Diskuze

První emisní zóny v německých městech. V Hamburku uzavřou dvě ulice

Německý Spolkový správní soud zpřesnil pravidla zákazu vjezdu naftových vozů do měst. Rozlišuje mezi jednotlivými ulicemi, kde jej města mohou vyhlásit okamžitě, a zaváděním celých zakázaných zón, ke kterému mají přistupovat postupně podle stáří vozu a množství jím vypouštěných škodlivin.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Moudre rozhodnuti socialistickeho senatu mesta. V tech dvou sirokych ulicich to bude smrdet mene. Ale o to vice v tech prilehlych uzkych, kudy to budou ta auta objizdet.

0 0
možnosti

Greenpeace by měli celému civilizovanému světu platit reparace za svou zhoubnou a destrukční činnost.

5 1
možnosti

mozna se budete divit ale t34 byly vybaveny benzinový motory (alespoň v prvních letech výroby)

0 0
možnosti

J66o67s54e77f 57V78a68l20a

20. 5. 2018 14:11

jestli to neni tim, ze vojenska technika z Ruska ma prevazne benzinove motory. Ono nastartovat diesel v -50 st C je jaksi docela rvacka, zvlast kdyz zparafinuje nafta

6 0
možnosti

P35e67t54r 67Ř90í53m15a78n

20. 5. 2018 10:08

Takovy jeden vtip, nyni aktualni jeste vice:

Vite proc nemuze Rusko zautocit na Evropskou Unii? Protoze jejich tanky nesplnuji normy Euro6..

6 0
možnosti

Ranou automobilovému sektoru? Spíš teď bude muset určitá část Němců rychle vyměnit auto...

1 1
možnosti

a muzete mi vysvetlit proc? 8-o

0 0
možnosti

Ještě že se nikdo neptá na účinnost těchhle opatření.

Mohl by se dozvědět, že veškerá buzerace posledních let má dopad pod úrovní statistické chyby.

5 2
možnosti

P64e98t61r 84H35o57r30á73k

20. 5. 2018 9:57

Všichni se divili, proč boj proti nox nefunguje. Ale dnes už to víme. Protože diesely podvádějí. Tvůj argument mohl zaujmout před třemi lety, kdy se to nevědělo a lámali si nad tím hlavy.

3 3
možnosti

Pozorovatelé očekávají, že rozsudek bude mít dopad i na Česko, kam může směřovat řada starších naftových aut z Německa, které nyní zřejmě výrazně ztratí na ceně.

Zdroj: https://auto.idnes.cz/emisni-zony-nemecko-hamburk-soud-d4r-/automoto.aspx?c=A180519_111352_automoto_fdv

Cely clanek je spis snuska domenek a polopravd. To s tim "výrazně ztratí na ceně." uz tu ctu skoro rok. Zrejme od autora "prani otcem myslenky" ale co kdyby si autor nejdriv poradne nastudoval jak to opravdu s tema dieslama v Nemecku je?

Residenti, invalidi, zasobovani, taxiky, nebo kdyz jedete k nekomu na navstevu kdo tam trvale bydli, etc. tam mohou jezdit normalne dal. To se v Hamburgu konkretne tyka Max-Brauer-Allee ale zase jen a pouze casti teto ulice, ne cele. Dalsi/druha ulice ktere se to tyka je Stresemannstraße. Tam ale muzete s dieslama E4 (zelena plaketa) normalne jezdit. To ma drtiva vetsina nemeckych dieslu. U teto druhe ulice se to tyka jen opravdu starych dieslu.

Nevim proc by kvuli takovym vecem meli v Nemecku diesly vyrazne ztratit na cene? 8-o Zurnalistika pod psa, o necem se pise ale ctenar se stejne nic nedozvi. Rv

To jek kdyz by se napsalo - V Praze se zavrely 3 ulice pro automobily. Auta v Cesku tim vyrazne ztrati na cene. Absurdni.

11 0
možnosti

Jen tak dál...v centrech a zvláště historických by auta neměly vůbec co dělat. Samozřejmě vyjma zásobování, složek IZS a dopravní obsluhy. Nechápu lidi, co mají takové nutkání vjet autem až na historické náměstí. Na to mají jiná parkoviště a na to náměstí buď můžou dojít pěšky a nebo dojet MHD na blízkou zastávku. Jen nebuďte lidi líní. Auto není bůh, jak tady z toho mnozí dělají. Ještě se k němu pomalu klaní a modlí se...;-D;-D;-D

1 4
možnosti

Naopak, naštěstí o plošném zákazu uvažuje jen minimum měst - je to urbanistický nesmysl. Tam kde už dílčí omezení provedla to vedlo vesměs k jedinému - umrtvení lokality, když se tam nemají lidé jak dostat tak tam prostě nejedou. MHD s tím nemá co dělat - kdo jezdí autem nepojede najednou mhd jen kvůli nějakému zelému mozku, pojede prostě jinam kam se normálně dostane. Je to problém mnoha měst a nemusíme chodit daleko - Praha 1 pořádá “náborové” akce na rezidenty, protože se trvale vylidňuje. Jasně je tam mraky návštěvníků a někomu budování turistickému skanzenu vyhovuje, ale z dlouhodobého hlediska je to nefunkční - kde není přirozený život tak není nic. ;-)

2 0
možnosti

V62í12t 39Ž30í79l82a

20. 5. 2018 9:23

Ten Hamburk mi přijde vtipnej, kdyby to nebylo k pláči.

Jedna kontejnerová loď, která tam připluje, udělá víc zplodin, než všechny místní diesely za rok. :-/

7 3
možnosti

Velké lodě do přístavu táhnou remorkéry, u těch problém není. :-)

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!