Diskuze
Expresní focus přifrčí jako kombík: 476 litrů v kufru odtáhne 250 koní
Děkujeme za pochopení.
NovoCZ
Jakou to má převodovku?
Má to jen kvedlátko pro archaiky a veteránisty co je na fotkách nebo to fordí DSG?
Gunter von Bahnhof
parada
focusy jsou cim dal tim hezci. Parada. To neni jako nudny VW
harkonnen
Na to jak je ošklivej je dost drahej :-)
S těma novýma Focusama trochu cenově přestřelili, ne? Základní ceny nkde úplně jinde než konkurence a cokoliv navíc za strašný pálky, přeba za automat 60k navíc!
Navíc ten přední chladič vypadá hrozně, jako vyzubená potvora co má v zubech kus od oběda :-)
Falewick
Re: Na to jak je ošklivej je dost drahej :-)
Je to docela dost vysoká cena, vzhledem k tomu jak Ford šetří na materiálu kde jenom může. Líbí se mi s motorem 1.6 Ecoboost, ale to jsem už na nějakých 430 tis. Levnější motory stojí za jedno brdo, to už bych si radši koupil v doprodeji "starý" Focus s 1.6 a klimou za 269 tis.
billa98
Konečně to nemá ty hnusný trojuhelníky na čumáku
jako běžnej novej fokus.
stratus
Ford? Dakujem...
No, ak bude kvalita dielov ako doteraz, tak Ford uz nikdy viac. Na Focuse II som po dvoch rokoch menil zvlnene kotuce a po styroch rokoch cely vyfukovy system, ktory bol taky hrdzavy, ze odpadavali cele platy plechu. Pozriet sa na podvozok je doplacu.
Jazdne vlastnosti super, ale kvalita spracovania uboha...
Falewick
Re: Ford? Dakujem...
Ford hodně šetří na materiálech. Na jednom autě taky má 2,5x takovou marži než třeba Opel/Fiat, je to škoda. Dneska se to dělá hodně, ani bych nevěděl kam sáhnout, snad po Mazdě. Ale překvapila mě třeba Kia, montuje se aby vydržela těch 7 let záruky, takže třeba výfuk je opravdu kvalitní.
Falewick
škoda starého ST
Ten pětiválec měl rozhodně charakter (ve volvech vydržel i milion kilometrů, to si u nových motorů s projektovanou životností 250tkm nebo 10 let nedovedu představit), a k tomu bezchybný podvozek Focusu II. Jediné co se mu dalo vyčíst byl "obyčejný" vzhled, což byla záležitost názoru. A spotřeba, ale ta byla zase vynahrazena příznivou cenou. S novým motorem ST akorát zapadne mezi ostatní hot hatchbacky a je to škoda. Pitomá EU a její emisní normy
TVK
Re: škoda starého ST
Zklamaní budou určitě i ladiči, kteří měli ve dvojkovém STčku díky robustnímu motoru velmi solidní základ pro úpravy, kdy se pár HW úpravami a novým SW dalo ST upravit na úroveň později vyráběného RS, běžně na 300-310 PS a 460Nm. Nemluvě o RS, ze které lze podobně jednoduchými úpravami udělat 400-koňovou bestii. To už z takhle výkonného dvoulitru bude problém.
MikeFait
Zvláštní název
Jsem jediný komu se zdá zvláštní, že z nadpisu se dá vyrozumět, že 250 koní může být odtaženo kufrem o objemu 476 litrů? Čeština je v tomto ohledu velice zvláštní, ale redaktor, který zveřejňuje svoje články na internetu, by se mohl naučit psát jednoznačné názvy svých článků!
Antonín, topič
Re: Zvláštní název
Tak tím spíš, že ten kufr teda jako nic moc, ale tak je to malý auto...
chorchloj
Do mesta ? na D1 ?
Pekne o tom zadna ... ale
koupit si neco na tehle zpusob, a pak s tim popojizdet hodinu v kolonach na jednicku pres mesto a plazit se mezi uzavirkama a po stavbach. Nebo na D1 na skakani po panelech, klickovani mezi kamionama na pristich 10 let uzavirek ?
Na nase rozmlacene, ucpane, rozestavene a vecne uzavrene silnice by byl nejlepsi gazik s automatem a libovolnym motorem
radik
Re: Do mesta ? na D1 ?
Nikdo Vám to přece nenutí a nebojte se, určitě se najdou tací kteří to koupí i na naše rozmlácené silnice... já mít rodinu tak to v kombíku koupim taky, ale mam zálusk na něco méně "užitkového" a trochu exkluzivnějšího... radši nebudu říkat co, to by jste asi nikdy nepochopil, když vhodné auto na naše silnice považujete zrovna GAZíka.
A co vy už máte GAZíka nebo aspoň Nivu?
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...