Nová výbavová verze Fiat 500L Trekking dostane dvoubarevné lakování, hliníkové sedmnáctipalcové ráfky a hlavně plastové brnění, aby mohla vyrazit také mimo bezpečí asfaltky. Svaly ovšem nasazuje jen na oko, pohon všech kol mu chybí. Trekkingová verze je však předzvěstí příjezdu už vážně terénnější verze 500X, tu už Fiat slíbil při uvedení modelu 500L letos v létě.
Maxipětistovka má i kávovarJak jezdí Fiat 500L čtěte zde |
Z "ikska" si také turista vypůjčil některé designové drobnosti, třeba výdechy na přídi. Trekking má rovněž přepracované nárazníky s jinak umístěnými mlhovkami a změněnou grafiku světel.
Interiér je také dvoubarevný, trekkingová pětistovka se však hlavně vytahuje "palubní telematikou". Informační a zábavní centrum Uconnect bude k mání s pěti nebo šestiapůlpalcovým displejem, vždy bude mít připojení Bluetooth a hlasové ovládání. Větší verze je bohatší o navigaci a slot na SD karty.
Trekkingová pětistovka s batohem se představila Americe na autosalonu v Los Angeles. O uvedení v Evropě se zatím mlčí. A protože Američané musí strávit nejdříve "maloformátovost" vozu a teprve následně se možná začít seznamovat s naftou v nádrži osobního vozu, představil se trekking prozatím jen s přeplňovanými benziňáky 1.4 MultiAir ve stošedesátikoňovém provedení. Jeho 250 Nm přenáší buď šestistupňový manuál, nebo dvouspojkový automat DCT.