Diskuze
Bílý dům chce levnější a bezpečnější auta, zruší chystané emisní limity
Děkujeme za pochopení.
D87r95a68h59o64m55í47r 13S59t82r57o62u92h51a92l
Levnější auta? Už někdo viděl Trumpovu limuzínu?
V53á27c16l76a52v 60V58a38n47ě84k
A to chce Amerika exportovat svá auta do EU?
M29i63r74e96k 71G28a17j88e95r
Americká auta určená pro evropský trh se odjakživa dost liší.
T29o29m29á68š 93Z56e92m58a24n
Ano, rozumě nastavené normy stačí, bohatě. netřeba je šroubovat do nesmyslna jako v EU.
Něco na úrovni EUROIV by stačilo.
R61a63d32e90k 38H73o15r34a59k
Jako vzdy politik vidi pouze na konec sveho volebniho obdobi. Prachy jsou hezky, ale dychat vzduch taky neni k zahozeni.
J33a79n 38D66l30o74u45h91ý
No kdyz se podivame na evropu, kroky v usa chapu: uz vidim jak si v americe nekdo “dobrovolne” kupuje tri valcove turbo za cenu fordu mustang ( cca 650 tisic kc) ;-)
J71o15s87e64f 49N73o95v71a72k
EU v čele s německými a rakouskými ekopošuky kráčí do naprosté nesvobody. Amíkům gratuluju a doufám, že k podobný přístup časem budou mít i naši politici.
I když, ve světlě parkovacích zón, směřování všeho k pseudoekologické elektromobilitě a dostupnosti individuální mobility jen pro bohaté, nevím nevím....
F24i85l30i96p 71W46a32n65k93a
Moje první auto byl Passat 1,6 D z roku 1981, jezdil reálně za 4,5 až 5 l. S každým novým motorem slyšíme řeči, jak spotřeba klesla o 20,%, takže dnes se sedmou generací Passatu bychom měli jezdit za cca 1,7 litru. To se neděje, motory jsou na hranici možností a normy jsou bludy.
J57i64ř26í 50S62c97h54w32a11c83h
Těch 20% u každé generace sis právě vycucal z prstu....
Dnešní Passat váží asi tak o 2-3 metráky více, je o hodně delší a hodně širší, má tedy o dost větší jízdní odpory. A motor s dvakrát větším výkonem, při stejně plouživé jízdě, jako s tím tvým "prvňáčkem" bude žrát stejně nebo méně.....
M86i70r59o21s88l35a29v 64S49t18e86i76n37e22r
Každá norma, která se nestará o reálné možnosti, vede nakonec k podfukům. Nesporně musíme palivy šetřit, nejenom u aut. Jinak nám jednou budou pravnuci vyčítat, že jsme si sobecky všechno spálili.
Takže úspory paliva mají prioritu- kdo spálí málo, vyrobí i méně emisí.
Současné silnice, dálnice, města atd. jsou stavěná na typickou rychlost. Při této rychlosti má být i spotřeba doladěná na optimum. Vyšší rychlosti nejsou žádoucí, nejenom spotřeba, ale i nebezpečí roste. Příliš nízké limity ovšem také zvyšují nebezpečí, při 100 km na dálnici lehko usnete.
Takže limit 140 na dálnici, 110 na dobré státnici, 80 na běžné okresce, 50 v obci a jsme snad u optimální rychlosti v našich poměrech. K tomu pak pasují čtyřválce s výkony mezi 80 a 100 kW, šesti, osmi a desetiválce jsou jenom spleen.
Pro závodníky je vhodné postavit oddělený areál, kde se mohou vyžít, na dálnici nic neztratili ani nenajdou.
Politika musí respektovat realitu života, jinak ji život zbaví oprávnění.
P30a35v82e31l 69R91e19z79n31i20c35e51k
vesmes s Vami souhlasim, az na tu cast tom ze pro realny svet staci ctyrvalce s vykonem do 100kw... nalozte si takovy ctyrvalec svoji rodinou a zavazadly na dovolenou a povime si o tom jak je takovy vuz bezpecny, ovladatelny a majici dostatecny vykon
O23d80s21t79r38a63n73ě41n70ý 51U80ž82i57v16a79t36e13l
R58o14b49e88r29t 78L54a96u54e23r
Vzhledem k tomu, že v současné době pracovní trh v USA zaznamenává nejnižší míru nezaměstnanosti za posledních cca. 10 let, tak si US vláda zřejmě tak špatně nevede.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Denní recepční - poloviční úvazek
Clarion Hotel Prague Old Town****
Praha