Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Fabia zahraničníma očima

aktualizováno 
O FABII 1.416V (74 kW)

"Nová fabia hraje v koncernu své matky Volkswagen průkopnickou roli. Má moderní podvozek, který dostane model Polo až za další dva roky."
Auto motor und sport 23/1999, Německo

"Do tří tisíc otáček působí motor flegmaticky. Je sešněrovaný a neflexibilní, jako socialistické plánované hospodářství. Když překročí hranici čtyř tisíc otáček, ukazuje sílu, ale o sportovní nářadí se nejedná. Oproti o metrák lehčímu Volkswagenu Polo se stejným motorem je fabia málo pružná."
Auto Bild 13/2000, Německo

"Fabia drží krok s nejlepšími vozy třídy malých aut, ve většině vlastností konkurenty poráží. Jedná se o vůz prostornější a lépe vybavený, než může nabídnout kterýkoliv z rivalů."
Autocar 6/2000, Anglie

"Přes čtyři tisíce otáček je motor hodně slyšet, víc se nám líbilo řazení rychlostních stupňů. Fabia je ale obdivuhodně prostorná, hlavně vzadu."
Auto Bild 19/2000, Německo

"Nezatížená fabia má bezpečné jízdní vlastnosti a zároveň je dobře ovladatelná. Při plném zatížení její záď jemně vybočuje."
Auto Bild 19/2000, Německo

O FABII 1.4 (50 kW)

"Odspodu jde motor ztuha, podobně jako dříve pasové kontroly na hranicích mezi východním a západním blokem."
Auto Bild 1/2000, Německo

"Fabia - to je obrovský krok kupředu pro značku Škoda a pro Volkswagen přitom jen snadné sáhnutí do svého regálu."
Auto Bild 1/2000, Německo

"Škoda je opět někdo. A tak ,loupá nejen cena, ale i sebedůvěra a hrdost Mladé Boleslavi... Pod karosérií je konečně osvědčená technika značky Volkswagen."
Auto Bild 1/2000, Německo

"Spotřeba fabie nás šokovala, byla podezřele vysoká. Na cest spotřeby jsme proto vyjeli ještě jednou. Výsledek? Stejný jako prvně! Je nejvyšší čas, aby starý škodovácký motor nahradil agregát značky Volkswagen."
Auto Bild 3/2000, Německo

"Fabia i polo prohrávají při srovnání ceny. Tato vlastnost bohužel patří k základ- ní výbavě vozů koncernu Volkswagen."
Auto Bild 3/2000, Německo

"Škoda, to je solidnost Volkswagenu za koncernovou cenu. Není levná, je cenově výhodná. Nedá se říci, že by Škoda měla špatný image, nemá totiž žádný image."
Auto motor und sport 3/2000, Německo

"Funkcionalistický kokpit Škody Fabia se nepodobá italským a francouzským konkurentům, kteří působí módněji. Spíše se řadí k severské věcnosti, než k jihoevropské hravosti."
Auto motor und sport 3/2000, Německo

"Je fabia Volkswagenem Polo za dumpingovou cenu? Ne, skutečně není..."
Auto motor und sport 3/2000, Německo

"O klasickém malém autě se v případě fabie příliš hovořit nedá. Vždyť se svou délkou blíží formátu Volkswagenu Golf třetí generace."
Auto motor und sport 5/2000, Německo

"Motor 1.4, to je vlastně stará dobrá mašina známá z felicie."
Auto motor und sport 5/2000, Německo

"Dobrý vnitřní prostor, vyhovující zpracování, hodně bezpečný podvozek a uspokojivý komfort pérování. Jen malý zátah motoru a jeho žíznivost brání lepším výsledkům."
Auto motor und sport 5/2000, Německo
Autor:




Nejčtenější

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Yamaha Venture
Vzduchem chlazení obři od Yamahy couvají a popojíždí na elektřinu

Že by první důsledek odstoupení USA od klimatické dohody? Nová dvojice obřích cesťáků Yamaha Venture a Yamaha Eluder je zatím určena pouze pro americký trh....  celý článek

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Další z rubriky

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Volvo od roku 2019 nabídne pouze elektrická či hybridní auta
Evropa je pozadu ve výrobě baterií pro elektroauta

Evropská komise má zájem o vytvoření konsorcia typu Airbusu, které by spojilo přední evropské společnosti s cílem vyvíjet technologie pro baterie. V této...  celý článek

Volkswagen Golf sedmé generace prošel faceliftem.
VW upraví strategii, aby si Volkswagen, Škoda a Seat nekonkurovaly

Koncern VW chce, aby se její tři značky pro masový trh více odlišily, omezilo se tak překrývání a potlačilo napětí v rámci skupiny. Prohlásil to generální...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.