Diskuze
Začínají platit nové emisní limity, zpřísní se i kontroly
Děkujeme za pochopení.
P25e45t93r 38P84i89š88č40e65k
Více testů, delší čas = náklady. Kdo je zaplatí ? EU
J15i32n95d26ř86i14c25h 60Š77k12o64p64e58k
Tzv. pseudokauza dieselgate ukázala jednou krásnou věc. A tou je pokrytectví EU. Dokud totiž laboratorní měření ukazovala nereálné spotřeby, tak bylo vše v pořádku, protože byli obelháváni lidé. Ale když najednou chytří v EU zjistili, že nereálná spotřeba se rovná nereálné emise (kdo by to taky čekal, že ), hned byl problém, protože nereálnost testů vůči skutečnosti dopadla na EU
M80a81r65t78i19n 59K23a93r75á78s71e96k
Tak nova metodika se pripravovala asi 10 let, jediny vliv dieselgate by v tom, ze se zavedla asi o rok drive...
O23d31s81t98r79a77n75ě93n16ý 93U71ž28i31v49a20t86e19l
J79a84n 23K12l65e64i21c71h
Nejvíce si stěžují VW a Škoda. Prý programátoři za tak kratkou dobu nejsou schopni naprogramovat nový software
F80i39l26i70p 38N52e34š29p72o82r
Me by zajimalo kdy se zbavime tech starych Avii ktere vyprodukuji smradu za 50 novych aut. Na to nikdo nemysli...
J43i61ř96í 33S87c69h52w85a20c46h
na to myslí kvanta diskutérů, co tu razí teorii, že staré, sice smrdící, auto je ekologické, protože netřeba vyrábět nové co nesmrdí.....
V56l68a48d36i84m94í93r 57Č94í57ž66e70k
Doufám, že se bude též týkat kamionů.Mohla by nám prořídnout doprava a zatížení ovzduší by bylo o mnoho menší.Nebo, že by tato loby byla nedotknutelná...?!
M36a73r96t46i76n 44P64l29z93á12k
Predpokladam, ze pak budete prvni, kdo bude rvat, ze v regalech obchodu chybi zbozi
P76a36v53e56l 82B60e34ň41o
Na 1.5 l benziňák se čeká u Škody cca 10 měsíců....
P22a77v11e34l 59D21a89v88i84d
Neměly by veškeré chiptuningy procházet stejnými testy? A pokud zvýší emise, tak být nelegální?
P42e57t76r 34Č24e26r71m34á33k
Pochopitelně, proto jsou homogované a nehomologovaně chipy.
J90a22r82o38m22í42r 32K62r44á87l
Asi se budete divit, ale letecké motory patří k těm ekologičtějším. No a jiná alternativa i tak není.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...