Diskuze
Pět hvězd pro bohaté. Crashtest dacie a elektrické škody vysvětluje rozdíly
Děkujeme za pochopení.
T41i30b28o88r 11M47a55t44u92l86a
no takový Muskův cybertruck s ostrými hranami vpředu i po stranách v podstatě ochranu chodců nemá žádnou a v USA to moc lidí netrápí
P81a83v89e95l 20P57o85k59o63r65n17ý
Nedávno proběhlo médii, že havarovalo samořiditelné auto. Pak čteme, že mladí neumí řídit, že 3/4 českých řidičů. A tito lidé, co neumí řídit, programují auta, aniž umí dobře programovat, a podle mě z aut často dělají nebezpečné zabijáky.
Narážím třeba na "udržování v jízdním pruhu" zmíněné v článku.
Jedu po silnici, proti mě Tatra v zatáčce přes středovou čáru v mém pruhu, běžné u náklaďáků a časté u osobáků. Uhýbám na krajnici, systém přečte bílou čáru a stáčí mi volant na Tatru. Musím ho "přeprat". Přepere systém třeba "slabá žena"?
Takže auto má sice hvězdy, ale zatáčí vám na auto v protisměru.
J21i49ř15í 83J90e13ž
Tady jde videt, ze jste takove auto nikdy neridil. Predstava, ze se s vami auto “pere” a staci volant, je mylna.
L75i93b62o19r 74Ž54ů25r47e25k
Odolnost proti alespoň pěchotní munici už do NCAPu zahrnuli? Ne? Chyba!
M96i65r93o50s95l42a74v 51S47t88e68i37n43e13r
Dost jsem se najezdil v Citroenu 2CV (do ́ševó) mé manželky, to je kára velmi podobná nafouklému Velorexu. Z bezešvých trubek jaké dělal u nás Mannesman, potažených konzervovým plechem, nějakých 0,4 mm silným. Velorex byl ještě lehčí, plech nahradil montgomerák.
Když sedíte v takovém hnízdě, víte, jak to vypadá po srážce s jakýmkoliv normálním autem a proto se chováte defenzivně. Stejně, jako rozumný biker, který ví, že nemá žádnou ochranu.
Tento návyk vám zůstane i když jedete v pojízdné pevnosti typu BMW nebo Mercedes. Zkrátka včas zabrzdíte, šílence i policii vidíte už kilometr od vás, chodce, děti, zvířata sledujete, za rohem očekáváte překážku a najedete tak jako já autem 1,200.000 km bez nehody, 200.000 na Jawě 250 kývačce.
A10l29o55i70s 83S27l94á55m23e25č21k18a
Nejbezpečnější z aut je jakékoliv Subaru.
To má hvězdiček dokonce šest.
P42e34t65r 51Š29r33a74i24e77r
Diskuse nezklamala. My Češi jsme prostě brouci Pytlíci celého vesmíru...
J20a32n 65M77i46k29u37l31e77n60k21a
Jo a jak tady píše spousta diskutujících - sms nikoho normálního za jízdy psát nenapadne, ale minutu vejrat do tabletu na palubce a snažit se najít snížení teploty topení je cajk.
M66a64r38t72i76n 90K48a14r39á90s10e35k
Tak pokud na upravu teploty nekdo potrebujete minutu, tak je nejspis mentalne retardovany, a je s podivem, ze dostal ridicak, a nejspis mu ani neprijde psat pri rizeni sms...
J30a80n 95M79i56k16u17l72e88n45k78a
Jezdím Fabií rok výroby 2004. Lehká koroze. Při bouračce asi stejná ochrana jako papírová krabice. Jezdím s tím všude - Innsbruck, Tatry, trasa ÚnL - Ostrava. Kdybych měl mít těžký spaní z toho, že mě to auto neochrání, tak se nevyspím nikdy. Byly doby, kdy jsem brázdil republiku ve Favoritu. Nejhorší smrt je smrt z vyděšení.
P48e46t41r 49M56i32c92h30a35l
Pravda je, že bouraná Fabie z roku 2004 se po nehodě stříhá podstatně líp než Fabie nová. Problém je v tom, že v tom prvním případě se může vystříhat už jenom mrtvola.
Nejde o to, jak jezdíš ty. Jde o to, jak jezdí ti druzí. A když ti někdo nedá přednost a bude mít pevnější auto ... Ale to je každého volba.
A53n42t81o39n75í58n 70S73e39b91e52r84a
Jeste ze si nekupuju auta na to, abych s nima boural. :-D
J26a67n 77M65i33k39u58l98e56n17k96a
Přesně tak. A taky mě až tak úplně nezajímá ochrana chodců.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Prodej chata, 60 m2 - Lelekovice
Lelekovice, okres Brno-venkov
2 400 000 Kč