Diskuze
Soud nařídil omezit ve Frankfurtu provoz naftových aut
Děkujeme za pochopení.
V98í50t 20C98h51a51l32u57p75a
Když je tu řeč o těch DPF filtrech tak prostě nemohu si pomoci, ale jsou špatně konstrukčně řešeny. Jeho Vypalování by mělo probíhat normálně kontinuálně. Ne že se filtr naplní a ucpe a pak mi bude zoufale ŘJ hlásit na palubovce at jedu aspon 10 minut v kuse rychlostí 80km/h apod blbosti. Nechcu být otrokem svého auta. Popř. vybavit palubovku řidičem ovládanou regeneraci DPF - když se ucpe tak stisknu tlačítko a filtr se vypálí. Mívají to prý kamiony.
P80a58v95e42l 30L11o37h80b23e62r96g64e63r
Ano. Nákladní vozidla mají manuální aktivaci vypalovaní DPF.
L59u74c43i24a80n 20P50a73p84a76z66i75a71n
Tím válku s emisemi nevyhrají.
M21i89r85o83s13l70a57v 89K28o68n47e23č18n94ý
Tak hlavně je fascinující,že třeba takový Hamburk si nevyšlápne na trajekty mířící do přístavu,které jsou asi tisíci násobnými znečistovateli ovzduší oproti autům.Ono je jednodušší soudně či jakkoliv jinak postihnout občana než nadnárodní společnost nota bene když ten trajekt přiváží zboží,které ani není nutné k životu,ale je součástí životní úrovně a zisků.Vzduch nevzduch.Jinak mi přijde celé to řečnění o zdravém vzduchu jako čistý alibismus.Ještě bych k tomu dodal,že zrovna nafta do osobních aut asi opravdu moc nepatří a obvzvlášť na kratší tratě je to úplný nesmysl.Ale ty lodě jsou k zamyšlení.Totéž ve své podstatě letadla,ale co by to bylo za svobodu cestování kdyby je někdo omezil že.
V59í43t 64C55h44a17l44u90p44a
Zase pohádky o lodích? Řeší se auta a emise ve městech, ne někde v tichomoří...
V70á22c17l11a95v 81P39o66l58á89k
Vlastním jedničkovou Octavii TDI a musím vám sdělit, že s ní budu čoudit co nejdéle jak to půjde. Né že bych tak chtěl ,ale protože v nových vozech různí tvůrci mého dobra napáchali tolik serepetiček pro mou bezpečnost a zdraví, že ten vůz se už dostal za můj rozpočet. (rádiovky na silnicích uvolní místo kravatám)
J46i93ř39í 58S35c16h72w40a16c94h
dobrá snůška alibismu, jedničková Octavie TDI sice byla vice smrdící a méně bezpečná, ale rozhodně nebyla lacinější než ta dnešní mnohem bezpečnější a méně smradlavá.....
J11i71r25k89a 40H29o30n31c67ů
Rozhodl soud? Neměli by o tomhle rozhodovat volení zástupci? Ale možná je v Německu juristokracie...
J58i49ř87í 32S85c18h55w59a14c22h
soud rozhodl o něčem co mu bylo předloženo k rozhodnutí.....
P48a35v96e18l 10S70o59b37o69t34k98a
Nafta patří do traktoru a traktor patří na pole.
P26e70t75r 61M17i97c31h69a90l
Děkujeme za opapouškování starého hesla.
P86e55t22r 20B77a91r93t32o23n67í64č69e27k
Jen nechápu řešení v praxi: V jedné ulici se omezí oxidy dusíku, ale na objízdné trase se zvýší... je to tak?
J59i32ř42í 61S32c26h55w33a11c56h
pokud se tam zvýší, nad limit, bude to problém a bude se hledat jeho řešení. Argument neřešme problém 1, protože MOŽNÁ vznikne problém 2, je poněkud alibistický a klasické hledání důvodů "proč něco nejde řešit".
P37e44t30r 73Č53e79r41m43á85k
Vcelku o ničem, nízkoemisní zóny němci používají již 10let a omezování vjezdu do nich se konalo již několikrát (nejdřív červené plakety atd...) a nikdy to žádný větší mediální rozruch nedělalo. Současná snaha diskreditovat alepoň mediálně diesel je vskutku komická.
M51i17l82a78n 85N85o48v78o80t38n93ý
Největší problém jsou diesely s nefunkčními nebo dokonce vymontovanými filtry pevných částic. Ten smrad co produkují je úplně šílený, o jeho zdravotní škodlivosti ani nemluvě ...
V40í65t 10C73h24a58l82u24p43a
Kdyby je vývojáří konstruovali tak, aby se neucpávaly, tak by je nikdo nevymntovával. Já si taky z benziňáku nedemontuju katalyzátor.
P67e61t95r 84M97i83c74h56a27l
A jako další krok přijde zákaz tepelných elektráren? Jenže větrníky a slunečníky jim energii nenahradí, takže budou stále víc kupovat "špinavou" elektřinu z jádra a uhlí. Jen doma budou mít čisto a nás budou žalovat za emise z elektráren proudící občas do Německa.
P50e52t80r 33S78p27a20t75z53i56e75r83e47r
z jádra je špinavá elektřina? A pak myslíte, že se neřeší co vypouští elektrárny? Ty mají podstatně více nařízení a dost přísnější než si myslíte.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...