Diskuze
VIDEO: 20 let crashtestů ukazuje obrovský pokrok v bezpečnosti aut
Děkujeme za pochopení.
J98a52n 41K41r50o26u22p81a
Dřív jsem na crashtesty hodně dal, i ve firmě byla snaha aby nakoupená služební auta byla dokazatelně co nejbezpečnější.Ve chvíli kdy jsme se spřáhli s jedním dovozcem paliva a stali jsme se platinum partnerem jeho odběratelů jsme to přestali řešit a před třemi roky přišla porada - estetika, evropská auta, ovladatelnost, pohodlnost a nebo jednoduše bezpečnost ? Vyhrála druhá možnost a tak jsme hledali auto které by bylo "americky" bezpečné a přitom použitelné na našich silnicích.Nepřekvapivě vyhrál Ford a Chevrolet a jejich tamní distribuce která bohužel do ČR a vůbec do Evropy funguje jen velmi omezeně.Dnes našinci jezdí několika auty těchto značek a zatím se nám to vyplatilo když před rokem kolega na Slovensku schytal čelně kamion na meziměstě bez svodidel a jeho největší problém byl rozbitý mobil.Docela mě mrzí, že je tak těžké se k takovým autům dostat a i by mě zajímala analýza trhu jestli si Amíci myslí, že se to tu nechytí a proto sem nejdou nebo je v tom něco jinýho.Každý si takové žrouty benzinu/nafty nemůže dovolit ,ale za ty prachy mi to přijde lepší než naše rádoby SUV a další estetické blbiny které by ten slovenský kamion rozmetal na kousky...
J14i43ř23í 35S90c98h31w15a10c54h
aha, schytal čelně kamion a jen rozbitej mobil? Tak to jel každý z nich tak maximálně 30 nebo ho chytil jen částečně a roztočil, takže auto absorbovalo jen zlomek toho "čelního nárazu" a zbytek byl eliminován třením při té rotaci.
Opravdu čelní náraz při rychlosti cca 80-90km hod s kamionem, který bez problémů přetlačí i ameriku do rychlosti v opačném směru trhá vnitřnosti a to nejen u mobilů....
A zrovna jedna moderní amerika prodávaná v Evropě při australsko-evropských testech výsledky nic moc....
K94a24r57e15l 89H15o57r91á21k
Všechna auta která neprojdou testem na čelní náraz s 20procentním překryvem by mělo být zakázáno prodávat a automobilky by měly mít povinnost je od zákazníků vykoupit, protože jede o obcházení nárazových testů.
M79i22c61h80a60l 40V32e19s60e19l60ý
Co tím chtěl básník říci? Jedna věc jsou homologační zkoušky a druhá věc je hodnocení pro spotřebitele a to je právě smysl NCAPů, nabídnout zájemci o koupi vozu hodnocení (nejen počet hvězd) a srovnání mezi různými značkami a modely. A co se Evropy týká, tak jak homologační tak ENCAP zkouška s přesazením (není to jediná zkouška) je s překrytím 40%. Takže o jakých 20% mluvíte? Jen pro zajímavost, homologční (autocertifikační) čelní zkouška v USA s přesazenou bariérou má taktéž překrytí 40% šířky vozu.
J52a11r88o88m18í95r 49K42o15b70e81l33k51a
Mám SAXO, tak sem video reději neotevíral
J90a92k62u36b 82S57e15k42e11r61a
No jo ale ridite auto, ktere musite umet ridit. Vzhledem k Vasi fotografii vite o cem pisu. A o tom to je! Ne sednout a nechat se rozmazlovat
M51a61r61t93i67n 89S69k95á49l18a
To video střihal nějakej šulin
J51i23ř68í 26Š81l18e17m58r
To jo. Neni tam nic videt.
I88v20a89n 67M77i95n35á12ř
Crashtest je zkouška, o které by se v praxi .. určitě nikdo přesvědčovat nechtěl !
J28i43ř89í 58Z36ý36k23a
že je auto 20 let staré nemusí automaticky znamenat, že je nebezpečné http://www.youtube.com/watch?v=so2wJJPge88 ... to staré je konstrukčně cirka z roku 1990 (jde o "facelift" Volvo 850 na Volvo V70), tedy 27 let staré, resp. tento kus je maximálně z roku 2000.
M59i72r19o31s72l80a38v 32T75i80š27e74r
Tak video ukazuje jedno z aut, které je za dobu testů jedno z nejhorších s autem, které patří mezi nejlepší ve své třídě...je to pochopitelně děláno trochu na efekt..nicméně to nemění nic na tom, že se bezpečnost aut opravdu znatelně zvýšila.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!