Fabia zahraničníma očima

O FABII 1.416V (74 kW)

"Nová fabia hraje v koncernu své matky Volkswagen průkopnickou roli. Má moderní podvozek, který dostane model Polo až za další dva roky."
Auto motor und sport 23/1999, Německo

"Do tří tisíc otáček působí motor flegmaticky. Je sešněrovaný a neflexibilní, jako socialistické plánované hospodářství. Když překročí hranici čtyř tisíc otáček, ukazuje sílu, ale o sportovní nářadí se nejedná. Oproti o metrák lehčímu Volkswagenu Polo se stejným motorem je fabia málo pružná."
Auto Bild 13/2000, Německo

"Fabia drží krok s nejlepšími vozy třídy malých aut, ve většině vlastností konkurenty poráží. Jedná se o vůz prostornější a lépe vybavený, než může nabídnout kterýkoliv z rivalů."
Autocar 6/2000, Anglie

"Přes čtyři tisíce otáček je motor hodně slyšet, víc se nám líbilo řazení rychlostních stupňů. Fabia je ale obdivuhodně prostorná, hlavně vzadu."
Auto Bild 19/2000, Německo

"Nezatížená fabia má bezpečné jízdní vlastnosti a zároveň je dobře ovladatelná. Při plném zatížení její záď jemně vybočuje."
Auto Bild 19/2000, Německo

O FABII 1.4 (50 kW)

"Odspodu jde motor ztuha, podobně jako dříve pasové kontroly na hranicích mezi východním a západním blokem."
Auto Bild 1/2000, Německo

"Fabia - to je obrovský krok kupředu pro značku Škoda a pro Volkswagen přitom jen snadné sáhnutí do svého regálu."
Auto Bild 1/2000, Německo

"Škoda je opět někdo. A tak ,loupá nejen cena, ale i sebedůvěra a hrdost Mladé Boleslavi... Pod karosérií je konečně osvědčená technika značky Volkswagen."
Auto Bild 1/2000, Německo

"Spotřeba fabie nás šokovala, byla podezřele vysoká. Na cest spotřeby jsme proto vyjeli ještě jednou. Výsledek? Stejný jako prvně! Je nejvyšší čas, aby starý škodovácký motor nahradil agregát značky Volkswagen."
Auto Bild 3/2000, Německo

"Fabia i polo prohrávají při srovnání ceny. Tato vlastnost bohužel patří k základ- ní výbavě vozů koncernu Volkswagen."
Auto Bild 3/2000, Německo

"Škoda, to je solidnost Volkswagenu za koncernovou cenu. Není levná, je cenově výhodná. Nedá se říci, že by Škoda měla špatný image, nemá totiž žádný image."
Auto motor und sport 3/2000, Německo

"Funkcionalistický kokpit Škody Fabia se nepodobá italským a francouzským konkurentům, kteří působí módněji. Spíše se řadí k severské věcnosti, než k jihoevropské hravosti."
Auto motor und sport 3/2000, Německo

"Je fabia Volkswagenem Polo za dumpingovou cenu? Ne, skutečně není..."
Auto motor und sport 3/2000, Německo

"O klasickém malém autě se v případě fabie příliš hovořit nedá. Vždyť se svou délkou blíží formátu Volkswagenu Golf třetí generace."
Auto motor und sport 5/2000, Německo

"Motor 1.4, to je vlastně stará dobrá mašina známá z felicie."
Auto motor und sport 5/2000, Německo

"Dobrý vnitřní prostor, vyhovující zpracování, hodně bezpečný podvozek a uspokojivý komfort pérování. Jen malý zátah motoru a jeho žíznivost brání lepším výsledkům."
Auto motor und sport 5/2000, Německo