Diskuze

Soud nařídil omezit ve Frankfurtu provoz naftových aut

Frankfurt nad Mohanem musí od února příštího roku v některých částech města zakázat provoz starších naftových automobilů s vysokými emisemi, aby tak zajistil zlepšení kvality ovzduší, rozhodl správní soud ve Wiesbadenu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Když je tu řeč o těch DPF filtrech tak prostě nemohu si pomoci, ale jsou špatně konstrukčně řešeny. Jeho Vypalování by mělo probíhat normálně kontinuálně. Ne že se filtr naplní a ucpe a pak mi bude zoufale ŘJ hlásit na palubovce at jedu aspon 10 minut v kuse rychlostí 80km/h apod blbosti. Nechcu být otrokem svého auta. Popř. vybavit palubovku řidičem ovládanou regeneraci DPF - když se ucpe tak stisknu tlačítko a filtr se vypálí. Mívají to prý kamiony.

1 0
možnosti

Ano. Nákladní vozidla mají manuální aktivaci vypalovaní DPF.

1 0
možnosti

Tím válku s emisemi nevyhrají.

1 0
možnosti

Tak hlavně je fascinující,že třeba takový Hamburk si nevyšlápne na trajekty mířící do přístavu,které jsou asi tisíci násobnými znečistovateli ovzduší oproti autům.Ono je jednodušší soudně či jakkoliv jinak postihnout občana než nadnárodní společnost nota bene když ten trajekt přiváží zboží,které ani není nutné k životu,ale je součástí životní úrovně a zisků.Vzduch nevzduch.Jinak mi přijde celé to řečnění o zdravém vzduchu jako čistý alibismus.Ještě bych k tomu dodal,že zrovna nafta do osobních aut asi opravdu moc nepatří a obvzvlášť na kratší tratě je to úplný nesmysl.Ale ty lodě jsou k zamyšlení.Totéž ve své podstatě letadla,ale co by to bylo za svobodu cestování kdyby je někdo omezil že;-D;-D.

1 1
možnosti
Foto

Zase pohádky o lodích? Řeší se auta a emise ve městech, ne někde v tichomoří...

0 0
možnosti

Vlastním jedničkovou Octavii TDI a musím vám sdělit, že s ní budu čoudit co nejdéle jak to půjde. Né že bych tak chtěl ,ale protože v nových vozech různí tvůrci mého dobra napáchali tolik serepetiček pro mou bezpečnost a zdraví, že ten vůz se už dostal za můj rozpočet. (rádiovky na silnicích uvolní místo kravatám);-)

2 1
možnosti

dobrá snůška alibismu, jedničková Octavie TDI sice byla vice smrdící a méně bezpečná, ale rozhodně nebyla lacinější než ta dnešní mnohem bezpečnější a méně smradlavá.....

1 2
možnosti
Foto

Rozhodl soud? Neměli by o tomhle rozhodovat volení zástupci? Ale možná je v Německu juristokracie...

4 1
možnosti

soud rozhodl o něčem co mu bylo předloženo k rozhodnutí.....

0 2
možnosti

R^

Nafta patří do traktoru a traktor patří na pole.

4 8
možnosti

Děkujeme za opapouškování starého hesla.

4 0
možnosti

Jen nechápu řešení v praxi: V jedné ulici se omezí oxidy dusíku, ale na objízdné trase se zvýší... je to tak?

2 0
možnosti

pokud se tam zvýší, nad limit, bude to problém a bude se hledat jeho řešení. Argument neřešme problém 1, protože MOŽNÁ vznikne problém 2, je poněkud alibistický a klasické hledání důvodů "proč něco nejde řešit".

0 1
možnosti

Vcelku o ničem, nízkoemisní zóny němci používají již 10let a omezování vjezdu do nich se konalo již několikrát (nejdřív červené plakety atd...) a nikdy to žádný větší mediální rozruch nedělalo. Současná snaha diskreditovat alepoň mediálně diesel je vskutku komická.

4 0
možnosti

Největší problém jsou diesely s nefunkčními nebo dokonce vymontovanými filtry pevných částic. Ten smrad co produkují je úplně šílený, o jeho zdravotní škodlivosti ani nemluvě ...

5 2
možnosti
Foto

Kdyby je vývojáří konstruovali tak, aby se neucpávaly, tak by je nikdo nevymntovával. Já si taky z benziňáku nedemontuju katalyzátor.

0 0
možnosti

A jako další krok přijde zákaz tepelných elektráren? Jenže větrníky a slunečníky jim energii nenahradí, takže budou stále víc kupovat "špinavou" elektřinu z jádra a uhlí. Jen doma budou mít čisto a nás budou žalovat za emise z elektráren proudící občas do Německa.

3 1
možnosti

z jádra je špinavá elektřina? A pak myslíte, že se neřeší co vypouští elektrárny? Ty mají podstatně více nařízení a dost přísnější než si myslíte.

1 2
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!