Diskuze
Všechno nejlepší! Nejitalštějšímu autu je šedesát let
Děkujeme za pochopení.
M14i88r32o46s47l36a49v 42S13t19e18i67n35e98r
Fiat 500 byl v r. 1962 auto, které rezavělo už na prospektu. Na málo viditelných místech nebyl proti korozi chráněn vůbec- ostaně se to vyskytlo u u Fiata 124S.
Měl jsem 1964- 1969 Fiata Cinquecento Familiare, minikombíčko, kde byl motor uklizen pod podlahu zadního zavazadelníku.
Vešli jsme se oba i s dvěma dětičkami, vzadu se vše naložilo až ke stropu a jelo se k babičce na prázdniny na Slezsko.
Ale se slezskou babičkou se přední sedadlo rozloučilo- zvuk, jako když se otevírá zip a babička se sedačkou seděla na silnici. Vyřešilo to prkno, protažené pod sedačkou, dojeli jsme.
Místní karosář v Kožlí na Odře tenkrát páral sudy od benzinu, aby získal plech a vařil a vařil, za měsíc to jakžtakž začínalo budit naději. Prý ale nebylo,na co navařit, vše hořelo, jako papír.
Konec přišel 1972, nový majitel zůstal stát na Zbraslavi s nějakou poruchou motoru, objednaný odtahovák zabral a utrhl celý předek, s akumulátorem a snad i s řízením.
S27t69a38n31i24s55l41a60v 94K16r70e67j87c65a25r
Ano, v autoprůmyslu se hledělo na váhu, a snažilo se ušetřit kde se dalo. Fenomén samonosné karoserie vyžadoval použít plech karoserie 0,5 mm,sověti používali 0,9. Berte dobu našeho mládí, kdy antikorozní ochrana podvozku vozidel byl Tlumex a Gumoasfalt. U těch domácích kutilů později Rudé právo a Eprozin.
D28a30v34i87d 90H67e62r15i10a89n
Krásné auto. Jen nevím, jestli poslední generace je prodejním trhákem, sice nádhera, ale dost drahé a tolik jich zase nejezdí.A 500L to už nemá s 500 nic společného, to se nepovedlo.
J84i16ř17í 37S35c75h78w83a76c79h
poslední generace je stylovka pro naprosto jinou cílovou skupinu za mnohem vyšší cenu, než původní model. Stejně na tom je třeba dnešní Mini.
V54o49k80o47u40n 52V93l25a75d78i47m83i26r
Ovsem reseni jak te petistovky, tak i sestistovky vychazi uz z predvalecneho Topolina.
V84ě88r83a 79F44o40l63t64ý38n41o43v70á
Předběhl jste mě. Měli jsme ho doma. Tatínkovi sloužilo celou druhou světovou.
My děti jsme se rády vozily po přední masce - krásná skluzavka.
J93a87n 13D87l45o72u80h52ý
To auto je vsechno, jenom ne symbol dokonalosti a spolehlivosti. Naprostej krap to byl! Jedinej kdo v te dobe umel mala spolehliva auta, byli japonci. Ty se ale k nam do evropy v te dobe nedostala...
J50a59r24o68s89l34a20v 42P11o88r32t
Když jste ho koupil jako křáp z druhý ruky tak jo . Japonci v tý době měli jiný starosti a o malých autech si mohli nechat zdát .
M48a51r95e44k 53K23l25u26f17a
Viděl jsem onehdy na Florenci toto autíčko pěkně vyvedené v růžové barvě. A vzadu z motoru tomu koukal obří klíček (jakoby na natahování) a ten se za jízdy otáčel. Řídila to taková pěkná slečna. Takové všeobecně hezké pokoukání.
J46i75ř15í 10K36o44č80í
Krásné svezení,spousta veteránistů jezdí i s kočárkem na střeše dodnes.
P90e43t94r 80M21i18c40h38a83l
S tím bych jezdit nemohl. Kdo by mě pak tahal ven? :-)
Z26d93e74n14ě30k 11W68e46r30n28h38a97r53t
Vím o rodince, co to měla a jezdili s tím všude, často na střeše kočárek. Dva dospělí, dvě děti a tradá třeba i na dovolenou. Dneska těžko představitelné.
S59t74a29n56i72s15l73a54v 24N42ý54v52l29t
Užasná věc, bohužel dnes už neobstojí, je velmi pomalá a při nehodě jste mrtví. Ale jako exponát je krásnej.
Š97á15r17k21a 39A21n66d60r37l28o50v22á
Mrtví můžete být i v nové Oktávce.Tohle je úžasný retro kousek, na ježdění po okreskách,ale 120 z něj dostanete na dálnici taky.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Prodej rodinného domu 142 m2, pozemek 655 m2
Těšetice, okres Znojmo
7 975 000 Kč