Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Emisní limity v Německu jsou nepodložené, tvrdí část plicních lékařů

Boj proti emisím v Německu přiostřuje. Renomovaný plicní lékař se ovšem proti tažení proti dieselům ohrazuje. „Jde o neseriózní, ideologií vedený populismus,“ bouří se.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Plicní choroby jsou přece obživou plicních lékařů. Někteří jsou tedy ochotni se i propůjčit propagaci pevných částic v ovzduší. Znamenají trvalý přísun nových stálých klientů do jejich ordinací.

1 1
možnosti

Mohutné demagogické tažení proti dieslům začíná dostávat trhliny. Jde o to, aby slovo dostal někdo s rozumem a ne pouze demagogicky zaměření rádoby věrozvěstové. Poklesnou nám emise NO, zvýší se celkem logicky emise CO2. Horovat pouze pro elektřinu je dosti nesmyslné. Jsem pro zlepšování čistoty životního prostředí, ale trochu rozumnějí. Zaměřit se i na jiné druhy pohonů(vodík, Lpg, apod.), začít tlačit na hybridy. Ještě se nenašel nikdo, kdo by mi rozumně vysvětlil, co se stane s elektroauty uvízlými v zimně v několikahodinové zácpě na dálnici.

0 0
možnosti

A hele, jak se nám to začíná vybarvovat!

Poslední dobou jedna zpráva za druhou potvrzující, že ekoteroristické a politické ekolimity EU jsou vlastně nesmysl.

Že by taky konečně přišli na to, že jimi zamýšlená masová elektromobilita na základě současných technologií je pitomost?

O nesmyslnosti limitů už psali minulý týden tady:

https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/emise-pneumologove-oxid-dusicity-no2.A190131_102106_automoto_fdv?

0 0
možnosti

to že někdo napíše nějakou "zprávu pro něco nebo proti něčemu" absolutně nic nepotvrzuje.

0 0
možnosti

Ty limity dávají smysl, jen Němci je zcela absurdně vymáhají. Ty limity byli postaveny tak, že by ve městech neměla být takováto koncentrace pevných částic a oxidu dusíku. Ovšem Němci si to vyložili tak, že když v jednom místě jedné ulice je nadlimitní množství mají se v ní zakázat diesely, což stejně ničemu nepomůže. Jinak o tom, že kvůli pevným částicím musíme, když pracujeme s benzínovým hořákem, větrat jsem se učil před 30ti lety na laborkách z Jaderné chemie.

0 0
možnosti

Aneb počty lidí, kteří ročně zemřou na následky NOx z motorů, jsou jen čísla vycucaná z prstu.

2 1
možnosti

dost možná, ale to neznamená, že ty sračky co letí z výfuků, zdraví lidí na ulicích neškodí.;-)

0 0
možnosti

Pan profesor Dieter Köhler si může plácat, co chce, ale má to svoje rizika. Vůbec bych se nedivil, kdyby ho v ordinaci nějaký dusící se astmatik chytil pod krčkem, aby si to taky užil. Případně, jestli jsou tihle lidé nějak organizovaní, tak začnou vyvíjet tlak na to, by se pan profesor odebral do předčasného důchodu.

2 2
možnosti

H79o15n43z56a 42T89a80r

7. 2. 2019 20:36

Vliv automobilových emisí na lidské zdraví

https://www.youtube.com/watch?v=HmciyR6p3DE

1 1
možnosti

Dost dobré, ale chybí mi tam ty limity. Škoda, že se k tomuto tématu nevyjádřila, ale zřejmě je považuje za smysluplné.

1 1
možnosti

Tak ono by hlavně chtělo příčiny těch různých onemocnění opravdu bezpochybně odhalit. Takové to - ve městěch jsou lidé víc němocní tak za to může smog a je to - není žádné popsání průběhu od příčiny až k následku.

0 2
možnosti
Foto

Jako vědec mám averzi k náhodnému stanovení nějaké hranice. Před takovým závažným rozhodnutím bych očekával sérii testů, ovšem v otázce emisí asi těžko realizovatelných, kuřáci se budou vždy vymykat jakýmkoliv pravidlům.

V USA možná na to téma mají už i studii, tu je třeba i u nás porovnat. V Bruseli sedí horlivci a ideologové, některé lékařské organizace budou takovými Rathy také prošpikované.

1 1
možnosti

Nejde o zdraví

Jedině tvrdé předpisy brání Číně, aby tu zlikvidovala automobilky stejně jako kdysi textilky.

Jenže je evropské automobilky už nezvládají plnit, takže se jejich konec blíží.

0 0
možnosti

Alespoň někdo má zdravý rozum.

7 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

První jízda: Kodiaq si škodováci na rozloučenou se spalováky vymazlili

11. dubna 2024

S novým Kodiaqem si Škoda mohla vyhrát. Tým Jiřího Dytrycha, šéfa projektů spalovacích aut značky,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet

15. dubna 2024

Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se

12. dubna 2024

Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Švédská aplikace motivuje žalobníčky odměnou k nahlašování špatného parkování

18. dubna 2024

Někdo špatně zaparkoval! Rychle to vyfoťte, zdokumentujte prostřednictvím aplikace a získejte...

Čínský Dongfeng zaútočí na Evropu přes Itálii, chce tam postavit automobilku

18. dubna 2024

Společnost Dongfeng Motor jedná s Římem o tom, že by vyráběla vozy v Itálii. Čínská automobilka...