Diskuze
Emisní aféra nekončí, k dieselům by se mohly přidat benzinové motory
Děkujeme za pochopení.
J68i89n23d88r74i57c14h 61K85u26c70h57a14r
Je to logické. Za 4l se nedá jezdit s naftou, natož s benzínem. A až se nějaké eko organizace zaměří na množství pevných částit Euro 6 benzínu tak se taky nebudeme stačit divit. Zlaté nafťáky s DPF
J15a61r54o87m21í61r 67Č56e22c58h
V celku souhlas ale za 4L se da jezdit s naftou v pohode,samozrejme s mensim vozem.
P85e59t29r 52Č60e71r36m39á29k
No buďme objektivní - ne s menším ale malým, a jen a pouze v ideálním režimu - tzn. ne město. Ale jo, jde to.
J33a46r30o12m65í24r 95Č74e47c38h
Zalezi na stilu jizdy,Mel jsem celkem 3 diesely od Fiatu Multiplu,Cromu 1.9 JTD prumer 5,2 L,Garande Punto 1.3 Multi J.4,2.Ted jezdim na LPG,to je ovsem nekde jinde.
P48e53t33r 51Č43e53r74m76á79k
Jo, dyť to právě říkám že to vyžaduje ideální podmínky, pod 5 litrů uměla jezdit kdejaká jedničková octávka, ale za 4 litry po Praze nepojede nic.
P17e56t21r 19M13i62c69h32a95l
Souhlas, viz moje osobní zkušenost kousek níže.
P41e34t56r 95M83i33c67h83a58l
Před 3 lety jsem se vracel z Černé Hory přes Dubrovnik, Mostar a Sarajevo nahoru na Maďarsko. Na chorvatsko - maďarské hranici mi počítač v Oktě ukazoval 3,9, takže reálně cca 4,1. Ale to byla pomalá a klidná jízda, až po Maďarsko je maximální limit 80 km/h, který jsem v podstatě nepřekračoval a dálnici jsem potkal jen v Bosně, pár km kolem Sarajeva. V tu dobu tam ale docela dost pršelo, takže jsem jel docela dost pod limitem. Pochopitelně od Maďarska jsem jel po dálnici, až na malý kousek z Györu do Bratislavy (jel jsem přes Slovensko kolem Gabčíkova), a doma mi po dotankování vyšla průměrná spotřeba 4,5 litru. Ale je fakt, že to byla taková pohodová jízda, žádný stres ani spěch.
J87i73ř24í 85S29e28h73n15a62l
Ja takhle jel kdysi s legendarni OI 1.9TDI trasu Praha Orbetello za 4,2. Je to asi 1150km. Nejak jsme dojeli do Rakouska, tam v Inntalu je porad 80-100 a jede to zadarmo. Pak je treba s lehkou nohou vyjet Brenner, tam se taky smi snad jen 100. Z Brenneru se jede v podstate bez motoru desitky km z kopce. Pak zaclo lejt jak z konve, takze se stejne nedalo jet rychle, jelo se tak 100-110, vic ne, tam je silnice jak horska draha a o moc vic se neda ani na suchu. Ovsem poloprazdny auto, jen 2 lidi. A vysledek byl 4.2 na computeru. A ten v podstate nekecal, rekneme tak o 0,1, ukazoval v podstate temer presne.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se
Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...
Nohu z plynu. Podívejte, jak policie měří rychlost na více než tisícovce míst
Na více než tisícovce míst na celém území Česka policisté hlídají dodržování nejvyšší povolené...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Embéčko, fordy i porsche. Auta, která na poslední chvíli měnila jméno
Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...
Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert
Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...