- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Když je tu řeč o těch DPF filtrech tak prostě nemohu si pomoci, ale jsou špatně konstrukčně řešeny. Jeho Vypalování by mělo probíhat normálně kontinuálně. Ne že se filtr naplní a ucpe a pak mi bude zoufale ŘJ hlásit na palubovce at jedu aspon 10 minut v kuse rychlostí 80km/h apod blbosti. Nechcu být otrokem svého auta. Popř. vybavit palubovku řidičem ovládanou regeneraci DPF - když se ucpe tak stisknu tlačítko a filtr se vypálí. Mívají to prý kamiony.
Ano. Nákladní vozidla mají manuální aktivaci vypalovaní DPF.
Tím válku s emisemi nevyhrají.
Tak hlavně je fascinující,že třeba takový Hamburk si nevyšlápne na trajekty mířící do přístavu,které jsou asi tisíci násobnými znečistovateli ovzduší oproti autům.Ono je jednodušší soudně či jakkoliv jinak postihnout občana než nadnárodní společnost nota bene když ten trajekt přiváží zboží,které ani není nutné k životu,ale je součástí životní úrovně a zisků.Vzduch nevzduch.Jinak mi přijde celé to řečnění o zdravém vzduchu jako čistý alibismus.Ještě bych k tomu dodal,že zrovna nafta do osobních aut asi opravdu moc nepatří a obvzvlášť na kratší tratě je to úplný nesmysl.Ale ty lodě jsou k zamyšlení.Totéž ve své podstatě letadla,ale co by to bylo za svobodu cestování kdyby je někdo omezil že.
Zase pohádky o lodích? Řeší se auta a emise ve městech, ne někde v tichomoří...
Vlastním jedničkovou Octavii TDI a musím vám sdělit, že s ní budu čoudit co nejdéle jak to půjde. Né že bych tak chtěl ,ale protože v nových vozech různí tvůrci mého dobra napáchali tolik serepetiček pro mou bezpečnost a zdraví, že ten vůz se už dostal za můj rozpočet. (rádiovky na silnicích uvolní místo kravatám)
dobrá snůška alibismu, jedničková Octavie TDI sice byla vice smrdící a méně bezpečná, ale rozhodně nebyla lacinější než ta dnešní mnohem bezpečnější a méně smradlavá.....
Rozhodl soud? Neměli by o tomhle rozhodovat volení zástupci? Ale možná je v Německu juristokracie...
soud rozhodl o něčem co mu bylo předloženo k rozhodnutí.....
Nafta patří do traktoru a traktor patří na pole.
Děkujeme za opapouškování starého hesla.
Jen nechápu řešení v praxi: V jedné ulici se omezí oxidy dusíku, ale na objízdné trase se zvýší... je to tak?
pokud se tam zvýší, nad limit, bude to problém a bude se hledat jeho řešení. Argument neřešme problém 1, protože MOŽNÁ vznikne problém 2, je poněkud alibistický a klasické hledání důvodů "proč něco nejde řešit".
Vcelku o ničem, nízkoemisní zóny němci používají již 10let a omezování vjezdu do nich se konalo již několikrát (nejdřív červené plakety atd...) a nikdy to žádný větší mediální rozruch nedělalo. Současná snaha diskreditovat alepoň mediálně diesel je vskutku komická.
Největší problém jsou diesely s nefunkčními nebo dokonce vymontovanými filtry pevných částic. Ten smrad co produkují je úplně šílený, o jeho zdravotní škodlivosti ani nemluvě ...
Kdyby je vývojáří konstruovali tak, aby se neucpávaly, tak by je nikdo nevymntovával. Já si taky z benziňáku nedemontuju katalyzátor.
A jako další krok přijde zákaz tepelných elektráren? Jenže větrníky a slunečníky jim energii nenahradí, takže budou stále víc kupovat "špinavou" elektřinu z jádra a uhlí. Jen doma budou mít čisto a nás budou žalovat za emise z elektráren proudící občas do Německa.
z jádra je špinavá elektřina? A pak myslíte, že se neřeší co vypouští elektrárny? Ty mají podstatně více nařízení a dost přísnější než si myslíte.