Diskuze
Konec dieselů v osobních autech se blíží: vypouštějí víc emisí než nákladní auta
Děkujeme za pochopení.
J48i81ř11í 41C12h68o52c20h52o66l36á90č
tak nejnovější diesel bude superultra turbo 500 ccm , sice po 80 tisících se vysype ale máte dízla
P43e56t97r 64S38e39d69i54v14y
Tak renault se rozhodl jit s diesely jinou cestou nez ostatni a taky proto nenabizi vetsi diesel nez 1.6. Nechce v aute totiz pouzivat mocovinu, coz jsou dalsi naklady vedle paliva a provoz to prodrazuje. Vse dnes neni o spotrebe, ale myslim si, ze Renault tuhle svoji vyhodu nedostatecne komunikuje.
V18l32a65s48t59i63m28i86l 88B91u73r77i30a25n
Takže to tam jako řidič do té nádržky na AdBlue jedna šestky HDI v provedení EURO 6 čurá?
L48a42d65i49s12l45a44v 15K36u98d95l79a37c14e10k
Kdy zakazou vyrabet z duvodu CO2 sodovku?
V73l60a32s56t10i40m59i44l 91B51a15l33á33č
Zlatá slova pane Žídek, věčná škoda, že se jaderný program za komunistů nestihl..... ono se na to přijde, jen nevíme kdy.......
jenom pro neználky, kterých je dnes už 99,9%: Temelín - 4x1000 MW, Dukovany 4x440 MW + 1asi 500MW - aktuálně 4x500MW,, Tetov 2x1000 MW, Blahutovice 2x1000 MW + na Slovensku Jaslovské Bohunice, Mochovce, Kecerovce....
J59o31s72e89f 66Š19e69m13e94l65í52k
Pevně věřím, že Evropská komise co nejdříve odhlasuje takovou úpravu fyzikálních zákonů, že všechny spalovací motory budou vytvářet pouze a výhradně fialkovou vůni. V nejhorším případě bych připustil levanduji.
T79o35m24á85š 25V41a51l30d29e83r
Souhlasím s názorem, že moderní diesely jsou lepši než starý. Bohužel pořád smrdí. A opravdu nechodím vozy "očuchávat". Logicky když mi to vadí.. A pouze jsem jen uvedl příklad arogance podobných řidičů, kteří nás bohužel zamořují v našich městech zbytečně.
P88e96t73r 96G96a21z20d50a
Kdyby to bylo už v roce 2018 tak bych se na ně nezlobil
P61e46t81r 66B95u54r77d11a
̈Tak co vymyslí dál? Jsou tu "podměrečné" benzínové superturbo motory - a ejhle, ony místo přínosu ekologii spojily negativa dieslů (NOx) s negativy benzíňáků.
Postupen času dojde k tomu, že pro lidi, co potřebují do práce budou určena bez ohledu na vzdálenost kola, a papaláši na libovolné úrovni budou jezdit čmoudícími limuzínami za "holkama" na druhou stranu ulice.
Již v době plánování EURO 4 se mluvilo o tom, že ve městech s vyšším provozem by za výfukem byl čistější vzduch, než před sáním. Možná to byl vtip, ale v oblastech ekologicky znehodnoceným ovzduším to asi bude u EURO 6 platit doopravdy. To, že je to vlastně perpetum mobile pseudoekologové a politici neřeší.
T64o46m40á37š 63V78a49l71d78e19r
Motor dieselu pro mě smrdí šíleně. A ještě jej řidiči ve městě nechávají běžet na volnoběh, když někde čekají a s vozem stojí. To je okolo vozu hrozný smrad. Nejlepší to je, když jeden jde do školky a druhý ve voze u vchodu nechá diesel v chodu a smrdí všem pod nos, kteří ze školky vycházejí. Když je na problém upozorníte kvůli dětem , tak jsou ještě vulgární.
P46e47t43r 20B92u92r56d69a
Neočuchávejte staré traktory a ani auta s komůrkovými diesly. Když jde o motor s katalyzátorem, tak ho po čichu nerozeznáte od benzíňáku a když má i DPF a AdBlue, tak snad ani s měřákem.
To, že v (nejen?) Čechách si část řidičů nechává odstranit vnitřek katalyzátoru a DPF - a firmy se nestydí mít na tuto fujtaxlovinu reklamy - není problém moderního dieslu, ale technických kontrol a řidičů.
Pozn.: Kdyby to stát myslel s ekologií vážně, tak by na CNG a elektromobily byla taková dotace (pro kupujícího nebo spodporující výrobu), aby se ani benzíňák nevyplatilo kupovat.
J34a97n 92K69r97p58e61c
necekam ze zmena k lepsimu nastane nejak okamzite, prece jen nektera stara kamna si jako poklad budou hrdi majitele schranovat jeste dalsich 20 let bez ohledu na nehorazne naklady za udrzbu. ale je to cesta k lepsimu. snad jen jeste srovnat spotrebni dan na dehtu k benzinu a vytrati se i ta "obrovska uspora" na spotrebe. stejne se nemohu zbavit pocitu ze je jen par tech, kteri opravdu najedzdi tolik, aby se jim porizeni a provoz dieselu vyplatil.
V43l28a69d23i38s69l18a23v 70B86u82r88y56š35e28k
těžko říct, vyplatí-nevyplatí, lidi počítat umějí a nepodceňoval bych v tomhle všechny, měl jsem 2,0 TDCi 110kW v SUVéčku, jezdil jsem s ním jen tak pro radost, čtyřkolka, najezdil jsem s ním 95 tisíc kilometrů za 4 roky a pak jsem ho prodal, spotřeba byla 6,2 litrů a to v zimě i v létě, teď mám 1,4 benzín s turbem, 103 kW, jezdím s tím stejně, taky čtyřkolka SUV, spotřeba 8,7 litrů, tedy 2,5 litru rozdíl, rozdíl je 71 tisíc korun za 4 roky, náklady na údřžbu stejné, nezohledňuju nižší cenu nafty, myslím, že diesel vyjde celkově levněji, asi ne pro všechny, ale já to neřeším, otázka je ještě prodejní cena, ale nemyslím, že by benzín nějak dramaticky ztrácel na ceně míň než diesel, spíš je opak pravdou
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Referent/ka odboru výstavby a územního rozhodování
Městská část Praha 18
Praha
nabízený plat:
30 000 - 40 000 Kč