Diskuze

Automobilky nestíhají snižovat emise. Budou platit miliardové pokuty

Do roku 2021 by mělo na každé vyrobené auto připadat průměrně jen 95 gramů emisí oxidu uhličitého na jeden kilometr. Tak pravila Evropská unie. Kdo tento limit nesplní, bude platit pokutu – za každý gram a prodané auto pětadevadesát eur. Zatím se zdá, že sankcím se vyhnou pouze tři výrobci.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Toto je jen způsob, jak politici EU vytáhnou beztrestně lidem peníze k kapes.

1 0
možnosti
Foto

no nevím..., ale evropa (EU) má svoji eko normou spasit svět ?? a jak je to teda jinde ,?? asie, amerika ??

0 0
možnosti

No napriklad USA - prisnejsi emisni normy, povinne kvoty na elektromobily

Cina - drasticke povinne kvoty na elektromobily

Japonsko -prisnejsi emisni normy....

Obecne ten EU pristup je asi z vyspelych oblasti nejbenevolentnejsi - emisni normy jako takove (limitujici skodlive latky, tedy NE CO2) mame o neco malo mirnejsi nez jinde (diky tomu se napr v EU porad ve vetsim prodavaji diesely, to jinde moc neni), a co se tyce dalsich regulaci, tak soucasny pristup EU s regulaci CO2 dava automobilkam nejvetsi prostor pro realizaci (je ciste na automobilce, jestli pujde cestou uspornejsich klasickych aut, nebo pujde do hybridu, CNG, elektromobilu), zatimco jinde primo automobilkam diktuji co musi delat (napr mit v nabicke elektrombily, nebo primo mit v nich v nejblizsich letech urcity podil prodeju).

0 0
možnosti

Co vsichni blaznite. Vzdyt nejde o nic jineho nez dalsi formu dane. Pro premiovou tridu luxusnich vozu je beztak smesna. Problem muze mit jedine Jaguar..

1 0
možnosti

Po precteni clanku musim konstatovat ze EU dozrala k nevyhnutelne bruselske defenestraci

1 1
možnosti

Naopak. Bez nařízení EU by tady dnes jezdila naprostá většina osobních aut na naftu a s vykuchaným filtrem pevných částic. Protože svoboda, tak ser*me na všechny okolo - Češi EU

1 1
možnosti

J91i75r45i 36N32o68s81e93k

7. 10. 2017 14:37

V EU jim to prostě nikdy nedojde že takhle emise nesníží, celá tahle šaškárna okolo snižování emisí a elektromobilitě bude akorát vysávat miliardy které budou chybět jinde, auta budou dražší, elektřina bude drahá a bude se vyrábět z uhlí.

V norsku nemaj už teď kde nabíjet a za chvíli nebudou mít ani čím nabíjet.

1 1
možnosti

Nechápu, proč by měla být elektřina drahá. Kvůli spotřebě elektromobilů? Ta je naprosto směšná ve srovnání se vším ostatním. Proto také Tesla svým zákazníkům doposud elektřinu platí. Nejdražší na tom všem je výstavba nabíjecích stanic, ale ani to by se na ceně elektřiny nemělo projevit. EU

0 0
možnosti

V Bruselu asi mají nějakej špatnej vzduch:-(

Ničí jim mozky.

1 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti

Nevim no, není logictejsi mit ten limit splnitelny tak jak je to ted?

0 0
možnosti

Tak pořád mi nějak uniká proč limity CO2 sledují, když vlastní měření je pouze laboratorní a neodpovídá skutečnosti. A mezitím vůz plive do ovzduší mnohem nebezpečnější látky, které vlastně nikoho kompetentního nezajímá.. Rozdíl spotřeby od testu až 40% je ostuda inženýrů automobilového průmyslu.Rv

1 2
možnosti

ostatní látky nikoho nezajímají? A co Euro 1-6? ;-)

Test podle spotřeby NEDC byl automobilkám neskutečně vstřícný.

Nízká spotřeba = nízké emise CO2 = splněný průměr = žádné pokuty.

Takže nikoliv "ostuda inženýrů autoprůmyslu" ale v podstatě jejich vítězství ve smyslu "vlk se nažral, ale koza zůstala celá" ;-)

1 0
možnosti

J66i71ř87í 60H38u51m16l

6. 10. 2017 21:46

"poručíme větru dešti" řekla EU a tak se taky stalo, čert vzal logiku a fyziku ;-D

3 0
možnosti

JJ narizeni "porusuji fyzikalni zakony" a proto s tim nekolik velkych automobilek nema vubec problem a ten zbytek zrejme nesplni jen velmi tesne....

0 0
možnosti

Fyziko braň se, EU pravila:

od roku 2021 by mělo na každé vyrobené auto připadat průměrně jen 95 gramů emisí oxidu uhličitého na jeden kilometr. Tak pravila Evropská unie.

Zdroj: https://auto.idnes.cz/emise-pokuty-co2-oxid-uhlicity-elektromobil-fz6-/automoto.aspx?c=A171002_123840_automoto_fdv

0 0
možnosti

a proč by se měla fyzika bránit, když tři firmy s tím prý nebudou mít problém?

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!