Diskuze
Automobilky nestíhají snižovat emise. Budou platit miliardové pokuty
Děkujeme za pochopení.
J66a79r42o72s78l61a20v 38O22t71ý71p76k48a
Toto je jen způsob, jak politici EU vytáhnou beztrestně lidem peníze k kapes.
L93u15d85m90i82l86a 66B14u59l74v85o41v18á
no nevím..., ale evropa (EU) má svoji eko normou spasit svět ?? a jak je to teda jinde ,?? asie, amerika ??
M27a14r66t83i88n 77K29a50r10á33s29e82k
No napriklad USA - prisnejsi emisni normy, povinne kvoty na elektromobily
Cina - drasticke povinne kvoty na elektromobily
Japonsko -prisnejsi emisni normy....
Obecne ten EU pristup je asi z vyspelych oblasti nejbenevolentnejsi - emisni normy jako takove (limitujici skodlive latky, tedy NE CO2) mame o neco malo mirnejsi nez jinde (diky tomu se napr v EU porad ve vetsim prodavaji diesely, to jinde moc neni), a co se tyce dalsich regulaci, tak soucasny pristup EU s regulaci CO2 dava automobilkam nejvetsi prostor pro realizaci (je ciste na automobilce, jestli pujde cestou uspornejsich klasickych aut, nebo pujde do hybridu, CNG, elektromobilu), zatimco jinde primo automobilkam diktuji co musi delat (napr mit v nabicke elektrombily, nebo primo mit v nich v nejblizsich letech urcity podil prodeju).
L43a94d62i80s34l18a93v 62S86t51e68h39l60í30k
Co vsichni blaznite. Vzdyt nejde o nic jineho nez dalsi formu dane. Pro premiovou tridu luxusnich vozu je beztak smesna. Problem muze mit jedine Jaguar..
S14l56a40v70o82m91í34r 54Š87t81ě97p28á53n
Po precteni clanku musim konstatovat ze EU dozrala k nevyhnutelne bruselske defenestraci
P62e70t10r 53Č70e50r77v49e76n46ý
Naopak. Bez nařízení EU by tady dnes jezdila naprostá většina osobních aut na naftu a s vykuchaným filtrem pevných částic. Protože svoboda, tak ser*me na všechny okolo - Češi
J91i75r45i 36N32o68s81e93k
V EU jim to prostě nikdy nedojde že takhle emise nesníží, celá tahle šaškárna okolo snižování emisí a elektromobilitě bude akorát vysávat miliardy které budou chybět jinde, auta budou dražší, elektřina bude drahá a bude se vyrábět z uhlí.
V norsku nemaj už teď kde nabíjet a za chvíli nebudou mít ani čím nabíjet.
P42e94t76r 88Č21e60r13v38e35n46ý
Nechápu, proč by měla být elektřina drahá. Kvůli spotřebě elektromobilů? Ta je naprosto směšná ve srovnání se vším ostatním. Proto také Tesla svým zákazníkům doposud elektřinu platí. Nejdražší na tom všem je výstavba nabíjecích stanic, ale ani to by se na ceně elektřiny nemělo projevit.
M95i44c42h46a16e68l 60M75e34n84s39i63k
V Bruselu asi mají nějakej špatnej vzduch
Ničí jim mozky.
O78d92s26t89r26a88n28ě64n23ý 26U34ž20i19v84a80t87e91l
M22a51r13t50i50n 20K58a38r39á66s71e91k
Nevim no, není logictejsi mit ten limit splnitelny tak jak je to ted?
T56o19m13á41š 96V95a94l69d86e49r
Tak pořád mi nějak uniká proč limity CO2 sledují, když vlastní měření je pouze laboratorní a neodpovídá skutečnosti. A mezitím vůz plive do ovzduší mnohem nebezpečnější látky, které vlastně nikoho kompetentního nezajímá.. Rozdíl spotřeby od testu až 40% je ostuda inženýrů automobilového průmyslu.
J80i23ř79í 19S32c37h30w87a71c82h
ostatní látky nikoho nezajímají? A co Euro 1-6?
Test podle spotřeby NEDC byl automobilkám neskutečně vstřícný.
Nízká spotřeba = nízké emise CO2 = splněný průměr = žádné pokuty.
Takže nikoliv "ostuda inženýrů autoprůmyslu" ale v podstatě jejich vítězství ve smyslu "vlk se nažral, ale koza zůstala celá"
J66i71ř87í 60H38u51m16l
"poručíme větru dešti" řekla EU a tak se taky stalo, čert vzal logiku a fyziku
M92a30r68t25i17n 77K86a84r92á32s80e72k
JJ narizeni "porusuji fyzikalni zakony" a proto s tim nekolik velkych automobilek nema vubec problem a ten zbytek zrejme nesplni jen velmi tesne....
V43á31c37l70a10v 35K11o18v78á10ř
Fyziko braň se, EU pravila:
od roku 2021 by mělo na každé vyrobené auto připadat průměrně jen 95 gramů emisí oxidu uhličitého na jeden kilometr. Tak pravila Evropská unie.
J89i46ř25í 79S68c53h88w37a98c89h
a proč by se měla fyzika bránit, když tři firmy s tím prý nebudou mít problém?
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se
Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Přejmenujte ho! Milano není prvním autem, které se nakonec jmenuje jinak
Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...
Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert
Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...
Diář petrolheada: Do Kolína na mercedesy, do Poděbrad za švarnými Italkami
Navzdory chladnému počasí, které má panovat, je nadcházející víkend akcemi prosycenými vůní benzínu...