Diskuze
Soud nařídil omezit ve Frankfurtu provoz naftových aut
Děkujeme za pochopení.
V68í38t 96C17h24a75l63u33p64a
Když je tu řeč o těch DPF filtrech tak prostě nemohu si pomoci, ale jsou špatně konstrukčně řešeny. Jeho Vypalování by mělo probíhat normálně kontinuálně. Ne že se filtr naplní a ucpe a pak mi bude zoufale ŘJ hlásit na palubovce at jedu aspon 10 minut v kuse rychlostí 80km/h apod blbosti. Nechcu být otrokem svého auta. Popř. vybavit palubovku řidičem ovládanou regeneraci DPF - když se ucpe tak stisknu tlačítko a filtr se vypálí. Mívají to prý kamiony.
P43a55v20e40l 27L80o79h27b57e46r64g85e33r
Ano. Nákladní vozidla mají manuální aktivaci vypalovaní DPF.
L82u33c30i29a31n 98P59a23p32a39z16i57a81n
Tím válku s emisemi nevyhrají.
M74i51r86o12s58l54a72v 40K85o40n82e94č82n90ý
Tak hlavně je fascinující,že třeba takový Hamburk si nevyšlápne na trajekty mířící do přístavu,které jsou asi tisíci násobnými znečistovateli ovzduší oproti autům.Ono je jednodušší soudně či jakkoliv jinak postihnout občana než nadnárodní společnost nota bene když ten trajekt přiváží zboží,které ani není nutné k životu,ale je součástí životní úrovně a zisků.Vzduch nevzduch.Jinak mi přijde celé to řečnění o zdravém vzduchu jako čistý alibismus.Ještě bych k tomu dodal,že zrovna nafta do osobních aut asi opravdu moc nepatří a obvzvlášť na kratší tratě je to úplný nesmysl.Ale ty lodě jsou k zamyšlení.Totéž ve své podstatě letadla,ale co by to bylo za svobodu cestování kdyby je někdo omezil že.
V61í75t 65C54h42a81l14u24p83a
Zase pohádky o lodích? Řeší se auta a emise ve městech, ne někde v tichomoří...
V93á56c42l33a14v 95P21o26l14á81k
Vlastním jedničkovou Octavii TDI a musím vám sdělit, že s ní budu čoudit co nejdéle jak to půjde. Né že bych tak chtěl ,ale protože v nových vozech různí tvůrci mého dobra napáchali tolik serepetiček pro mou bezpečnost a zdraví, že ten vůz se už dostal za můj rozpočet. (rádiovky na silnicích uvolní místo kravatám)
J45i16ř38í 40S55c86h19w23a92c96h
dobrá snůška alibismu, jedničková Octavie TDI sice byla vice smrdící a méně bezpečná, ale rozhodně nebyla lacinější než ta dnešní mnohem bezpečnější a méně smradlavá.....
J47i18r97k46a 66H83o73n74c76ů
Rozhodl soud? Neměli by o tomhle rozhodovat volení zástupci? Ale možná je v Německu juristokracie...
J60i67ř92í 54S26c31h68w43a74c24h
soud rozhodl o něčem co mu bylo předloženo k rozhodnutí.....
P78a22v46e83l 32S45o19b66o33t68k20a
Nafta patří do traktoru a traktor patří na pole.
P27e90t55r 32M93i24c16h58a54l
Děkujeme za opapouškování starého hesla.
P41e40t17r 67B55a70r47t10o70n86í54č58e31k
Jen nechápu řešení v praxi: V jedné ulici se omezí oxidy dusíku, ale na objízdné trase se zvýší... je to tak?
J77i67ř21í 10S33c74h11w56a26c49h
pokud se tam zvýší, nad limit, bude to problém a bude se hledat jeho řešení. Argument neřešme problém 1, protože MOŽNÁ vznikne problém 2, je poněkud alibistický a klasické hledání důvodů "proč něco nejde řešit".
P66e42t76r 46Č31e31r17m61á84k
Vcelku o ničem, nízkoemisní zóny němci používají již 10let a omezování vjezdu do nich se konalo již několikrát (nejdřív červené plakety atd...) a nikdy to žádný větší mediální rozruch nedělalo. Současná snaha diskreditovat alepoň mediálně diesel je vskutku komická.
M30i81l48a15n 78N38o61v96o18t95n45ý
Největší problém jsou diesely s nefunkčními nebo dokonce vymontovanými filtry pevných částic. Ten smrad co produkují je úplně šílený, o jeho zdravotní škodlivosti ani nemluvě ...
V60í94t 22C87h21a93l89u40p57a
Kdyby je vývojáří konstruovali tak, aby se neucpávaly, tak by je nikdo nevymntovával. Já si taky z benziňáku nedemontuju katalyzátor.
P97e25t89r 11M11i22c93h10a78l
A jako další krok přijde zákaz tepelných elektráren? Jenže větrníky a slunečníky jim energii nenahradí, takže budou stále víc kupovat "špinavou" elektřinu z jádra a uhlí. Jen doma budou mít čisto a nás budou žalovat za emise z elektráren proudící občas do Německa.
P49e79t91r 73S11p94a29t16z31i94e23r13e47r
z jádra je špinavá elektřina? A pak myslíte, že se neřeší co vypouští elektrárny? Ty mají podstatně více nařízení a dost přísnější než si myslíte.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.