Diskuze
Kráska a opelichaný playboy. Peugeot si namlouvá výrobce autodědečků
Děkujeme za pochopení.
O95l12d31ř37i10c74h 85M34a50l68ý
Nevím kde autor přišel na to, ze v roce 2018 Skoda prodala v Evropě jen 700 tisíc aut. V Evropě (bez Ruska, kde se prodalo cca 80 tisíc) to bylo 826 tisíc. Celosvětově 1,25 milionu...
M15i20c20h41a27l 66J51a28n68o39v55á93č
Tak, a teď mi řekněte, kdo z vás by si na začátku 90. let tipnul, že Škoda bude prodávat v roce 2019 víc aut, než Chrysler? Koncern nemám rád, ale tohle mě fascinuje.
K35a66r11e60l 41N73o20v78o74t17n41ý
Ale to přece není nevýhoda - stále prodávat letitý model. VW T4 by se prodával i vedle T6. A Škoda Yeti před faceliftem by třeba měla větší prodeje než Kamiq. Jen Dacií by se v tom případě prodalo méně.
J27i90ř25í 71S16c49h72w76a25c85h
Místo 10 modelů prodávat 20? To je logisticky náročné a výrobně dražší, protože každého modelu se prodá (tedy i vyrobí) méně (vzájemná kanibalizace)
P97a70v11e30l 38B36ř11e31z60i72n94a
Článek je docela dobrý, co nechápu, proč do něj autor plete Škodovku. Ta má s tématem společného asi tolik, jako já s lovem mamutů. Ale zpátky k tématu. Nemyslím si, že na letitých základech nemůže stát velmi dobré auto, takže "specifičnost" amerického trhu spočívající v dobrých prodejích modelů s osvědčenými staršími základy mi vůbec nepřipadá divná, naopak se s ní stále víc ztotožňuji. Potom, co mi Sergio M. zařízl Lancie, z nabídky Fiatu učinil skutečně noty na buben, protěžovaná Alfa nabízí to, co nabízí, tak jsem postoupil do americké části koncernu. Cherokee i Grand Cherokee jsou výborná auta, i když rozdílnější, než to na první pohled vypadá, namísto dodávky jsem ještě přitlačil a pořídil RAM. Kdyby se v Evropě dalo rozumně koupit Ducato v US verzi, tedy s 3,6 V6, už bych ho měl, protože Ducato je v podstatě už také letitý model, ale funguje na 100 %, tak proč měnit to, co funguje? Přemýšlím, v čem je vlastně ta specifičnost amerického trhu, které se v Evropě novináři často posmívají. Zřejmě v tom, že tam automobilky ještě vyrábí auta, která zákazníci chtějí, zatímco v Evropě automobilky vyrábí to, co jim diktují často nesmyslné unijní předpisy a potom zákazníky musí přesvědčit, že to je to, co chtějí. Jistě je každého největší touhou litrový tříválec a úplným vlhkým snem baterie na kolečkách. Jestli on nakonec není specifický spíš ten evropský trh, vždyť i ten zmíněný Ford F(150, 250, 350) je nejprodávanější auto světa.
D56a80v97i82d 67K54r77a46t30o47c90h43v85í50l
to není o tom, že musí zákazníky přesvedčit, že je to to, co chtějí.. Oni zákazníci nemají na výběr..
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.