Diskuze
VIDEO: Hrdinu první světové války znali i českoslovenští legionáři
Děkujeme za pochopení.
H46o76n51z18a 45T80a39r
NW TL4
Tatra sloužila už rakousko-uherským vojákům.
A71d14a42m 77V71í15c31h32a
auto a jakákoliv jiná věc nemůže být hrdina
V30í95t 85V90č84e95l54i56š
Díky rozvoru 365 cm, rozchodu kol 365 cm, by z toho auta byla krabice, která nikde a nic neprojela. Nemá tam být takhle náhodou 165 cm
Kdepak zase udělali soudruzi v iDnes.cz chybu
P92e28t74r 64S83p62a27t32z83i81e24r71e60r
Moc pěknej náklaďáček...je vidět jak dlouho vydrží původní pneu. Jinak když vidím tem objem motoru...a na to výkon 38 koní.....řekl bych, že dneska se tu neobjeví věty typu...objem ničím nenahradíš....protože tohle auto má neskutečně velkej objem a výkon minimální. Někdo může říct, že i po sto letech ale pořád funguje..ano..když x desítek let byl někde skladován a zakonzervován. A pak se objem zmenšoval a zmenšoval...to by mne zajímalo co by lidé z té doby říkali na objem 2.0 které jsou tak opěvované a to sice s výkonem třeba 136 kw. A tak se technologie posouvají a dneska tu je 1,2 s výkonem 96 kw...takže ono to tak úplně o tom objemu nebude že? Že by to bylo spíš o technologiích?
J52i94ř91í 75P91e28l29n58á49ř
Tohle je nákladní auto, tak proč sem motáš motory z osobáků? Tohle auto nemá neskutečně velkej objem, dnešní nákladní auta ho mají podobný. A ani výkony nejsou tak vyhoněné jako osobáků. Třeba 4.6l MAN záčíná na výkonu 118 kW a 6,9l má "jen" 184kW.
V23l79a23d13i20m87í52r 36K48r92u91p30k58a
Italskému majiteli patří dík za jeho solidní jednání. Je příjemné si občas přečíst, že jsou i lidé, kteří i v obchodu jednají čestně, i když jsou ze zahraničí. O tom, jak to chodí u nás by mohly řady veteránistů vykládat hodiny a hodiny.
Jinak úlovek je to pro Vojenské muzeum obzvlášť vzácný, to se musí nechat.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...