Diskuze
Evropa stanovila emisní limity nákladním autům, opět jsou mimo realitu
Děkujeme za pochopení.
V27í44t 39K32o81u18b89a
to bude krása až bude ve 40ti tunovém kolosu dvoulitové TDI a tento kolos se bude po D1 u Lokte sunout závratnou rychlostí 15 km/hodinu.
J66i58ř21í 91S11c43h77w15a72c37h
tak pokud to tvoje bájné "dvoulitrové TDI" bude mít cca 500 koní a krouťák 2500 Nm a vydrží 2 miliony km, tak pojede úplně stejnou závratnou rychlostí jak dnes.....
V62l58a47d36i48m10í19r 90V53o72n48d51r90á59k
A kolik emisí vyprodukuje pravidelné stěhování europapalášů z Bruselu do Štrasburku, aby mohli poslanci 2 měsíce v roce zasedat tam a jinak 10 měsíců v Bruselu? Stěhují se celé kanceláře pomalu do posledního špendlíku a nedbá se na to, jestli opravdu budou europapaláši všechny ty věci potřebovat. Tento nesmysl vyprodukuje 19 tisíc tun oxidu uhličitého a vyjde v přepočtu na 6 milard korun.
J48a86n 41R56y78c96h87l27i58k
Vozit na trakaři. Ale nevydechovat!
P22e97t86r 62M28i65c10h88a43l
Emise z nákladní dopravy by šly snížit klidně o polovinu. Stačilo by přestat zbytečně převážet zboží po Evropě tam a zpátky.
V70á54c39l60a85v 78P44o29u40s38t44k51a
Jak zbytečně? Kdo rozhoduje o tom co je zbytečné a co ne? Není to náhodou ten, co si tu přepravu platí?
I25v66a61n 73V62e55s45e58l92ý
Musím zopakovat to, co píši u každého článku o omezování produkce oxydu uhličitého. Každý člověk dýcháním vyprodukuje dle střízlivých dat 1 až 3kg tohoto plynu za den. Od mých školních let (šedesátá léta) vzrostla populace na Zemi víc jak dvojnásobně ze tří miliard na miliard sedm. Kolik CO2 ty čtyři miliardy lidí vyprodukují si může vynásobit každý sám. K tomu potřebují nějaký prostor pro život a tak zabírají místo vegetaci, která tím fotosyntézou spotřebovává méně CO2. Někteří z nich ještě používají i ty dopravní prostředky co jsou jako vlastně jedinné drasticky omezovány. No, a teď si každý sám za sebe položte otázku jaké by bylo řešení. Bezemisní doprava? A co za padesát či méně let až přibydou další miliardy lidí, kam dále? A tak je možno klást a klást otázky další, ale odpověď nenajdete, pokud nechcete připustit řešení nehumánní (drastické snížení populace).
L73u41d87v24í49k 22G56a72j86d72o58š18í30k
Všichni vědí, že pouze drastické snížení populace je řešení, jak tuto planetu nezničit. Akorát nikdo nepřišel na to jak to udělat, aby pak nebyl označen za nejmasovějšího vraha v dějinách lidstva.
Válčit se nikomu dnes nechce a i ty epidemie už nejsou to co bývalo. Atomovkou zase zničíte kromě lidí i vše kolem na stovky let, takže to taky není řešení.
M86a10r62v21i58n 66G59j82e17p96a41l35i
"Komise navrhuje, aby se k limitu pro snížení emisí CO2 dospělo ve dvou krocích: do roku 2025 by emise měly klesnout o 15 procent a během dalších pěti let o dalších 15 procent."
Tak to ovšem není 30 % rozdíl, ale 27,75 % - to už zní mnohem reálněji
Když budou mít kamiony kvalitní filtry na výfukové části, tak dojde k zadržení emisí. Znamenalo by to další provozní náklady (kvůli častější výměně), ale nemusely by se hned zavádět e-kamiony a překonávat fyzikální jevy, jak tu spousta komentujících uvádí.
Ještě pár let dozadu byly u nás ve městě autobusy jezdící na naftu. V centru to byl strašnej smrad. Od tý doby co jezdí na CNG, tak je to úplně o něčem jiném.
Myslím si, že většina kamionů co nevozí extrémní náklady by mohla jezdit na CNG. A nejde o nic nového... jsou podnikatelé co nasadili CNG kamiony kvůli úspoře na palivu. CO2 má mít nižší o 30% a NOx má mít nižší o 70% vůči dieslovým motorům (alespoň podle toho co jsem vyhledal). Je pravda, že je to na úkor snížení výkonu, ale jak říkám - pokud nejde o extrémní náklady, což je většina kamionů, tak by to šlo. Emise bych kategorizoval podle maximální nostnosti tahačů a ne globálně.
V87i65k19t63o40r 49Š40e80d97i72v70ý
Filtr na emise CO2?
J91a16n 45D56l85o74u55h82ý
Urednik z brusele by mel predevsim zacit u snizovani emisi u letadel! Jo pockat, to nejde, to by pak zadne neletalo :-D
P44e72t24r 57Z80a27s18k86o67č17i77l
Letadla na baterky jsou a bude jich víc, vygooglujte si to. Spíš rakety na baterky nebudou.
P19e28t67r 89Z33a88s23k39o33č89i85l
Tesla Semi se do těch limitů s rezervou vejde, co na nás Dvořák zase šije?
J98a18k21u24b 89S94e77k11e89r63a
Každý dopravní prostředek, který je jen na papíře se do limitů s přehledem vejde...
J93a15n 66H65r49u90b53e30š
To se mi ulevilo. Já bych i věřil, že to ti myslitelé budou požadovat snížit o 130%.
J44i14ř59í 72P60u73d48i55l
Nevím, proč by měl být rozdíl mezi osobním a nákladním autem.
J32a95n 61H25r59u55b57e73š
Jasně. Taky nevidím důvod, proč by Velkou pardubickou nemohli běžet sloni.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...