Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Fabia a konkurenti

  16:31aktualizováno  16:31

MODEL

Škoda Fabia sedan 1.4/50 kW

Renault Thalia 1.4 RN

VW Polo Classic 1.4

Výkon motoru (kW/k) 

50/75

55/75

55/75

Max. točivý moment(Nm)

120

114

126

Počet válců/ventilů 

4/8

4/8

4/8

Max. rychlost (km/h)

164 3)

170

170

Zrychlení 0-100 km/h (s)

15,8 3)

12,1

12,9

Spotřeba  (l/100 km) 1)

9,6/5,6/7,1 3)

9,7/5,7/7,1

8,4/5,3/6,4

Pohotovostní hmotnost (kg) 

1100 3)

940

1040

Rozměry  d/š/v (mm) 

4222/1646/ 1449

4150/1639/ 1417

4137/1640/ 1442

Rozvor (mm)

2462

2472

2444

Objem zavazad. prostoru (l) 2) 

438/789

510/-

455/762

Cena (Kč)

      pouze odhad       299 900

299 900

355 800

Poznámka: 1) město/mimo město/kombinace, 2) druhý údaj při sklopených zadních sedadlech, 3) údaje pro fabii kombi (pro verzi sedan zatím neznámé)

MODEL

Opel Astra Classic 1.6 GL

Seat Cordoba  1.4 Stella

Suzuki Swift sedan 1.3 GLX

Výkon motoru (kW/k) 

55/75

44/60

50/68

Max. točivý moment(Nm)

128

116

99

Počet válců/ventilů 

4/8

4/8

4/8

Max. rychlost (km/h)

168

157

165

Zrychlení 0-100 km/h (s)

14,5

15,2

13,5

Spotřeba  (l/100 km) 1)

10,0/5,7/7,3

8,9/5,4/6,7

7,8/4,8/5,9

Pohotovostní hmotnost (kg) 

985

1018

830

Rozměry  d/š/v (mm) 

4239/1696/ 1410

4163/1640/ 1424

4090/1590/ 1380

Rozvor (mm)

2517

2443

2365

Objem zavazad. prostoru (l) 2) 

500/-

455/762

420/-

Cena (Kč)

319 900

325 310

276 000

Poznámka: 1) město/mimo město/kombinace, 2) druhý údaj při sklopených zadních sedadlech

 

 

 

 

 

 

MODEL

 

Airbag řidiče/spolujezdce

Boční airbagy/hlavové airbagy

 

 

ABS/ESP

 

 

 

El. ovládáná okna vpředu/vzadu

 

 

 

Klimatizace

 

Posilovač řízení

 

Centrální zamykání

 

 

Zadní dělené sedadlo

Nárazníky v barvě vozu

 

 

 

 

 Výškově nastavitelný volant/sedadlo

 

 

Záruka (roky)

 

 

 

 

 

Cena (Kč)

 

 

 

 

Za rok 2000 našla Škoda Fabia v Česku přes 20 tisíc zákazníků.





Nejčtenější

Yamaha Venture
Vzduchem chlazení obři od Yamahy couvají a popojíždí na elektřinu

Že by první důsledek odstoupení USA od klimatické dohody? Nová dvojice obřích cesťáků Yamaha Venture a Yamaha Eluder je zatím určena pouze pro americký trh....  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Další z rubriky

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Veteránský závod Pražská noblesa
OBRAZEM: Pražská noblesa je závod, kde nevyhrává nejrychlejší

Rekordních 144 historických automobilů a motocyklů soutěžilo o uplynulém víkendu v pražské Jeremenkově ulici v závodě v pravidelnosti do vrchu. Na trať směly...  celý článek

Partisan One
Autofotka týdne: Nejdrsnější offroad Partisan je jako z české stavebnice

Pár dobrých věcí naše země v pupku Evropy světu přeci jen dala, jednou z nich je stavebnice Merkur. Juri Postnikov si s ní určitě musel hrát, jinak by ho...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.