Diskuze
Nápady Evropské komise ohrozí automobilky. Snížení emisí bude drahé
Děkujeme za pochopení.
R65o83l26a16n82d80o 81A50r33i15a16s
Hloupost eurobyrokratů nemá mezí, poručíme větru dešti, nicméně evropská levice nechce čistší prostředí, chce pouze splnit svůj sen sociálního inženýrství, tj, zlikvidovat individuální autodpravu., BTW. Spalovací motory se na produkci skleníkových plynů podílejí 1,4-2%... A to včetně dieselů nákladních aut, lokomotiv, lodní motory a letecké motory... Automobily (osobníú jsou někde na 1%.. Tzv "mederní ekomotory" mají zlomkovou životnost proti motorům z přelomu tisíciletí, na vině je extrémné složitost, vysoké plnící i pracovní tlaky a vysokootáčková charakteristika,,.
Š53t42ě98p16á64n 82B29i65c10e36r37a
A kdy začnou přikazovat snížení emisí letadlům? A zakážou pálit uhlí? A kdy si došlápnou na rozvojové země, Čínu a USA jako největší znečišťovatele?
J92a85k37u43b 87R16e49i25t15e61r
Evropská uhnije právě vyhlašuje válku přírodním zákonům. Gratuluji!
T60o63m32á62š 40K63u57t34á52l66e56k
evropský komisař pro poroučení větru dešti Maroš Šefčovič ... to jsme to zas dopracovali, ani to dlouho netrvalo... naneštěstí se automobilový průmysl zaměřený na osobní dopravu podílí na HDP Česka řádově větším procentuálním podílem, než na produkci CO2, takže to celkem prd pomůže, ale rozhodně to pocítíme, ale aspoň pak eurobolševika dříve prokouknem a pošlem někam...
D58a67n23i75e32l 30T85s25c94h79e79r93n38a90y
Tak eurokomisari si mysli, ze mohou menit fyzikalni zakony a to je tragedie, kdyz o vecech rozhoduji nevzdelani hlupaci. Honenim se za snizenim emisi u dieslovych motoru dosahli akorat zvyseni nebezpecnosti vyslednych emisi. A takhle je to ve vsem co ti dutohlavci z Brusdelu za tech svejch 400litru mesicne generujou
A40l78e48š 91V74í11t18e10k
A jak se měří emise u elektromobilu?? Nulové rozhodně nejsou, když většina elektrické energie pochází z pálení uhlí nebo plynu..
J56i69ř79í 44S28c24h66m65i84d62t
Tohle je ekologie na ruby, snížení emisí na jedné straně zkomplikuje výrobu a sníží životnost, zvýší nároky na údržbu, což suma sumárum vyprodukuje více emisí, než kolik se ušetří a k tomu auta budou dražší a tak budou mnozí muset odložit koupi nového a to se vyplatí.
J98i19ř80í 80S68c93h71w10a84c19h
....takže když odloží koupi nového, tak to nové se nevyrobí a tím se ušetří spousta emisí a to se přece vyplatí....
J42i76ř65í 48S57c22h30m96i54d76t
Na to je jen jedna odpověď, v EK sedí ti nesprávní lidé a stačí je vyměnit. Netřeba v tom hledat nic složitého.
O62l96d33ř48i32c34h 57V56y22k64y80d36a88l
No ... a kdy přijdou na to, že nejlepší alternativou je ucpání výfuku.
F40i85l15i92p 69K20o18h10o11u85t
Buďme rádi za EURO 6 zavedeno 2014 nebo by to tu dopadlo jako v Indii, kde obdobu EURA 6 čili BS 6 plánují zavést až v roce 2020.4. A dusí se tam ve smogu.
O42n58d44ř45e25j 87Č30a37p16k86a
Ta norma neznamená, co smí jezdit za auta, ale co budou muset od 2020 vyrábět... spousta věcí (skútry, tuktuky) tam má pořád dvoutakt... kdyby v Praze půlku provozu tvořily trabanty a pincky, jsme na tom stejně.
M27a40r67c49e20l 87K71u94r38k63a
Tady mě napadá, pojďme zefektivnit stávající auta. Neříkejte, že nelze upravit za rozumné peníze starší auta. Vymyslet sety na pomocné elektro motory... udelat z více vozu hybrid (funkční).. LPG taky nekdo vymyslel a upravil, CNG to same.. umíme auta dodatečně předělat.. tak jim automobilky ukradněte vítr z plachet.. kdo jinej by toho mohl využít v plné síle
J70o49s52e29f 27N69o16v70a21k
Mně auto na emisích zničili. A to jsem ho chtěl udržovat s tím, že nejekologičtější je to auto, který se nemusí vyrobit. Z emisí mi ho vracel s tím, že auto je v obdivuhodným stavu a kouřivost nula. Dva dny na to z toho byla čoudící olejnička.
Není zájem udržovat auta v chodu, je potřeba auta vyrábět.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...