Diskuze
Škoda chce vrátit jméno Felicia, mohl by to být elektromobil
Děkujeme za pochopení.
H90o86n68z57a 77T21a96r
Aby to nedopadlo jako u Mercedesu
Mercedes se zeptal lidí, zda chtějí elektromobily. Díky, už je máme, zněla odpověď
http://www.hybrid.cz/mercedes-se-zeptal-lidi-zda-chteji-elektromobily-diky-uz-je-mame-znela-odpoved
J94i50ř35í 12S44c21h26w84a11c18h
je neskutečný, jak to Q některým "inteligentům" učarovalo
L69a45d96i40s21l50a35v 88T29r86i19s93k13a
Taky se pro nový elektomobil nabízejí názvy z nové škodovácké řady:
Slimáq
Electriq
nebo celkem roztomilé Otroq (to pokud uveze i něco víc, než baterky)
T33o73m53á24š 90R66i56t26t66e97r
Na většině území Evropy a USA elektromobily produkují méně emisí. A hlavně, postupně to bude klesat k nule. Kdežto spalovaky budou produkovat emise vždy.
Jinými slovy elektromobily jsou čistší už teď a ten rozdíl se bude zvětšovat
S66t84a29n24i96s65l50a31v 80K26r71e15j82c72a85r
A těm komu elektromobily nevoní, mohou nabídnout lpg , cng , H Elektromobilita a plynofikace dopravy je budoucnost. S kterou se vnuci budou muset smířit. Bude to pro ně výhodou, protože nebudou mít vazby na benzin ani naftu.
M78a45r43c68e58l 34S87t11a47r12ý
hlavně že se řeší elektromobilita aut, ale až začne docházet ropa, olidstvo bude spíš řešit, co letadla, lodě, co elektrárny na fosil, atd.... autoprůmysl bude tím nejmenším problémem..
L37a90d96i34s27l53a90v 12T47r39i55s90k36a
Ano i ne. Pokud auta nebudou jezdit na fosilní paliva, zbude víc na letadla a lodě, ikdyž samozřejmě záleží na tom, kdy dojde ke změně. Pokud to bude moc pozdě, pak samozřejmě lodě a letadla budou v problémech.
Souhlasím s tím, že už je čas ale myslet na alternativní pohony pro ně. Lodě asi budou schopny jezdit na stlačený plyn (než dojde i ten), ale u letadel si to tak nějak neumím představit.
G89e79o37r21g 31K23o57m18b73e78r83e81c
"........ujede na jedno nabití 550 kilometrů!
Jo, v lete s jednou osobou vyhazenymi sedackami, bez rezerva a ostatniho prislusenstvi za optimalnich podminek. V beznem dennim provozu budou radi kdyz to udycha 250-300km jako Tesla.
J21i68ř74í 53E95r62b72e79n
Drtivá většina osobních aut ujede v denním provozu méně než 100 km.
M12i45r43o40s87l18a15v 45S80u67c59h33y
Felicia býval krásný malý kabriolet. Když se chce Škodovka řadit ke špičce, proč nemá něco takového v nabídce?
J16i83ř47í 20E69r23b95e40n
Kabriolet u samonosné karosérie už dnes znamená konstrukci úplně nové karosérie, protože se při nárazových zkouškách nemůžete spoléhat na tuhost střešních podélníků a příčníků. Pravé roadstery a kabriolety tak rychle mizí z trhu a stává se z nich opět zábava pro mohovité lidi, kteří mohou dát nemalý peníz za malosériový bavorák nebo karmannovskou přestavbu. (No vlastně, ona ta původní felicie před šedesáti lety byla taky pěkně drahý krám.)
Nejdostupnějším kabrioletem jsou dnes staré holfy, megany a dvěstěpětky...
J68a73r14o60s24l54a46v 95N33e22d17o21m37a
Pořád samý elektromobil.... Všichni ti prosazovači zelené energie by si měli uvědomit, že ta jejich energie není zase tak zelená. Ať jenom porovnají účinnost spalovacího motoru a účinnost turbíny v nějaké hnědouhelné elektrárně, odkud jejich zelená energie pochází. A to nepočítám kolik spalin se vytvoří jenom tím, než se to uhlí dopraví do té elektrárny.....
V15í28t 59O74ž36a31n63a
A vaše ropa je zcela zelená, sama tryská rovnou do nádrže a když projde motorem a výfukem tak léčí!
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Koordinátor/ka klinických hodnocení
Státní ústav pro kontrolu léčiv
Praha