slepice po flusu, protoze VW poskodil prestiz vsech nemeckych vyrobku.
J90i53n44d90ř69i11c40h 51Š91k35o59p33e36k
Kravina, nesmysl, zbytečnost a hlavně krásný a jasný důkaz neschopnosti EU řešit podstatné věci
J24a55n 89T58a28r39a55b65a
Já se podveden necítím, takže ať mi Eurokomise laskavě vleze na záda. A upgradovat si SW v 3,0BiTDI na eurokomiseverzi rozhodně nenechám.
J32o57s10e33f 79V19a52l15a
v Nemecku bez SW upgradu nedostanete zelenou plaketu povolujici vjezd do vetsiho mesta
M67a75r76t44i11n 69K27a96r39á15s73e47k
Je krásné jak skandální dokáže být notoricky známý fakt, když se pouze napíše oficiálně. Všichni kdo mají se škodlivostí spalovacích motorů co do činění a to teď nemyslím jen výrobce aut a ekology v Evropě a Americe, ale klidně i v Africe nebo Grónsku, museli vědět jak nereálné jsou testy a jak automobilky dělají všechno proto, aby jimi za pomoci různých triků prošly. Že to nemá nic společného s reálným provozem, že se dělají různé pololegální a nelegální úpravy vozidel, aby se snížila spotřeba a s ní i veškeré emise. Povídalo se o tom v každé hospodě, takže stačilo jen aby přišel někdo kdo to myslí skutečně vážně a má na to dostatek peněz na nezávislé testování a mohlo to takhle oficiálně vylézt na světlo už dávno. A všichni ti kdo rozhořčeně šoupali nohama a ptali se proč s tím někdo něco neudělá (aby dali na jevo aktivitu a nemuseli to "něco" udělat sami) , teď svoje rozhořčení nad vlastní nečinností nebo neschopností za posledních deset let vybíjejí na jediné automobilce, která jim to ulehčila tím, že se přiznala. A tak se snaží chrlit jeden trest za druhým, aby ukázali jak jsou vlastně hrozně aktivní a spravedlivě rozhněvaní, co si to ten VW dovolil.
To je jako když ve fabrice všichni dělníci příležitostně po troškách kradou drobný materiál a obecně se o tom ví a nikdo to neřeší. Pak jednoho chytnou na vrátnici s hrstí šroubků v kapse a on namísto aby zatloukal a tvrdil že to koupil včera v kovomatu, tak kápne božskou, že to teda ukradl. Protože se to přece obecně ví, nikdo z toho do teď nic nedělal a on nejspíš dostane nějaké slovní pokárání od mistra, šroubky vrátí do bedny a bude vyřízeno. No jenže bác a je bez práce, protože z něj udělali exemplární případ aby na něm potrestali i všechny ostatní a ještě si na něm nějaký ambiciózní náměstek vrátného svojí horlivostí a založením vyšetřovací komise udělal kariéru.
P81e18t86r 59Č59e85r70m46á51k
To je vskutku komické kdy orgány EU kritizují sami sebe za to jaké nastavili podmínky, a ještě by rádi stáhli VW o peníze i když absolutně nic neporušil. Vskutku schizofrenie
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Prodej Bytu 3+1, 86 m2, Kollárova, Teplice
Kollárova, Teplice
3 870 000 Kč