Diskuze
První emisní zóny v německých městech. V Hamburku uzavřou dvě ulice
Děkujeme za pochopení.
V80o62k10o78u88n 80V86l89a63d53i32m35i26r
Moudre rozhodnuti socialistickeho senatu mesta. V tech dvou sirokych ulicich to bude smrdet mene. Ale o to vice v tech prilehlych uzkych, kudy to budou ta auta objizdet.
O36d89s42t63r26a17n39ě64n53ý 95U47ž90i81v49a98t96e84l
M77a56r67t85i67n 78K61o37u58š62a
Greenpeace by měli celému civilizovanému světu platit reparace za svou zhoubnou a destrukční činnost.
M42i16r65a 98P25a19v14l40í97č98e47k
mozna se budete divit ale t34 byly vybaveny benzinový motory (alespoň v prvních letech výroby)
J66o67s54e77f 57V78a68l20a
jestli to neni tim, ze vojenska technika z Ruska ma prevazne benzinove motory. Ono nastartovat diesel v -50 st C je jaksi docela rvacka, zvlast kdyz zparafinuje nafta
P35e67t54r 67Ř90í53m15a78n
Takovy jeden vtip, nyni aktualni jeste vice:
Vite proc nemuze Rusko zautocit na Evropskou Unii? Protoze jejich tanky nesplnuji normy Euro6..
J23a72n 88V68á91c52l70a89v68í69k
Ranou automobilovému sektoru? Spíš teď bude muset určitá část Němců rychle vyměnit auto...
M38a90r29e34k 16H48r21u40b33y
Ještě že se nikdo neptá na účinnost těchhle opatření.
Mohl by se dozvědět, že veškerá buzerace posledních let má dopad pod úrovní statistické chyby.
P64e98t61r 84H35o57r30á73k
Všichni se divili, proč boj proti nox nefunguje. Ale dnes už to víme. Protože diesely podvádějí. Tvůj argument mohl zaujmout před třemi lety, kdy se to nevědělo a lámali si nad tím hlavy.
G82e87o88r18g 20K45o58m95b18e39r87e83c
Pozorovatelé očekávají, že rozsudek bude mít dopad i na Česko, kam může směřovat řada starších naftových aut z Německa, které nyní zřejmě výrazně ztratí na ceně.
Cely clanek je spis snuska domenek a polopravd. To s tim "výrazně ztratí na ceně." uz tu ctu skoro rok. Zrejme od autora "prani otcem myslenky" ale co kdyby si autor nejdriv poradne nastudoval jak to opravdu s tema dieslama v Nemecku je?
Residenti, invalidi, zasobovani, taxiky, nebo kdyz jedete k nekomu na navstevu kdo tam trvale bydli, etc. tam mohou jezdit normalne dal. To se v Hamburgu konkretne tyka Max-Brauer-Allee ale zase jen a pouze casti teto ulice, ne cele. Dalsi/druha ulice ktere se to tyka je Stresemannstraße. Tam ale muzete s dieslama E4 (zelena plaketa) normalne jezdit. To ma drtiva vetsina nemeckych dieslu. U teto druhe ulice se to tyka jen opravdu starych dieslu.
Nevim proc by kvuli takovym vecem meli v Nemecku diesly vyrazne ztratit na cene? Zurnalistika pod psa, o necem se pise ale ctenar se stejne nic nedozvi.
To jek kdyz by se napsalo - V Praze se zavrely 3 ulice pro automobily. Auta v Cesku tim vyrazne ztrati na cene. Absurdni.
P22e67t87r 93S44p97a49t66z45i31e78r37e46r
Jen tak dál...v centrech a zvláště historických by auta neměly vůbec co dělat. Samozřejmě vyjma zásobování, složek IZS a dopravní obsluhy. Nechápu lidi, co mají takové nutkání vjet autem až na historické náměstí. Na to mají jiná parkoviště a na to náměstí buď můžou dojít pěšky a nebo dojet MHD na blízkou zastávku. Jen nebuďte lidi líní. Auto není bůh, jak tady z toho mnozí dělají. Ještě se k němu pomalu klaní a modlí se...
P92e75t69r 53Č33e66r58m42á26k
Naopak, naštěstí o plošném zákazu uvažuje jen minimum měst - je to urbanistický nesmysl. Tam kde už dílčí omezení provedla to vedlo vesměs k jedinému - umrtvení lokality, když se tam nemají lidé jak dostat tak tam prostě nejedou. MHD s tím nemá co dělat - kdo jezdí autem nepojede najednou mhd jen kvůli nějakému zelému mozku, pojede prostě jinam kam se normálně dostane. Je to problém mnoha měst a nemusíme chodit daleko - Praha 1 pořádá “náborové” akce na rezidenty, protože se trvale vylidňuje. Jasně je tam mraky návštěvníků a někomu budování turistickému skanzenu vyhovuje, ale z dlouhodobého hlediska je to nefunkční - kde není přirozený život tak není nic.
V62í12t 39Ž30í79l82a
Ten Hamburk mi přijde vtipnej, kdyby to nebylo k pláči.
Jedna kontejnerová loď, která tam připluje, udělá víc zplodin, než všechny místní diesely za rok.
V19á40c80l52a49v 52M40a72l90ý
Velké lodě do přístavu táhnou remorkéry, u těch problém není.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...