Diskuze
Všechno nejlepší! Nejitalštějšímu autu je šedesát let
Děkujeme za pochopení.
M66i51r75o58s51l22a30v 51S93t26e53i31n76e93r
Fiat 500 byl v r. 1962 auto, které rezavělo už na prospektu. Na málo viditelných místech nebyl proti korozi chráněn vůbec- ostaně se to vyskytlo u u Fiata 124S.
Měl jsem 1964- 1969 Fiata Cinquecento Familiare, minikombíčko, kde byl motor uklizen pod podlahu zadního zavazadelníku.
Vešli jsme se oba i s dvěma dětičkami, vzadu se vše naložilo až ke stropu a jelo se k babičce na prázdniny na Slezsko.
Ale se slezskou babičkou se přední sedadlo rozloučilo- zvuk, jako když se otevírá zip a babička se sedačkou seděla na silnici. Vyřešilo to prkno, protažené pod sedačkou, dojeli jsme.
Místní karosář v Kožlí na Odře tenkrát páral sudy od benzinu, aby získal plech a vařil a vařil, za měsíc to jakžtakž začínalo budit naději. Prý ale nebylo,na co navařit, vše hořelo, jako papír.
Konec přišel 1972, nový majitel zůstal stát na Zbraslavi s nějakou poruchou motoru, objednaný odtahovák zabral a utrhl celý předek, s akumulátorem a snad i s řízením.
S30t15a48n36i71s17l46a23v 58K38r22e97j64c59a44r
Ano, v autoprůmyslu se hledělo na váhu, a snažilo se ušetřit kde se dalo. Fenomén samonosné karoserie vyžadoval použít plech karoserie 0,5 mm,sověti používali 0,9. Berte dobu našeho mládí, kdy antikorozní ochrana podvozku vozidel byl Tlumex a Gumoasfalt. U těch domácích kutilů později Rudé právo a Eprozin.
D37a30v44i57d 64H57e20r94i25a21n
Krásné auto. Jen nevím, jestli poslední generace je prodejním trhákem, sice nádhera, ale dost drahé a tolik jich zase nejezdí.A 500L to už nemá s 500 nic společného, to se nepovedlo.
J64i86ř69í 13S70c42h75w78a29c23h
poslední generace je stylovka pro naprosto jinou cílovou skupinu za mnohem vyšší cenu, než původní model. Stejně na tom je třeba dnešní Mini.
V40o97k12o52u92n 47V45l52a56d70i16m65i95r
Ovsem reseni jak te petistovky, tak i sestistovky vychazi uz z predvalecneho Topolina.
V19ě72r22a 46F19o19l33t24ý24n19o89v57á
Předběhl jste mě. Měli jsme ho doma. Tatínkovi sloužilo celou druhou světovou.
My děti jsme se rády vozily po přední masce - krásná skluzavka.
J70a67n 19D37l32o83u64h18ý
To auto je vsechno, jenom ne symbol dokonalosti a spolehlivosti. Naprostej krap to byl! Jedinej kdo v te dobe umel mala spolehliva auta, byli japonci. Ty se ale k nam do evropy v te dobe nedostala...
J17a13r59o61s14l27a57v 79P68o10r36t
Když jste ho koupil jako křáp z druhý ruky tak jo . Japonci v tý době měli jiný starosti a o malých autech si mohli nechat zdát .
M49a98r90e60k 39K57l95u65f69a
Viděl jsem onehdy na Florenci toto autíčko pěkně vyvedené v růžové barvě. A vzadu z motoru tomu koukal obří klíček (jakoby na natahování) a ten se za jízdy otáčel. Řídila to taková pěkná slečna. Takové všeobecně hezké pokoukání.
J94i97ř26í 88K22o93č31í
Krásné svezení,spousta veteránistů jezdí i s kočárkem na střeše dodnes.
P78e35t24r 33M85i51c56h88a16l
S tím bych jezdit nemohl. Kdo by mě pak tahal ven? :-)
Z23d59e41n90ě61k 53W55e23r81n50h58a78r17t
Vím o rodince, co to měla a jezdili s tím všude, často na střeše kočárek. Dva dospělí, dvě děti a tradá třeba i na dovolenou. Dneska těžko představitelné.
S78t78a36n27i94s22l18a86v 70N49ý19v94l77t
Užasná věc, bohužel dnes už neobstojí, je velmi pomalá a při nehodě jste mrtví. Ale jako exponát je krásnej.
Š53á76r50k96a 51M12e53d26k97o63v73á
Mrtví můžete být i v nové Oktávce.Tohle je úžasný retro kousek, na ježdění po okreskách,ale 120 z něj dostanete na dálnici taky.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ke koupi RD v obci Osoblaha
Nádražní, Osoblaha, okres Bruntál
2 490 000 Kč