Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Euro: Nová octavia se začne prodávat až za dva roky

  16:37aktualizováno  16:37
Nová Škoda Octavia se nezačne prodávat napřesrok, ale až v roce 2004. Nejnovějšímu vydání týdeníku Euro, které vyjde v pondělí, to sdělil předseda představenstva automobilky Vratislav Kulhánek. Nová Octavia, kterou zatím nikdo z nezasvěcených nespatřil, začala nedávno procházet takzvanými srovnávacími testy koncernu Volkswagen.

Podle Eura je přitom zřejmé, že žádný radikální posun oproti stávajícímu modelu se konat nebude. Podle informací týdeníku totiž bude vzhled nové Octavie vycházet z návrhů stejného designérského týmu, který připravil současnou karoserii. Zůstane tedy konzervativní kabát, který se líbí dosavadní klientele a odpovídá i zařazení Škody mezi konzervativní značky koncernu VW. 

Předek si také ponechá styl "nové tváře Škody", tedy tradiční mřížku chladiče s kulatým logem, a kapota se bude pyšnit tímtéž prolisem jako nynější Octavia, píše dále Euro. Co se má změnit úplně, je interiér vozu. Prý bude mnohem dynamičtější a zajímavější než dosud. Její vzhled ale zůstane ještě dlouho ukryt v koncernových halách. Novou Octavii prý obklopují snad ještě ostřejší opatření než před nedávnem Superb, který Škodovka testovala kvůli utajení až v arizonských pouštích.

První Škoda Octavia opustila mladoboleslavskou automobilku na podzim 1996. V dubnu loňského roku již továrna vyrobila půlmilióntý vůz této značky. Automobilce klesl v prvním čtvrtletí letošního roku prodej o 9,1 procenta na 107.277 aut. Za první tři měsíce firma prodala celosvětově 64.601 vozů modelové řady Fabia,
41.526 vozů Octavia a 1150 vozů nejnovějšího modelu Superb. 

Autor:




Nejčtenější

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Další z rubriky

Volkswagen Golf sedmé generace prošel faceliftem.
VW upraví strategii, aby si Volkswagen, Škoda a Seat nekonkurovaly

Koncern VW chce, aby se její tři značky pro masový trh více odlišily, omezilo se tak překrývání a potlačilo napětí v rámci skupiny. Prohlásil to generální...  celý článek

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Pražská taxikářka Kateřina Šenkeříková
Ženy za volantem: Milí řidiči, chceme vám říct...

Jedenadevadesátiletá královna Alžběta II. celý život jezdí autem, aniž by měla řidičák, Eliška Junková by strčila spoustu mužů za volantem do kapsy, první...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.