Diskuze

Fabia pro chudší má jméno Junior

Velké překvapení připravila na frankfurtském autosalonu automobilka Škoda: oznámila, že vyrobí levnější verzi fabie. Bude se jmenovat Junior, na trh přijde už v říjnu a stát má 249 900 korun, tedy o 20 tisíc korun méně než dosud nejlevnější model fabie. Uvedl to Detlef Schmidt, šéf marketingu a prodeje Škody Auto. Junior je překvapivou novinkou. Automobilka se totiž až dosud velmi bránila výrobě méně vybavené verze; nový model však je přesně takový.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Franta Jetel

14. 9. 2001 14:45
Nové versus staré
Nechci spekulovat o tom, jestli je 240 za Juniora málo nebo moc. To nechám na výrobce a jeho zákazníky. Co ale určitě vím je, že za cenu nové fabie se dá koupit velmi kvalitní rok či dva starý vůz vyšší třídy. Sám jsem před lety koupil do firmy novou benzínovou Octavii a za stejnou cenu 2 roky staré Audy A4. Výsledek byl takový, že Octavia byla už 6x v servisu, vyměněno je kde co, na opravách jsem vyplázl dalších 47 tis. Audy má už najeto 2x tolik (140 tis) v servisu jsem ještě nic neměnil, kromě brzdových destiček. Vše ostatní - baterka, tlumiče, výfuk apod. co se rychle opotřebovává je původní a plně funkční. Jízda s audinou je pohodlnější, má silnější motor, spotřebu o 1,5-2l nižší. Nemám k ní jedinou výhradu. Škoda dnes nabízí kde co (za přílatek, jak jinak), ale kvalitou je stále na úrovni Favorita. Radím všem co si chcete koupit novou Škodovku, hlavně Octavii, podívejte se pořádně kolem sebe, co vše lze za stejné peníze koupit, ať už nové či lehce jeté!!!
0 0
možnosti

Petr

15. 9. 2001 12:13
Re: Nové versus staré
Mám podobnou zkušenost. Před třemi roky jsem si koupil novou Felicii FUN v domění, že už to snad bude celkem kvalitní auto. To byl ale velký omyl. Během slavné jednoroční záruky byly na autě vyměněny díly za cca 100tis.Kč (kupodivu vše uznali) a během druhéro roku už ten krám začal rezavět. Před měsícem se mi to konečně podařilo prodat, ale za velice směšnou cenu (vzhledem k pořizovací). Koupil jsem si šest roků staré BMW 320i, které má najeté přes 200tis.km, byl jsem s ním v servisu na celkové kontrole a jediné co bylo špatné byl výfuk a rozbité přední mlhovky. O jízdních vlastnostech pohodlí a kvalitě zpracování se ani není tžeba zmiňovat. Prostě jsem se poučil, bylo to hodně drahé, ale už NIKDY VÍCE ŠKODA!!
0 0
možnosti

bob

14. 9. 2001 13:15
249900
Pokud si dobře pamatuji, v původních cenících před dvěma lety byla takováto fabie uváděna jako základní typ řady s výbavou classic bez posilovače. Je zajímavé jak naše škodovka dovede výbavu "ojebávat". Doporučuji odstranit stahovací mechanismy zadních oken a klouby předních sedadel jako ve Škodě 105 S blahé paměti! Odpovídající cena by mohla býto další 3000 nižší.
0 0
možnosti

rabbit

14. 9. 2001 10:32
cena
mate recht chlapi .. skodovku ma celkem rad, je to celkem uz fakt dobry auto, ale kdyz sem byl pred rozhodnutim co koupit, tak sem dopad jako tady kolega v chatu .. proste sem si spocital na poprve skodovku octavu v kombi a pak se sel podivat na konkurenci a ouha .. jake me mile prekvapeni .. bratrsky vw golf variant s novejsim motorem a stejnou vybavou vc. klima a uzavery differencialu byl o 70 tisic levnejsi, co myslite, ze sem si koupil ..? nevim kde v sobe skodovka bere tu drzost si rikat takove palky ..?
0 0
možnosti

tomas takovy

14. 9. 2001 8:55
250 000 Kč = 82 000 DM
Ještě jsem zapoměl ... Kolik fabii by se prodalo v Německu při "realnem" převodu měny podle pracovního zařazení?
0 0
možnosti

tomas takovy

14. 9. 2001 8:51
Platy
Myslím si, že ceny automobilů, komponent a benzínu není v naší zumičce velká. Je srovnatelná ze západní evropou. Je jen na nás, kdy budou také naše platy srovnatelné ze západní evropou. Určitě to nebude dlouho trvat. Růst hospodářství máme rycheljší než EU ... Bude co cobydup ... Je třeba připravit naše podnikatele, že budou muset podnikat a ne rozkrádat. A budou se muset spokojit se ziskem 15% a ne 300-400. A Zemane, já chci jít pracovat do "brdu" hned jak budeme v EU. Já chci mít za stejnou práci 5000 DM a ne 14000 Kč jako teď.
0 0
možnosti

vn

13. 9. 2001 22:12
Cena
Cena je opravdu pro normálního člověka stále ještě vysoká, natož pro juniora (pokud se samozřejmě nejedná o zbohatlického spratka, kterej by do toho ovšem stejně nevkročil....
0 0
možnosti

Zbohatlický spratek

17. 9. 2001 14:21
Re: Cena
Máte pravdu, do škodovky bych nikdy nevkročil.
0 0
možnosti

Jura

13. 9. 2001 20:08
Fabie pro chude!
Pripada Vam skoro cvrt milionu jako vhodna castka pro chudeho cloveka??!
0 0
možnosti

ludek

13. 9. 2001 17:04
junior?!
Myslím, že na tomto aute chce Škodovka zarobiť. Keď si uvedomím, čo všetko tam nechce dať a akú nasadila vysokú cenu...je to odporný monopol a prajem im, aby na to "dojeli"!!! Také auto by malo ísť cenou aspoň na 220tisíc...inak je to výsmech tých chudobnějších, ktorí na Fabiu za 270000(s biednou výbavou) nemajú!!!
0 0
možnosti

Normální

13. 9. 2001 14:00
Je to hnus
Cenová politika Škody je na zblití. V základní výbavě není skoro nic, v době, kdy japonci mají v základu narváno auto kde čím myslitelným, ve škodovce najdeš sedadlo a volant. Vím o čem mluvím - před dvěma měsíci jsem se rozhodoval jaké auto koupit za půl miliónu, prolezl jsem vše a koupil si Peugeota 306 kombíka HDI s klimou. Porovnatelně jsem si totéž vybavené auto sestavil z Oktavie a Fabie a koukal jako sysel!! Za ten česko-německej kříženec bych vyplázl o statisíce víc! A teď to ještě vybrakujou ? No paráda! Jezdím hodně a celkem dlouho - 17 let a bez nehod a vždy na jiných značkách než Škoda a budu v tom do smrti pokračovat, raděj si koupím Passata než jakýsi pokříženec Superb.
0 0
možnosti

broukley

14. 9. 2001 15:42
Re: Je to hnus
Připojuji se, mám hodně podobný názor (a taky nového Passata... :-) ).
0 0
možnosti

beny

13. 9. 2001 9:17
Skodovka a jeji vybava
Tak pokud se nepletu, tak mladoboleslavksa Skoda se kasala tim, ze by mela byt na mezinarodnim trhu konkurentem Volva, automobilky, ktera je pro mnoho lidi synonymem bezpeci a pohodli. Pokud Skoda chce zlevnovat sve modely, proc nenabidne tridverovou verzi s motory 1.0, ale s odpovidajici vybavou - ABS, minimalne 2 airbagy (lepe vsak ctyri) a dalsi. Skoda prodava auta, ktera neoplyvaji zadnou vyjimecnou vybavou, spise se jedna o z nouzi ctnost. Sem tam jeden airbag, ABS za priplatek, ESP (nebo jak se to u nich jmenuje) taky za priplatek, tak nevim, cim chce Volvu konkurovat. Mimochodem v reklame na Fabii (te slavne s chlapkem co radsi jede na kole nez ve Fabii) je dole napsano, ze ma Fabia ve vybave ABS, 4 vaky, system jizdni satbility a kdyz prijdete do autosalonu tak zjistite, ze tomu tak neni a ze je vsechno toto za priplatek.Myslim si, ze by se melo marketingove oddeleni a hlavne jejich produktovy manazeri zamyslet co vlastne chteji nabizet a jak to budou komunikovat. To jim zatim moc nejde.
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...