Diskuze
Dohady o emise aut: Česko je umírněné, Skandinávie chce ještě snižovat
Děkujeme za pochopení.
P95e27t16r 21O84t39r94u72b30a
To jsem zvědav, jak chtějí dosáhnout těch 40% úspory oproti 2020? To zas bude nějaký kočkopes jako když dnes někdo deklaruje spotřebu plugin hybridu 1.5 litrů/100 km a až když se člověk zajímá tak zjistí, že prvních 70 km ujede to auto na elektřinu v baterce kterou přes noc nabil ze zásuvky a posledních 30 km až na spalovací motor. A že na dalších 100 km má auto spotřebu 5 litrů, to už nikdo neřekne, to už nevypadá tak hezky.
P68e57t66r 69H10l63o59b46i80l
Tos pokud chteji prisnejsi limity, co jim v tom brani, aby byli jeste prisnejsi sami doma a netlacili to ostatnim.... at si tam maji jen elektromobily a nas nechaji na pokoji
M16i43r88o46s51l34a19v 79S12t96e43i14n29e98r
Klimatická dohoda je stejně jenom iluze, na klima má lidstvo minimální vliv. Snad to ničení tropických pralesů by mohlo přestat, ale zda to pomůže, je jiná otázka. Jezdit v Evropě s auty s 3l spotřebou a v USA nebo v Asii se spotřebou 16l asi také žádný zázrak nepřinese.
Spalování zemního plynu vytváří také oxyd uhličitý, tudy cesta nevede.
Auta s třílitrovou spotřebou jsou realizovatelná výhradně jako lehká vozidla třídy Fabia, pokud se zavede důsledná rekuperace energie při brzdění. To ovšem znamená akumulátor zvětšit, k pohonu mít pomocný elektromotor, který současně slouží jako dynamo při brzdění, takže v podstatě jde o hybrid, tím je i ta cena docela jinde, než u současné Fabie.
Dvoulitrové auto bude mít slušivý plátěný montgomerák jako Velorex a kola z bicyklu. O jeho rychlosti nemá cenu diskutovat, nebezpečné musí být takové auto bezesporu.
L61u30k52á60š 40M27a81c20h
Auto nema stat 10 prumernych platu. Ma stat 60 prumernych platu. Takze hybrid neni problem.
L60a11d46i98s52l61a33v 73K73a70l33o74u55s
Pokud by se emise snižovaly globálně,pak by to asi mělo smysl. T.j. včetně omezení lodí, letecké dopravy, emisí pocházející z výroby zboží a těžby surovin,zemědělské výroby, topení, podpory armády... Takhle vyřeší 5 % v Evropě, ale co ten zbytek ?
J51i41ř54í 92S95c41h82w42a61c67h
Každé nové letadlo má o několik procent menší spotřebu na osoba/km, ekonomický tlak na efektivitu tohoto druhu dopravy je obrovský. Proto se už třeba nelétá nadzvukovými rychlostmi.
P10e68t95r 45Š26t48ě33p
Za 20 let budeme jezdit šlapacími autíčky jak Flintstonovi a medit si, jak šetříme životní prostředí :-/
P41a63v69e55l 41S52o47b97o71t85k16a
jj, koho chleba jíš, toho píseň zpívej.
J38i36ř19í 38S72c57h29m75i58d64t
Bych to vyřešil jednoduše, celoevropsky bych to dal na rozumnou míru, kterou zastává i ČR a nechal možnost jednotlivým zemím, ať si u sebe přitvrdí kolik je libo, uvidíme kolik automobilek bude ochotno pak pro skandinávské země dělat tak čistá auta, možná to u nich pak zrychlí nástup e-aut, když jiná to splňovat nebudou
P97a44v49e58l 91S10o76b12o16t44k83a
jj, například Češi by pak kvůli limitům nesměli jezdit do Německa.
M49a41r16e62k 29P24o97s93p55í31š20i35l
Takže Evropa se bije v hruď,že se nedaří snižovat emise celosvětově. To je jako sebemrskání. Mi to přijde podobná situace jako s migrací. Východní Evropa je vždy proti a vidí to realisticky. Ale některé státy nosí nos nahoru a říkají tímto,přeci nám nebudou ty z východu diktovat co a jak má u nás bejt zavedeno.Nekompetentní a nevzdělaní lidé sedí a rozhodují o věcech kterým nerozumí a i mě přijde,že je to v jakémsi zájmu kohosi. Ten využil vlnu ekologie aby začal dělat v Evropě zmatky. Využil technické negramotnosti lidí,kteří sedí na vedoucích pozicích v Evropské komisi. Jednou z nich je https://ec.europa.eu/commission/commissioners/2014-2019/bienkowska_en
M54a15r51e38k 37P21o76s69p67í83š35i96l
zapomněl jsem e-mail na elzbieta.bienkowska@ec.europa.eu
poděkujme jí kolektivně za blížící se problémy.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...