Diskuze
Expresní focus přifrčí jako kombík: 476 litrů v kufru odtáhne 250 koní
Děkujeme za pochopení.
NovoCZ
Jakou to má převodovku?
Má to jen kvedlátko pro archaiky a veteránisty co je na fotkách nebo to fordí DSG?
Gunter von Bahnhof
parada
focusy jsou cim dal tim hezci. Parada. To neni jako nudny VW
harkonnen
Na to jak je ošklivej je dost drahej :-)
S těma novýma Focusama trochu cenově přestřelili, ne? Základní ceny nkde úplně jinde než konkurence a cokoliv navíc za strašný pálky, přeba za automat 60k navíc!
Navíc ten přední chladič vypadá hrozně, jako vyzubená potvora co má v zubech kus od oběda :-)
Falewick
Re: Na to jak je ošklivej je dost drahej :-)
Je to docela dost vysoká cena, vzhledem k tomu jak Ford šetří na materiálu kde jenom může. Líbí se mi s motorem 1.6 Ecoboost, ale to jsem už na nějakých 430 tis. Levnější motory stojí za jedno brdo, to už bych si radši koupil v doprodeji "starý" Focus s 1.6 a klimou za 269 tis.
billa98
Konečně to nemá ty hnusný trojuhelníky na čumáku
jako běžnej novej fokus.
stratus
Ford? Dakujem...
No, ak bude kvalita dielov ako doteraz, tak Ford uz nikdy viac. Na Focuse II som po dvoch rokoch menil zvlnene kotuce a po styroch rokoch cely vyfukovy system, ktory bol taky hrdzavy, ze odpadavali cele platy plechu. Pozriet sa na podvozok je doplacu.
Jazdne vlastnosti super, ale kvalita spracovania uboha...
Falewick
Re: Ford? Dakujem...
Ford hodně šetří na materiálech. Na jednom autě taky má 2,5x takovou marži než třeba Opel/Fiat, je to škoda. Dneska se to dělá hodně, ani bych nevěděl kam sáhnout, snad po Mazdě. Ale překvapila mě třeba Kia, montuje se aby vydržela těch 7 let záruky, takže třeba výfuk je opravdu kvalitní.
Falewick
škoda starého ST
Ten pětiválec měl rozhodně charakter (ve volvech vydržel i milion kilometrů, to si u nových motorů s projektovanou životností 250tkm nebo 10 let nedovedu představit), a k tomu bezchybný podvozek Focusu II. Jediné co se mu dalo vyčíst byl "obyčejný" vzhled, což byla záležitost názoru. A spotřeba, ale ta byla zase vynahrazena příznivou cenou. S novým motorem ST akorát zapadne mezi ostatní hot hatchbacky a je to škoda. Pitomá EU a její emisní normy
TVK
Re: škoda starého ST
Zklamaní budou určitě i ladiči, kteří měli ve dvojkovém STčku díky robustnímu motoru velmi solidní základ pro úpravy, kdy se pár HW úpravami a novým SW dalo ST upravit na úroveň později vyráběného RS, běžně na 300-310 PS a 460Nm. Nemluvě o RS, ze které lze podobně jednoduchými úpravami udělat 400-koňovou bestii. To už z takhle výkonného dvoulitru bude problém.
MikeFait
Zvláštní název
Jsem jediný komu se zdá zvláštní, že z nadpisu se dá vyrozumět, že 250 koní může být odtaženo kufrem o objemu 476 litrů? Čeština je v tomto ohledu velice zvláštní, ale redaktor, který zveřejňuje svoje články na internetu, by se mohl naučit psát jednoznačné názvy svých článků!
Antonín, topič
Re: Zvláštní název
Tak tím spíš, že ten kufr teda jako nic moc, ale tak je to malý auto...
chorchloj
Do mesta ? na D1 ?
Pekne o tom zadna ... ale
koupit si neco na tehle zpusob, a pak s tim popojizdet hodinu v kolonach na jednicku pres mesto a plazit se mezi uzavirkama a po stavbach. Nebo na D1 na skakani po panelech, klickovani mezi kamionama na pristich 10 let uzavirek ?
Na nase rozmlacene, ucpane, rozestavene a vecne uzavrene silnice by byl nejlepsi gazik s automatem a libovolnym motorem
radik
Re: Do mesta ? na D1 ?
Nikdo Vám to přece nenutí a nebojte se, určitě se najdou tací kteří to koupí i na naše rozmlácené silnice... já mít rodinu tak to v kombíku koupim taky, ale mam zálusk na něco méně "užitkového" a trochu exkluzivnějšího... radši nebudu říkat co, to by jste asi nikdy nepochopil, když vhodné auto na naše silnice považujete zrovna GAZíka.
A co vy už máte GAZíka nebo aspoň Nivu?
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.