Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Poctivost zdraží kontroly aut. Konec švindlů s měřením emisí

Od Nového roku začnou platit přísnější pravidla pro emisní kontroly. Každé auto bude mít fotku. Ale jsou s tím opět potíže.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

STK je naprosto nedůvěryhodná instituce. Bude to patrně sorta lidí, kteří doma přehrabují peníze vidlema z úplatků.Nejhorší na tom je, že často jedete za vozidlem za kterým není pomalu ani vidět,teče z nich olej, nebo odpadávají výfuky.

1 1
možnosti

Obejít to zcela jistě půjde i nadále. Ale už teď si technici dávají pozor, komu a pod co se podepíší. Ono když se s tím někde pak vymele a neschválená úprava způsobí nějaké následky, tak ten technik je v řiti. A stává se to.

1 0
možnosti

To ani moc ne, dopravní nehoda způsobená příčinnou souvislostí s chybou emisního systému je v podstatě scifi.

1 0
možnosti

Mě to nevadí. Naše STK má dávno zavedené objednávání a já mám auta v pořádku. Jedno ani na emise nemusí.

0 0
možnosti

P53e27t93r 65K84a60l80a

10. 12. 2017 21:24

přesně tak,,aspon vypadnou ty smraďoši

0 0
možnosti

J84o77s20e88f 68M33i67k24i75n

8. 12. 2017 22:08

U dieselu i benzinu stačí do koncovky výfuku přivést hadičku napojenou na flašku se stlačeným vzduchem přes elektroventil a rázem budou emise jak víno.

Skutečně jediné co by fungovalo je auto, které jede po silnici a očividně není v kondici ihned odeslat na STK, kde se posoudí zda je či není způsobilé dalšího provozu. Pokud není dále řešít to že se provozovatel o auto nestará (pokud bude mít papír ze servisu potom řešit sesrvis).

Pravidelné STK je blbost. Většínou jde o buzerování za kosmetické blbosti.

Líbí se mě, jak to funguje v USA, kde se stav vozidla řeší až dojde k průseru.

2 0
možnosti

Už mě ten stát pěkně sere. Takový hovadiny vymýšlet!

2 0
možnosti

Emise dvacet minut? Tipuji, že za dvacet minut mám za sebou emise i STK, déle tam určitě nejsem.

1 0
možnosti

"Nejvíce šokuje zjištění, že pouhých 16 největších lodí na světě může vyprodukovat stejné množství plíce ucpávající síry jako všechna auta na světě...Odhaduje se, že nyní pluje po mořích 100.000 lodí, a počet dále roste..."

http://www.cez-okno.net/clanok/ekopohlad/16-lodi-vyda-stejne-znecisteni-jako-vsechna-auta-na-svete

2 1
možnosti

;-D;-D;-D

tak ten neustále opakovaný nesmysl je "vylepšen" o "plíce ucpávající síru"

;-D;-D;-D

Když vinař siří velký sud tak zapálí sirný plátek který obsahuje třeba 10 gramů siry. Během té minuty vyprodukuje "emise" jako 10 000 aut za celý den. A je to jen proto, že auta spalují palivo, které téměř žádnou síru.

Hodně účelové srovnání. Rv

Za bolševika československé elektrárny chrlily tuny "síry" a kupodivu to nikomu plíce neucpalo. Proč? Protože nešlo o síru, ale kysličník siřičitý (spálená síra). Tento kysličník siřičitý velmi snadno reaguje s vodou v atmosféře, vytváří kyselinu siřičitou a "kyselé" deště, kterými trpěly třeba lesy v Krušných horách.

Na moři kupodivu žádný les není a v moři (obrovském kvantu vody) žádnou škodu nenadělá....

1 2
možnosti

Staré auto neznamená automaticky kouřící. Pokud se nešetří na servisních nákladech a nedělají se úpravy zhoršující emise, tak není důvod, aby staré auto s nájezdem kouřilo.

Je třeba odlišit auta, které zkutečně výrazně porušují exhalace od těch, které je bez problémů plní. Pak může klidně i podstatně starší auto s nájezdem km strčit v emisích do kapsy auto i s polovičním stářím.

1 0
možnosti

A kdy se začnou řešit emise pro letadla lodě a lokomotivy?

0 0
možnosti

Lokomotivy, lodě a letadla jsou mnohem užitečnější než nějaká dvoumístná nákupní taška.

1 0
možnosti

Priatelia, ubezpečujem vás, že spôsob ako obísť tieto nariadenia je niekoľko. A to že sa fotí automobil na STK je už tiež "vyriešené".. u nás sú v STK povinné kamery už niekoľko rokov a napriek tomu by ste sa divili čo všetko cez STK úspešne prejde. ;-)

2 1
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...