Diskuze
Dieselgate: cinknutá TDI po úpravě ztrácí výkon a chovají se hůř
Děkujeme za pochopení.
M51i79r18o21s17l74a21v 19S89t10e10i35n64e29r
Švédové zřejmě s nelibostí sledují úspěchy VW, Seata a Škody. Sami mají jenom zkrachované automobilky Saab a Volvo, pro jistotu se o emisích Volva nezmiňují.
Měli by měřit hlavně vozy, kterých je ve Švédsku nejvíce.
VW má samozřejmě v současnosti diesly, které splňují veškeré testovací nároky s rezervou, diskuze se točí stále ještě kolem vozů, jejichž produkce skončila před 4 roky. Nádržky s močovinou najdete u VW a Škody už 2013.
Motory s vysokou kompresí, t.j. po downsizingu, budou mít s teplotou stále problém, tím i s životností. Nejvíc trpí ventily a hlavy. Přísada řepkového oleje ničí naftové motory už od jejího zavedení, není důvod v tom pokračovat a ničit i naše pole.
J93i47ř21í 92D97o56n64ě63k
S nelibostí sledují úspěch?A proč tedy takový koncern jakým je největší automobilka má zapotřebí podvádět zákazníky?Jaký byl důvod podvodného software?Pokud někdo klame za účelem podvodu má být odpovědný za poškození zákazníka a nevyhýbat se odpovědnosti.Vůbec bych se nimi nepáral jenom protože to je Německa automobilka.Být to jiná automobilka donutí je EU zaplatit bez reptání.
J97a91n 61B13e11n28h66á83k
Měření NOx v reálném provozu - odchylka od normy (jen namátkou):
1) ( = nejlepší výsledek) VOLKSWAGEN Golf 1.6 TDi - 3,3x
2) Toyota Auris 1.4 D-4D - 5,1x
..... (zde není VW)
6) Ford Focus 1.5 TDCi - 6,9x
7) Opel Astra 1.6 CDTi - 6,9x
11) Ford Mondeo 2.0 TDCi - 9,2x
12) M-B ... - 13x
13) Renault Captur 1.5dCi - 16,5x (!!!!)
zdroj: Deutsche Umwelthilfe
J83a41n 25B44e88n47h33á10k
Měření NOx v reálném provozu - odchylka od normy (jen namátkou):
1) ( = nejlepší výsledek) VOLKSWAGEN Golf 1.6 TDi - 3,3x
2) Toyota Auris 1.4 D-4D - 5,1x
..... (zde není VW)
6) Ford Focus 1.5 TDCi - 6,9x
7) Opel Astra 1.6 CDTi - 6,9x
..(ani zde)...
11) Ford Mondeo 2.0 TDCi - 9,2x
12) M-B ... - 13x
13) Renault Captur 1.5dCi - 16,5x (!!!!)
... ... ... ... ... zdroj: Deutsche Umwelthilfe
S65t65a33n61i47s48l87a13v 80I10n51d29r71u77c56h
Bodejď ne, když se kvůli snížení NOx více otevírá EGR ventil, aby snížil teplotu ve válcích a tím pádem více dusí motor a snižuje koncentraci kyslíku.
M59i56l87o81š 25K59o13l73m91a51n
To, že se sníží nepatrně výkon se ale vědělo od počátku, kdy v USA vznikla aféra. Čím to je ví jen odborníci na motory, laik to prakticky nepozná. Menší spotřeba je údajně "náhrada paliva větším množstvím vzduchu" turbodmychadlem. Jedno je jisté a to je, že se muselo něco najít, aby se zlikvidovala konkurence. USA by si měly sáhnout do svědomí a zveřejnit kolik zplodin je z jejich tankerů. Ty mají dvoutaktní dieselový motor, který za jeho životnost, nikdy nezastaví. Kolik je stále nad námi letadel ? Škodliviny z aut je promile z celkového znečištění.
J26a67n 20S29t39e56h24l20i37k
Hledáte za tím nějaké skryté umysly , ale spíše jde o to , že američané testují více škodlivin a v reálu . U nás je spíše laboratorní testování . A to se netýká jenom aut , ale třeba i krbovek , kotlu . Jednoduše řečeno američané testují krbovky na ruzné rychlosti hoření (jak spotřebitel ovládá vzduch) a u nás se testuje pouze na nominální výkon .
J41a33n 13V26a58š14á58t32k11o
Mám KIu v benzínu už sedmým rokem a mám svatej klid, jenom měním olej a občas filtry. Žádné problémy, co maj lidi s koncernem.
S47t22a16n83i64s87l11a65v 17I50n61d91r40u20c41h
Tak by mě zajímalo, co Tvá KIA bude dělat, až bude mít nahrkáno půl mega.
J32o29h91n60n69y 94H15a60m49p25l
Uz to konecne pochopte, a nechte ty spalovace ropy nakladakum.......
P36e52t70r 32B21á10č80a
Proto s nima muze zpatky do servisu jen uplny...
P71e25t14r 92M19i83c55h41a38l
Dobře jsem věděl, proč jsem tuto "úpravu" odmítl. A dobře jsem udělal. Kdyby totiž řešení celého problému bylo tak jednoduché, tak by to udělali už při homologaci.
R89o17m69a74n 49T91r92y83l35č
Já myslel, že max. točivý moment při vyšších otáčkách znamená vyšší výkon
O83d65s71t41r81a41n60ě65n68ý 37U44ž39i42v94a49t80e29l
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...