Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Fabia Sedan se začne prodávat v květnu

  11:21aktualizováno  11:21
Škoda Auto představí svoji novinku Škoda Fabia Sedan poprvé na mezinárodním autosalonu v Ženevě 27. února. Na trh bude nový vůz uveden v květnu. Řekl to Evžen Krauskopf z oddělení komunikace Škoda Auto. Upřesnění ceny nebo plánovaného počtu vyrobených vozů této řady automobilka odmítla zveřejnit. Škoda Fabia Sedan má podle Krauskopfa klasické tříprostorové uspořádání karoserie a oddělený zavazadlový prostor. Nový vůz ze Škody bude nabízen se čtyřmi zážehovými a dvěma vznětovými motory. "Veškeré další informace o novém modelu bude možné získat až při premiéře vozu v Ženevě," uvedl Krauskopf.

Má celkovou délku 4222 milimetrů, šířku 1646 a výšku 1449 milimetrů. Zavazadlový prostor má objem 438 litrů a po sklopení zadních sedadel dosáhne 789 litrů.

Ve třídě malých vozů, kam sedan Fabia patří, se mnoho vozů s odděleným zavazadlovým prostorem nevyskytuje.

K největším konkurentům tak zřejmě budou patřit VW Polo Classic s objemem zavazadlového prostoru 455 litrů a nový Renault Thalia se zavazadlovým prostorem 510 litrů.

Sériová výroba modelové řady Škoda Fabia začala v říjnu 1999, na podzim 2000 se kromě základní verze začala Fabia vyrábět také v provedení Combi.

Škoda Fabia sedan - třetí typ karoserie z mladoboleslavské automobilky.

Škoda Fabia sedan

Škoda Fabia sedan

Autor:




Nejčtenější

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Na palubním počítači nového GAZu si zahrajete i Tetris.
VIDEO: Facebook v autě? Ten má každý druhý, to ruská dodávka má Tetris

Тетрис, latinkou Tetris, je asi nejslavnější počítačová videohra všech dob. V roce 1984 ji vyvinul Rus Alexej Pažitnov....  celý článek

Ferdinand Porsche se svým zkušebním, nejúspěšnějším vozem Volkswagen Brouk
Vychází kniha o Porscheho začátcích pod hákovým křížem

Pro Ferdinanda Porscheho bylo bodem zvratu setkání s Adolfem Hitlerem. Po špatných obchodech byl automobilový inženýr značně zadlužený, když v květnu roku 1933...  celý článek

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

Další z rubriky

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Polestar 1
Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, elektromotor a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.