Diskuze
Analýza filtrů pevných částic: napodobeniny vůbec nefungují
Děkujeme za pochopení.
J83o65s52e40f 17K61u25b32e42š
Díky tomu "ekoterorismu", o kterém tady spousta lidí píše, se dneska není problém projít třeba v Praze po magistrále. Auta jsou povětšinou tichá a necítíte žádný smrad, teda pokud tam zrovna neprojede načipovaný vytuněný 10 let starý BMW či VW s vykuchaným DPF.
P98a45v83e41l 86Š45e79b58e65s19t64a
Souhlasím s p. Vachutem. Jedno to jistě není. Jenže katalyzátor je katalyzátor a filtr je filtr! Až na malé výjimky samotné filtry pevných částic NEOBSAHUJÍ drahé kovy. Ty obsahuje katalyzátor před filtrem a je jedno, jestli je katalyzátor samostatně, nebo v jednou obalu s filtrem DPF. Filtr pouze zadržuje saze, které po spuštění regenerace vyhoří a tím se filtr vyprázdní. Kdo byl zvyklý na krátké jízdy, podtáčení motoru cestou na nákup, do práce, po městě a koupil si auto s filtrem, bude mít problém i kdyby byl filtr pozlacený i z venku. Test ÚAMK je absolutní paskvil. ÚAMK se ani (doufám že neúmyslně, jinak by to bylo ještě horší) nenamáhal ověřit, zda testovaný filtr je skutečně filtr JMJ!!! Výsledky, upravené jak jinak, pustit do celostátních médií a na internet. Znovu se chci pozastavit, komu a čemu se dá ještě v této zemi věřit, když do této doby u mne uznávaná instituce jako ÚAMK se sníží k takovému to s.....! V článku je pouze stanovisko Auto Kelly. Na stránkách http://www.extravyfuk.cz naleznete oficiální stanovisku firmy JMJ k tomuto nehoráznému testu, včetně fotodokumentace potvrzující fakt, že testovaný filtr není výrobkem firmy JMJ. Firma JMJ podnikne všechny dostupné právní kroky k zastavení této již déle než rok trvající štvavé a lživé kampaně a očištění svého dobrého jména.
A58n27d51r30z82e92j 83P63u30c89h61a44l12s76k73i
On the photo there is not JMJ DPF.
JMJ DPF has catalyst in front and more then 1g of Noble metals. JMJ has diffrent flange on the inlet. JMJ has better welding. This publication is untrue.
K56a35r80e94l 33V39a72c66h23u31t
Jedno to není, jestli je filtr originální (tedy funkční), anebo jestli je levný. Bohužel ty levné filtry jsou bez platiny. A ta je v tom filtru zásadní, protože tam musí být, aby mohla katalyzovat (tj účinně urychlovat) to spalování sazí na bezbarvé plyny tedy oxid uhličitý a vodní páru. Filtr bez platiny nikdy nemůže být tak účinný jako ten s platinou.
J56a24n 76J60e11m52e47l10k80a
"Zachytí 95% částic větších než 10 mikrometrů." Ale moc se neuvádí, kolik zachytí částic menších než 3. A asi moc slavné to nebude.
J63o22s93e51f 27K43u75b34e24š
A kolik jich zachytí auto, které žádný filtr nemá?
M19i63l16a93n 18P66a20s71t13o17r37e16k
Filtr pevných částic = kur*ítko, všude všichni píšou jak to zabraňuje znečišťování ovzduší ale už neprozradí co se zachycenýma částicema stane při spuštění regenerace (vypalování) filtru. Celá takhle katalyzátorová a filtrová kauza je jen díky loby výrobců a naoko pro zelenáče (ekology) jednou velkou nafouklou prolhanou bublinou, ve výsledku je jedno jestli předraženej nebo levnej filtr, tak jako tak skončí ty zachycené částice přepálené na ještě menší (daleko škodlivější) částice které filtrem proletí bez zachycení, vyfouknuté do ovzduší a výrobci se budou bít do prsou jak pomohli snížit znečištění ovzduší i když to není pravda.
K42a22r25e28l 41V29a17c61h83u62t
Člověče čemu nerozumíte? Když řidič dieselového vozu razantně přidá, tak bez filtru se vždy vyvalí z výfuku černý dým, tzn. saze, což není nic jiného než špatně spálené palivo i s nepatrným množstvím motorového oleje.
Funkční filtr tyto saze umí zachytávat a při regeneraci dochází ke spálení těch sazí až na CO2 plus H2O (vodní páru). Takže přímo v tom filtru se ty saze proměňují v plynné částice a v tom okamžiku je ten filtr přestává zadržovat a ony vyletí ven. CO2 a H2O jsou bezbarvé plyny a jsou trvale přítomné v ovzduší a lidem nijak nevadí. Dokonce i my je vydechujeme přímo z našich plic.
Ta regenerace filtru je tedy velmi žádoucí proces, kterému bychom jako řidiči měli i napomáhat. Bohužel ten proces často sami zastavíme (přerušíme) vypnutím motoru... ... A právě tím pak dochází k jeho zanášení, ucpávání sazemi.
L80i88b19o60r 15K66ř45u44p35a20l55a
Podle vnitřku to vypada ze Starline i JMJ sjeli z jedne linky.
P80e47t73r 81B38á89č55a
Jeste aby se clovek na podobnem mediu jako je idnes dozvedel, ze napodobeniny funguji a opravy jsou drahe co.
Neobjektivni clanky jen za ucelem masirovani od ekoteroristu.
L54u20d54v14í62k 66G54a12j13d84o96š12í52k
Tohle je spíš masáž od autorizovaných servisů.
L34u36d76v44í38k 31G67a12j94d47o28š36í46k
"...totiž nejsou schopny zachytávat ani vypalovat saze, ale jen se jimi ucpávají..."
Já tedy nevím, ale pokud se filt sazemu ucpává, tak se v něm asi saze zachytávají. Nebo to jsou snad nějaké "jiné" saze? Takže JAK nejsou schopny zachytávat?
To píši bez ohledu, jestli je náhražka šmejd nebo ne. Spíše poukazuji na argumentační nesmysl, který je účelově použit.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
2. týden: Vyhrajte dobroty pro batolata v hodnotě 3 466 Kč
Zúčastněte se volby jména roku 2024 a správně odpovězte na soutěžní otázku.