Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Soud nařídil omezit ve Frankfurtu provoz naftových aut

Frankfurt nad Mohanem musí od února příštího roku v některých částech města zakázat provoz starších naftových automobilů s vysokými emisemi, aby tak zajistil zlepšení kvality ovzduší, rozhodl správní soud ve Wiesbadenu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Když je tu řeč o těch DPF filtrech tak prostě nemohu si pomoci, ale jsou špatně konstrukčně řešeny. Jeho Vypalování by mělo probíhat normálně kontinuálně. Ne že se filtr naplní a ucpe a pak mi bude zoufale ŘJ hlásit na palubovce at jedu aspon 10 minut v kuse rychlostí 80km/h apod blbosti. Nechcu být otrokem svého auta. Popř. vybavit palubovku řidičem ovládanou regeneraci DPF - když se ucpe tak stisknu tlačítko a filtr se vypálí. Mívají to prý kamiony.

1 0
možnosti

Ano. Nákladní vozidla mají manuální aktivaci vypalovaní DPF.

1 0
možnosti

Tím válku s emisemi nevyhrají.

1 0
možnosti

Tak hlavně je fascinující,že třeba takový Hamburk si nevyšlápne na trajekty mířící do přístavu,které jsou asi tisíci násobnými znečistovateli ovzduší oproti autům.Ono je jednodušší soudně či jakkoliv jinak postihnout občana než nadnárodní společnost nota bene když ten trajekt přiváží zboží,které ani není nutné k životu,ale je součástí životní úrovně a zisků.Vzduch nevzduch.Jinak mi přijde celé to řečnění o zdravém vzduchu jako čistý alibismus.Ještě bych k tomu dodal,že zrovna nafta do osobních aut asi opravdu moc nepatří a obvzvlášť na kratší tratě je to úplný nesmysl.Ale ty lodě jsou k zamyšlení.Totéž ve své podstatě letadla,ale co by to bylo za svobodu cestování kdyby je někdo omezil že;-D;-D.

1 1
možnosti
Foto

Zase pohádky o lodích? Řeší se auta a emise ve městech, ne někde v tichomoří...

0 0
možnosti

Vlastním jedničkovou Octavii TDI a musím vám sdělit, že s ní budu čoudit co nejdéle jak to půjde. Né že bych tak chtěl ,ale protože v nových vozech různí tvůrci mého dobra napáchali tolik serepetiček pro mou bezpečnost a zdraví, že ten vůz se už dostal za můj rozpočet. (rádiovky na silnicích uvolní místo kravatám);-)

2 1
možnosti

dobrá snůška alibismu, jedničková Octavie TDI sice byla vice smrdící a méně bezpečná, ale rozhodně nebyla lacinější než ta dnešní mnohem bezpečnější a méně smradlavá.....

1 2
možnosti
Foto

Rozhodl soud? Neměli by o tomhle rozhodovat volení zástupci? Ale možná je v Německu juristokracie...

4 1
možnosti

soud rozhodl o něčem co mu bylo předloženo k rozhodnutí.....

0 2
možnosti

R^

Nafta patří do traktoru a traktor patří na pole.

4 8
možnosti

Děkujeme za opapouškování starého hesla.

4 0
možnosti

Jen nechápu řešení v praxi: V jedné ulici se omezí oxidy dusíku, ale na objízdné trase se zvýší... je to tak?

2 0
možnosti

pokud se tam zvýší, nad limit, bude to problém a bude se hledat jeho řešení. Argument neřešme problém 1, protože MOŽNÁ vznikne problém 2, je poněkud alibistický a klasické hledání důvodů "proč něco nejde řešit".

0 1
možnosti

Vcelku o ničem, nízkoemisní zóny němci používají již 10let a omezování vjezdu do nich se konalo již několikrát (nejdřív červené plakety atd...) a nikdy to žádný větší mediální rozruch nedělalo. Současná snaha diskreditovat alepoň mediálně diesel je vskutku komická.

4 0
možnosti

Největší problém jsou diesely s nefunkčními nebo dokonce vymontovanými filtry pevných částic. Ten smrad co produkují je úplně šílený, o jeho zdravotní škodlivosti ani nemluvě ...

5 2
možnosti
Foto

Kdyby je vývojáří konstruovali tak, aby se neucpávaly, tak by je nikdo nevymntovával. Já si taky z benziňáku nedemontuju katalyzátor.

0 0
možnosti

A jako další krok přijde zákaz tepelných elektráren? Jenže větrníky a slunečníky jim energii nenahradí, takže budou stále víc kupovat "špinavou" elektřinu z jádra a uhlí. Jen doma budou mít čisto a nás budou žalovat za emise z elektráren proudící občas do Německa.

3 1
možnosti

z jádra je špinavá elektřina? A pak myslíte, že se neřeší co vypouští elektrárny? Ty mají podstatně více nařízení a dost přísnější než si myslíte.

1 2
možnosti
  • Nejčtenější

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily

27. dubna 2024

Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...

Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování

27. dubna 2024

Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Arcon Personalservice GmbH
Instalatér do Německa

Arcon Personalservice GmbH

nabízený plat: 75 260 - 90 320 Kč